Kontroverzy.

októbra 08, 2015

Máme za sebou prvé tri týždne nového semestra a ja sa ujedajúc hrozne_dobré_hrozno nestíham ani pozastaviť nad tým, ako rýchlo sa čas míňa, keď ho vyplníte vysokoškolskými povinnosťami. Až tuto teraz sa po_zastavujem. Na štvrtkový večer dávam času spiatočku, unavenému telu horúci kúpeľ, vyťaženej mysli venujem dnes spánok pred polnocou a blogu nový post. Svet je zas nachvíľu v harmónii.




Kabelka, ktorá pojme celý môj žensko_študentský svet od múdreho zošita, cez liter vody po tisíc a jedno pero (však čo sa budem šetriť), dáždnik i slnečné okuliare, kozmetickú taštičku a príklepovú vŕtačku, je mojím novým naj spoločníkom na divoké dni vysokoškolské. Takisto ako aj moje prvé červené konzervy/konverzy/kontroverzy, ktoré som si dopriala na staré kolená. Nosila by som ich teraz ku všetkému, lebo sa v nich fasa dobre uteká. Aj keď sa mi absolútne nehodia. Aj keď sa s nimi cítim na 12. A možno aj vyzerám. Ostatok už asi poznáte. Košeľa zo sekáča, kabát zo Shein a túto megasuper sukňu mám odtiaľto, kde sa bohužiaľ vypredala a ani inde som ju už nevidela, jedine jej sivý ekvivalent. Je z takého hrubšieho materiálu, takže do tejto jesennej sychraviny ideál.



Fotil ma Tiborisko.

Vy ako zvládate svoje životné úskalia?

You Might Also Like

18 comentários

  1. Kabelka nádherná a verím, že naozaj užitočná. Veľkosť, kde sa zmestí všetko, je moja najobľúbenejšia. Ja utekám pred nachladením, bránim sa, len akosi.. predminulý víkend ma skolili teploty, o dva dni som bola už zdravá jak rybička. Lenže teraz zas kašlem ako celoživotný fajčiar, čiže zas ma to dobehlo. Čajíkujem o 106, snáď sa teda zas rozbehnem a definitívne ujdem tým vírusom. Stále však neviem či za to môže bláznivé košické počasie alebo moje oblečenie (ktoré podľa mňa nie je inappropriate, aspoň babka ma ešte túto jeseň nestihla zjazdiť za to, že sa zle obliekam do zimy.)
    P.S.: ja tak veľmi ľúúbim tvoju farbu vlasov <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. len keď ju takto natrieskam je celkom ťažká, prirodzene fyzika nepustí - predmety ponorené do bezodnej kabelky sa tam nestratia,ale priam svoju váhu znásobujú :D

      prajem skoré uzdravenie Tami, na mňa tiež čosi lezie ale zatim si to nepripúšťam a čajíkujem : )

      a to sú čerstvo nafarbenky (=ešte sa vymyjú), ale ďakujem!

      Odstrániť
  2. uzasne ziarive ohnive vlasy♥! budem hadat: L'Oreal Feria odtien Mango?? :O
    Peackapples

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Garnier Nutrisse Copper Passion :D
      ale ďakujem Sju, od takej erudovanej redhedky sa cení, na foto čerstvo farbené i čerstvo strapaté, ale táto farbička sa mi najviac pozdáva z toho čo som vyskúšala :P

      Odstrániť
  3. Krásny outfit ! :) Odkedy sa začala škola (pre mňa po praxi neskôr o tri týždne) neviem ani kam skočiť. Plné zošity učenia, neskoré príchody domov plus najnovšie autoškola a mne už neostáva nič iné, len ráno sa zobudiť, poriadne cez deň makať a čakať do víkendu aspoň na trochu oddychu :) veľmi sa mi páči tvoja suknička, mám podobnú len trochu v krikľavejšej farbe a je takisto hrubšia, takže aj na sychravé upršané dni ako stvorená ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďaku! : )
      už nech sú Vianoce alebo čo, u mňa to vyzerá nejako podobne a niesom s tým stotožnená vôbec :/

      Odstrániť
  4. Ten outfit je krásný, opravdu, hrozně se mi hodí na podzim a můj bože, můžeme se pozastavit nad tím, jak dokonalé máš vlasy? Perfektní a mco ti to sluší! :) Hlavně si odpočiň, taky jsem toho tenhle týden měla až nad hlavu a poprvé za posledních pár dní si vůbec čtu nějaké blogy! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. môžeme sa pozastaviť nad tým, aký super koment si mi napísala, že až som sa v tom zhone pousmiala?! :D
      ďakujem!

      Odstrániť
  5. Skvělý outfit... moc se líbí sukně a tenisky dohromady.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Poznám ten pocit keď nájdem kabelku do ktorej zmestim aj slona 😃 do skoly najlepšia! Inak krasny outfit! Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja konverzujem asi 5 rokov v kuse a už som si na ne tak zvykla, že som sa naučila ignorovať,že na dlhé úseky sú extrémne nepohodlné ( konverzy som si raz obula na sightseeing Prahy a horko som zaplakala :D ) . Inak mám za sebou prvý týždeň školy a už nevádzem žiť. Taškou si mi pripomenula, že si musím nejakú kúpiť, lebo moja plátená taštička sa rozthá skôr ako stihnem odovdzať prvú úlohu do školy :D PS: chcem tvoje vlasy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ty si stará konzerva už! :D ja som inač tiež tak raz obula,ale wannabeconversy na Prahu a umrel mi život vtedy, takže viem o čom hovoríš :D

      *idem sa strihať, ak ich fakt chceš :D

      Odstrániť
  8. Outfit je parádní :) Líbí se mi barva tvých vlasů :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram