Vizuálne mecheche.

marca 01, 2016

The Best of Insomnia alebo aj to naj čo moje oko zočila na potulkách nespavosťou
- tento olejomaľovaný trailer na maľovanoolejový film Loving Vincent. kde jedna sekunda znamená dvanásť olejomalieb - črtá sa nám tu jeden poriadne vydretý film, no už len z traileru idú zimomriavky, takže som zvedav čo to bude
- pozrite si Birdmana, lebo tie kamerové zábery na jeden dych nenechajú jedno fajnšmekerské oko suché (Emo Lubezki je riadny borec) [ako viem že som kus pozadu a tak trochu filmový pohan lebo všetko si kukám s ročným oneskorením aleajtak.]
- queen of shitty robots - robotika z iného uhlu pohľadu, mňa osobne rozsekala applause machine - "It just always makes you feel so appreciated."
- Vývin Pablových portrétov od 15tky do 90tky, taký mentálny príbeh Benjamina Buttona
- Na záver Chris Martin v Late Late Show Jamesa Cordena, no nemilujte ho!

   



#OOTD Kabát/Coat // Rolák/Turtleneck - sh // Nohavky/Pants // Boty/Shoes // Baretka/Beret  



  Foto_Cibiscuit  



Na záver dve veci
- ešte furt je v obehu moja fotovýbava
- vďaka označeniu na instoši som sa dozvedela, že zasa je v obehu milovaná i nenávidená súťaž o post Blogera roka a samozrejme ma potešila nominácia, no hrotiť to tu nejako nebudem. Ak sa vám moja spleť slov a fotiek páči, každému hlasu sa neskonalo poteším, lebo priznajme si, keď už niekto vyplní všetky tie údaje, prekoná lenivosť a obetuje drahocenné minúty života a ešte k tomu aj potvrdí email len preto, aby mi dal hlas, to chce istú dávku presvedčenia, odhodlania a tak. Zahreje na srdiečku, ale svet sa bude krútiť aj bez takýchto imaginárnych ocenení. : )

Sa tu zatiaľ majte, ja idem ďalej študovať vedu a techniku nech sa mi budúcnosť poďakuje.

You Might Also Like

18 comentários

  1. Krásné fotky! :) A máš skvělé vlasy!

    http://neverforgetneverlookback.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nemám momentálne silu si pozrieť ten trailer, ale raz som mala maľovaný sen v štýle vangogh, veľmi psychedelické to bolo. Applause machine potrebujem k svojmu životu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak som si trailer pozrela, nie je to také super ako môj sen, ale, blíži sa to k nemu na štýl (-nekonečno,0)U(0,nekonečno) :D

      Odstrániť
    2. no mňa ten trailer celkom ohromil :D že sa im chcelo to všetko maľovať

      Odstrániť
    3. ja som nepovedala, že to nie je úplne mega superkovské, fakt ma to prekvapuje, že niekoho niečo také aj napadlo spraviť :-O ale sen je sen :D

      Odstrániť
  3. Krásnééééé !! Ty vlasy ti neskutečně sluší !

    Dnes u mne na blogu Army outfit :

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC and Google, instagram, write a comment
    and I follow you back :)

    With love.
    Diana.
    http://www.mirandabeautyworld.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super kabát :) A Birdmana som videlan no a moc ma teda nenadchol, ale uhol pohľadu ;)

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veru je to také že nie každému sa asi bude ľúbiť, ale to žiadny film :)
      a ďakujem

      Odstrániť
  6. veľmi pekný outfit, prežila by som to aj bez tej baretky, páči sa mi ten vzor kabátiku :)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Chcem aby mi pristala baretka, tak ako tebe! :) A tie Picassove portréty sú celkom pecka!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ojoj, tak ďakujem za kompliment, podľa mňa baretka pristane skoro každému keď si ju prispôsobí tak aby pristala :D (veta roka)

      Odstrániť
  8. amazing post! love your blog
    http://therunwhy.blogspot.mx/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Super kabát :) A Birdmana som videlan no a moc ma teda nenadchol, ale uhol pohľadu ;)
    best skinny jeans

    OdpovedaťOdstrániť
  10. So in love with your blog! Follow for follow on gfc? Let me know! I'll follow you back! :)

    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram