Praha II. - Windows.

marca 14, 2013

To je už raz tak, som večne fascinovaná architektúrou všehodruhu a aj keď som sa vzdala možnosti ju tvoriť,  pozorovať ju neprestanem! Preto som sa i vtedy v oný osudný víkend nemohla nabažiť!
Teda vám tu prinášam i niečo iné ako mňa konečne, zato sa však aspoň posťažujem alebo teda povypíšem trochu.
Dnes som teda úspešne domaturovala i z tej matematiky a nemala som po tom taký ten pocit  aký by som asi mala mať. Proste obyčajný deň. Možno to bolo spôsobené aj tým, že vonku je meteorologický mordor , nechápem fakticky to nechápem, arktída čičo. Predvčerom som sa skoro v kabáte roztopila a dnes mi bolo málo a skoro ma odfúklo pred auparkom (!). To že som mala na nohách kozačky (hrozné slovo) s pracovným názvom korčule situáciu nijako nezlepšilo.
Ďalší a zároveň aj posledný bod programu je to,že doma máme prírastok. Denný prírastok psej hodnoty alebo aj veta "Keď pršalo mrholilo, šteniatko sa narodilo" sedí do bodky.
Ak chcete čosi sa spýtať, tak sa spýtajte alebo čekujte. Naschledanou! :)

 




You Might Also Like

25 comentários

  1. Odpovede
    1. i keď ja v tomto momentálnom počasí som rada že mám ešte nejaké okná vôbec.. :D

      Odstrániť
    2. aj u nás je to tak, ver mi :D

      Odstrániť
  2. beautiful views!:)) I really like picture with noughts and crosses on the windows:)

    check out my new post!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. architektura mě taky vždycky zajímá, asi se bavím s moc stavaři.. chtěla jsi ji studovat?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jo, no prepásla som čo sa dalo a tak nakoniec zakotvím asi v IT :}

      Odstrániť
  4. Gratuluju k matice, na tu bych si netroufla. A Praha je super. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jee ďakujem! :) no ja som si tiež netrúfala,ale z núdze cnosť či ako sa to,alebo z nutnosti núdza :D

      Odstrániť
  5. Pěkné fotky Domi, jsi šikovná fotografka. Musím ale podotknout, že ta první fotka na mě působí trošku depresivně, ale vůbec nevím proč..:D Jen tak dál :)))


    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ooo ďakujem, no nevylučujem to, ale som rada za pôsobenie fotiek nech už je akékoľvek :D

      Odstrániť
  6. Krásne fotky, celkovo zbožňujem architektúru a zaujímavé okná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásné fotky :) Krásně zachycený. Úplně mění úhel pohledu na "obyčejný" dům.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. já chci taky okna, na kterých budou piškvorky:(:D jednou jsem u nás doma pomalovala piškvorkama kachličky, já z toho byla unesená, bylo to krásné, sice ta část kdy jsem to asi hodinu drhla zpátky, byla už horší, ale stálo to za to!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. taky rada fotim zajimave okna u budov :D

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram