Nobody knows what's gonna happen tomorrow..

marca 12, 2013

ENGLISH VERSION
Povedali chlapci z Duran Duran a vedeli čo hovoria..
Pôvodne tu mal byť článok už včera, no čas sa mi vymkol spod kontroly a tak som doma bola v podstate asi tak desať minút čistého času ak nepočítam spánok. Alebo aj že treba si čo najviac naložiť na seba povinností deň pred maturitou, po deviatich hodinách v škole ísť na skúšku orchestra a zakončiť deň dvoma pivami namiesto poctivej prípravy, that's me. Ale inač neviem kde sa to vo mne berie, taká hyperaktivita..
Ale o to lepšie, že až dnes lebo sa s vami môžem podeliť o moje dnešné maturitné soirré [soaré]. Ako.. čo povedať na to. Kedže aktívne kladiem pasívny odpor ku Slovensku a systémom čo tu fungujú, nečakala som že tento rok to bude s tými testami lepšie, no ale že to bude také zlé, to tiež nie. Nejako som sa s tým popasovala už,ale to čo tam tí  diletanti povymýšľali za otázky, na zaplakanie. Ako keby nešlo o to samotné certifikované meranie vzdelania, ale o dokázanie študentom že sú hlupáci. 
Okej trochu asi preháňam, ale mám z toho prudkozmiešané pocity a divne mi je z toho. No uvidíme čo zajtra a vo štvrtok, the biggest čelindž môjho života - Maturita z matematiky. Tak držte palce alebo čo..
A povedzte mi maturantkovia čo ste dnes tiež maturovali, ako vy ste na tom?




























































You Might Also Like

56 comentários

  1. To se maturuje už v březnu? Celkem šok pro mě...my maturovali jen v květnu mám pocit, nebo něco málo z dubna, ale březen??? O.o

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sú písomné, slovenčina,angličtina a niektorí aj matika, neviem ako je to u vás v ČR :p

      Odstrániť
  2. oooch ako milujem tvoje fotkyy :)
    áno, aj ja som dnes maturovala a zdieľam s tebou pocity. iste, niektoré otázky som sama domotala, ale v niektorých som fakt netušila, čo odo mňa chcú!! najhoršie je, že v našej triede som z tých lepších slovenčinárov a aj napriek tomu dokázali aj úplní tupci napísať oveľa lepšie... taký fajný depkársky pocit zažívam, mmm...

    www.ivyforte.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oh tak som rada že v tom niesom sama.. tiež si nemyslím že som na tom zle zo slovenčiny ale niektoré veci mi prišli nonsens-uálne :D tak snáď ti to dobre dopadne, daj vedieť keď tak :D
      A vďaka! :)

      Odstrániť
  3. Ty oxfordky jsou boží! Držím palce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. čo ti šlápe, že ako dobre tu vyzeráš!
    a tie dve pivká v tabačke sme videli :P

    a držím palce aj naďalej, maturita je najväčšia banálnosť a formalita, ale to zistíte až keď budete mať po :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oh, cítim sa odhalená :D a ďakujem:3

      Akurát dnes bol v televíznych novinách nadpis v reportáži, že maturita už nie je formalita :D ono niežeby nebola,ale tak keď už je to nutné tak chcem to urobiť čo naj v rámci možností pre dobrý pocit alebo tak.. a pre seba :)

      Odstrániť
  5. v ČR jsou písemné až na konci dubna :) tak hodně štěstí,já mám ještě čas se možná něco naučit...
    jsi krásná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Přeji ti hodně štěstí a tvou kabelku ti upřímně závidím:D! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Veľmi pekný otfit aj fotky :)
    Odkiaľ máš tú tašku? :O :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pěkný styl :)))

    http://nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ten baretek ti šíleně sluší :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Držím ti palce :)A tá baretka a oxforky sú úplne dokonalé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Perfektní fotky! Berou dech :) Přeji hodně štěstí při maturitě ...maturita z matematiky mi nahání husí kůži už teď a to jsem teprve v prváku, heh :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ta kabelka je senzačna!!!
    a nebudem drzat palce lebo vraj to neprináša štastie (vraj tým sa štastie drzi) takze budem robiť alebo čo :))) t.j. na teba intenzívne mysliet :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Přeju hodně štěstíí:)) Krásný outfit, oxfordky jsou top!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. držím palce teda! a krásna, krásna, krásna. mint baretka <3

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Och chcem také topánky do frasa :D Vyzeráš báječne, ja Tvoje fotky proste žeriem a aj Tvoje texty. Stále originálna

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. no nechcem hovoriť nič dopredu, ale až tak zlé mi to zas neprišlo (aj keď na slohu som dostala okno a ledva niečo zo seba vyžmýkala :D) ..skontrolovala som si tie krátke odpovede a mala som zle len 3.. tak hádam mi aj krížikové vyšli :D

    angliny sa ale desím, to bude horšie..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ako z tých odpovedí čo zverejnili som mala tiež len 4 zle, ale na krížiky sa oveľa viac bojím.. tak som zvedavá..
      a anglina no comment, téma storočia :D

      Odstrániť
  17. Great outfit!
    Nice blog, check out mine and tell me what do you think about following each other on GFC, Bloglovin or FB? I would love to! :)

    xx Karolina
    CARAMODE

    OdpovedaťOdstrániť
  18. jéj, slušalo ti to, nádhera! :) A matury zvládneš! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Súhlasím s tebou, tie otázky boli fakt na zaplakanie.. A samé chytáky, vytočená som z toho bola!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a dnes ešte bizardnejšie boli podľa mňa.. :D
      toto presne!

      Odstrániť
  20. včera úplne dementné otázky a dnes..? nebolo to až také strašné, ale dosť ma naštvalo "správna odpoveď : However ; neuznať: however "

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to oni takí zaludní sú, mňa tiež také štvú niektoré, čo neuznať..
      no ale som rada že poentu uznávajú aspoň :D

      Odstrániť
  21. takto by som išla maturovať z francúštiny :D. krásna si!
    a och, k maturám... zo slovenčiny mám celkom dobrý pocit, nebolo to až také hnusné a záludné, ako som si myslela, že to tohto roku dajú.
    no anglina ma zabila, a to myslím doslova.
    ja by som už nezvládla zajtrajšiu matiku, obdivujem tých, ktorí to ešte zajtra chcú zvládnuť a držím im palce, aj tebe! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja som pri slovine často váhala lebo a angličtina, to už ani sa nevyjadrujem, sloh - téma roka :D:D
      a vďaka za palce! :)

      Odstrániť
  22. Krásny outfit a parádne topánky. Držím palčeky na maturitu.

    OdpovedaťOdstrániť
  23. tobě to sluší moc krásná jsi a ta kabelka je dokonalá :) jinak hodně štěstí při maturitě

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Wow, amazing style. I love your bag and shoes, keep going girl! :)

    Wanna follow each other? Let me know then.
    http://glowingwish.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Absolutely love your blog .. always one of my daily reads and I can only hope to be as great of a blogger as you one day !

    http://labellebohemienne.blogspot.ca

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Soo preppy, really cute!
    Love your shoes and necklace :) xx

    -Mitzee

    factshionista.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Outfit z farieb a strihov, co milujem - Oh!Krasny blog :):)
    http://lavend-er.blogspot.be/

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Tvoj štýl úplne milujem, a už sakra dlho hľadám takéto topánky a nikde ich neviem nájsť :/
    http://feelikeunicorn.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram