Mozgovobunkový aerobik.

októbra 20, 2015

Ťažko je žiť ľahko, povedal mi raz random chlapec vo vlaku po ceste dom z Grejpu na rodnú hrudu, no prechodom z letnej ľahkosti bytia do jesennej hyperaktivity i tento výrok by bolo vhodnejšie prispôsobiť podmienkam a zadramatizovať si v plnej kráse - ťažko je žiť ťažko! No ale fakticky, nie je to už také medolízačstvo, na dennom menu zo závodných športov praktizujem aerobik pre mozgové bunky alebo aj shit kybernetika got serious, do toho všetkého crossfit pre obe hemisféry v podobe husličkovania, zasa randím s Kunderom a keď sa zadarí, i vás tu stihnem obšťastniť (snáď nie obsmutniť) mojimi kučeravými myšlienkami. Času málo a záujmy by som vedela súkať z rukáva priam rýchlejšie ako random() no a to som vám ešte nehovorila, že i na españolčinu chodím, lebo môžem. Jedna duša by sa z toho všetkého aj spotila, no ja obrňujem mentálnu schránku entuziazmom na počkanie a sebaľútosť dnes prenechávam slabším povahám. ¡Hasta luego amigos!




  Fotil  
• Cibiscuit 



  Dnes nosím  
 Bundička > Shein (find here< Jacket
Košeľa > French Toast (2. ruka) < Shirt
 Midi teatrálna sukeň > Shein (find here< Midi skirt
Boty > Toms (Urbanlux) < Wedges 






  Vy sa ako pasujete s deficitom času?  

You Might Also Like

27 comentários

  1. Jé, tu sukni jsem si teď objednávala. Spokojená :) ? Můžu se zeptat, jaké sis objednala číslo a jak ti sedí?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vzala som Lko, bohvie čo ma k tomu viedlo asi miery, ale zniesla by som asi aj Mko možno S, lebo som zvyknutá nosiť sukne do pása a Lko mi je v páse väčšie ako som zvyknutá, no celkovo som spoko, objednala som si ju na orchestrálne koncerty primárne,ale celkom sa mi ľúbila aj takto do normálneho života : )

      Odstrániť
    2. Noo tak jsem asi ráda, že jsem objednala M a ne S, jestli se na tobě udrží L. Ale sluší ti ;) !

      Odstrániť
    3. Udrži hah :D ale dám si ju asi zúžiť
      A ďaku!

      Odstrániť
  2. Krajšia si keď sa usmievaš :)
    Btw.. tá bundička je úchvatná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahjaaj teraz na úsmev neostal čas : (
      Ale bundička ďakuje!

      Odstrániť
  3. Mám pocit, že si v tvári ostarla. :P

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Outfit je úplně skvělý (a fotky jakbysmet :D).
    Se zájmy to mám stejně, pořád si vymýšlím nějaké (staro)nové. Snažím se si všechno zorganizovat, ale většinou to prostě nějak flekuju.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nádherná bundička :)
    hardrockrepublica.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásný cool outfit, bundička vypadá super :) A ty vlasy... pecka!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tá bundička je úžasná ! totálny slovenský folklór :D
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  8. jasné, že nás obšťasňuješ a nie obsmutňuješ! :) krkolomné slová! bundička je úplne skvelá! čo kecám, aj sukňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak potom dobre Ľúbezná! (dobré meno máš)
      a dík!

      Odstrániť
  9. nepasujem sa s deficitom času nijak. študujem, pracujem, sem tam niečo navarím upracem. a potom po autobusoch a v škole čítam, píšem, pasujem sa s bakalárkou. a niekedy je toho akosi moc. ale zvládam, lebo som si to takto vybrala, lebo sa mi to takto páči, a viem, že mi to niečo do budúcnosti dá - nie to malé množstvo voľného času ale to, že mám dobrú prácu a školu. takže aj keď fňukám, keď ráno idem do školy a potom po škole do večera do práce, ale koniec koncov, neviem čo iné by som robila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. (došla som na životný poznatok, že čím viac povinností mám cez deň a viac kmitám a robím a všetko tým mám lepší pocit na duši z toho)
      pekne si to napísala!

      Odstrániť
  10. Kedy chodíš spať by ma zaujímalo :D
    Bundička mi pripomína folkór a ako som vždy chcela chodiť do súboru. :D V Číne to asi vedia.
    No najprv sa musím naučiť chodiť (ako mi raz pripomenul jeden týpek keď som spadla pri fontáne) a potom sa naučiť tancovať :D
    Na prvej fotke si taký smutkoň :( Nepasuje ti to.
    -Čuks

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ah ani sa nepýtaj, okolo jednej druhej aj tretej ak neviem zaspať
      vo všeobecnosti inklinujem k takýmto folk vzorom a nie je to moja prvá ľudovková bundička, tiež ma prekvapuje, že práve na ázijskom šope také nájdem
      ale tak vieš nie každý deň je nedeľa, musím byť aj smutkoň, ono ja mám taký výraz prirodzene a keď som bola mladšia každý si myslel že som permanentne smutná, no ja som sa iba tak narodila :D

      Odstrániť

Instagram