VIENNA I. - Kunsthalle.

marca 14, 2016

Na radu slečny Zuzany komentátorky sme zbalili švestky a konečne navštívili aj iné priľahlé supermesto a síce Viedeň. Oprašovanie nemčiny sa nekonalo, aj keď ma k tomu divoko nabádalo snáď celé rakúske obyvateľstvo zanovito odpovedajúc na moje jednoduché anglické vety siahodlhými nemeckými konštrukciami. Čo už, stáva sa aj v lepších rodinách. Okrem toho, neviem či to bolo tým #faded počasím, ale celá Vienna na mňa pôsobila tak odmerane, počnúc chladničkovými ľuďmi až po perfekcionistický poriadok v uliciach. Tú druhú vec hodnotím ako klad, Viedeň sa mi videla ako najčistejšie mesto čo som za poslednú dobu navštívila, no ak si mám vybrať medzi kombom chladničky+čistota alebo prívetivosť+špina, volím druhú možnosť. No aby som nebola len hejter roka 2016, za najsuper vec na tomto veľkolepom meste považujem okrem dychberúcej architektúry a čistoty i nespočetné množstvo galérií a múzeií, ba dokonca ani nemusíte ďaleko chodiť ak chytíte kultúrnu slinu, veľké množstvo ich nájdete pokope na Museum Platz! S vychýreným ISICom dokonca vstupy za príjemné študentské ceny. Naše veľkolepé plány sa ale nakoniec trochu pokrčili a stihli sme len totálne neplánovanú výstavu The Promise of Total-Automation, čo však vôbec nebolo zlé pre mňa ako techničkukybernetkuITčkárku. Ľúto mi je že sme nestihli MUMOKa a i v Leopold Museum je teraz Schiele a Klimt (čo je moja láska), joj, tak snáď nabudúce.




  #dnesnosím  
Rolák/Turtleneck - TEZENIS
Sukňa/Skirt - hier
Boty/Shoes - podobné



Veškeré fotomateriály cvakol mladík na fotke vyššie.

Čo vy a Viennu?

You Might Also Like

15 comentários

  1. Viedeň je nádherná. Tiež som sa snažila stihnúť čo sa dalo pri poslednej návšteve. Ale odišla som s pocitom, že sa tam musím vracať pravidelne, aby som navštívila všetky múzea a vychutnala si staré viedeňské kaviarne. Mladík na fotke vyššie je šikovný. Pačili sa mi fotky. o)

    Anna
    www.glamadventure.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No, podla mna bola nejaka zla konstelacia hviezd,ci co. Do viedne chodim pomerne casto a aj som tam chvilu zila a ludia su super! Najme v zasitych ulickach , ked kracas rano a oproti tebe kraca starsi pan a usmeje sa na teba. A su naozaj ochotni a napomocni. A naopak, si myslim ze Vieden je na niektorych miestach svojich utrob fakt spinava :D

    Táňa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiez si myslim, ze to s tou zlou konstalaciou moze byt aj pravda, ale som rada ze si mi tu napisala opacny nazor, vieden isto nie je taka zla aku som ju zazila pred par dnami ja :D

      s tou spinou som to sudila tak na prvy pohlad, lebo ked si to porovnam s Parizou tak je Vieden nablyskana krasotina :D

      Odstrániť
  3. Vo Viedni som bola asi 5-6 rokov dozadu čiže veľa spomienok odtiaľ nemám. Vôbec si nepamätám ako na mňa to mesto zapôsobilo, ale určite veľmi pozitívne (keďže ako dievča z dediny prechovávam lásku k veľkomestám už od pradávna). Teraz si však netrúfam ani len tipnúť moje neexistujúce pocity. Myslím, že by som si výlet tam, mala zopakovať. Mám akýsi odpor k nemčine, čiže je veľká pravdepodobnosť, že by to ovplyvnilo vnímanie toho mesta.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja tiež prechovávam lásku k veľkomestám, ale delím ich skôr na tie, kde by som chcela žiť a na tie, kde by som nechcela :D
      ale určite si zopakuj výlet, hlavne galérie stoja za to <3

      Odstrániť
  4. super super fotky! :) ja mám Viedeň veľmi rada .
    a máš tip-top sukňu :D

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram