VIDEO - Marseille.

marca 19, 2016

Jeden z tých dní, keď si do úch pustíte Foster the People, do vlasov sa vám naváža drzáňske slnko, flegmatický prístup k time-manažmentu vyšperkujete do absolútnych búrlivých výšin (alebo aj meškať hodinu na cviko to chce kus praxe a odvahy), ignorujete fakt, že je 6 stupňov a nie 26, natiahnete trenčkot a tvárite sa, že je jaroleto. A potom do toho táto žltá stena, no hotovo!




  #dnesnosím  
Trenčkot - neviemuž
Košeľa - Blancheporte
Sukňa - (tu) Shein
Kabela - fínsky sekáč
Boty - Blancheporte





Fotil a točil ma Ci_keksík.

Vy ako vítate jar?

You Might Also Like

14 comentários

  1. Noo ja som už vytiahla nielen trenčkot, ale i moju drahú koženú bundu. Skúsila som odhaliť členky, že čo to dá.. (chorobu to dalo, ha - alebo ani nie, chorá som z vyčerpania :D) plus s radosťou nosím strieborné Vansky, ktoré mi normálne zlepšujú náladu keď vidím ako sa lesknú pod slnečnými lúčmi. Tak už nech nie je 6°C ale minimálne 16°C! Ináč hrozne super je tá kabela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oh o členkoch ani nehovor, aj ja som skúsila pred dvoma týždňami na výlete a hneď som to oľutovala a nadávala na seba a svet že ako tak môžu ľudia chodiť povonku s kľudom angličana :D a tiež mi to prinieslo akurát tak chorobu, smutné životy :D

      Odstrániť
  2. Bodky + žltá stena + Ty = <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nice shooting my dear! Love your trench. Kisses,
    Eni

    Do you like Rose quartz? Visit my latest post on Eniwhere Fashion and let me know what you think

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Oh I love the colors of this outfit..and the polka dot shirt is really awesome!! :)

    www.fashionizein.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hrozně ti to sluší a je to úplně perfektní místo na focení :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  6. So in love with your blog! You've got such a fresh style and it really is a pleasure to read it!
    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll be right back!
    xoxo
    Patricia http://patriciacori.blogspot.ch

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hi!
    Nice blog!
    I invite you to participate in a unique project " Bloggers Stylizations ". Blog CHIC Poradnik I am presenting styling bloggers.

    chicporadnik.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nice photos and video!:)
    http://chicniceandcool.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram