ITALY III. - Airbnb.

októbra 06, 2015

Keď sme sa rozhodovali kde a ako bývať v Miláne, voľba padla jednoznačne na airbnb. Kedže sa medzi nami i vami ešte stále nájde niekto, kto túto fenomenálnu službu nepozná (tak ako aj naši spolupustovníci), trošku vám predostriem situáciu.
[ér bí en bí] to sú
- cudzie byty, ktoré môžu byť nachvíľku vaše
- super výhľady v super uličkách
- raňajky ako pravý domestikál
- tipy a triky od vašich domácich hostiteľov
- bicykle od domácich (aj to sa stáva!)
Všetko je to však o správnom výbere, šťastnej ruke a je to tak trošku ako nakupovanie na internete - treba si to všetko dobre zvážiť, nenechať sa nalákať len na pekne nafotené a nasvietené byty s lákavou cenou, ale radšej zvážiť viac možností. Moje skúsenosti sú však zatiaľ iba pozitívne - Budapešť, Helsinki, Štokholm (ehm za tú cenu) a Miláno, kedže som ten typ človeka, čo každé rozhodnutie premyslí minimálne 8tisíc krát a i v Taliansku sme nakoniec došli ku symbióze a vybrali dobre.

Ak airbnb nepoznáte a láka vás to, keď pocestujete cezomňa, dostanete na prvú cestu 18 éčok (okolo 500 českých) zľavu a takisto aj ja. (Podstatná informácia, aby sme boli takto pekne transparentní a na pravej miere) Ja som takto tiež urobila komusi radosť, tak prečo nie. : ) Milujte sa a množte sa cestujte! My už okukujeme Berlínske byty a občas je to super inšpirácia aj čo sa týka interiérového dizajnu.

Fotky z milánskeho bytíka.




A vy ako bývate keď cestujete? Dávate prednosť hotelom, hostelom či couchsurfingu alebo ste totálne na airbnb vlne ako ja?

You Might Also Like

20 comentários

  1. Zatiaľ som vždy bývala u známych keď som niekam išla, ale veľmi ma láka couchsurfing. Tiež sa chystám do Berlína, ale nakoľko som couch ešte nezohnala, bookla som sympatický hostel, ktorý v prípade núdze využijeme:)
    Na Aibnb sa skôr chodím kochať nádhernými bytmi:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa zas trochu bojím couchu, lebo nikdy nevieš :D akeď hostel vs. Airbnb tak isto airbnb, dajú sa nájsť aj cenovo výhodné bytíky :)

      Odstrániť
    2. Ja mám tiež obavu:D ale veľmi ma to láka:D síce v Londýne som najprv mala bývať u jedného týpka, nakoniec som sa s ním len stretla a teda bol to podivín, ale verím, že sa tak dá spoznať mnoho super ľudí:D:)

      Odstrániť
  2. byt vyzera krasne, ty samozrejme tiez) (mimochodom tvoj blog je jediny co ma bavi, a to uz tak nejak tri roky v kuse.) a airbnb som este nedala, vzdy sa toho spolucestujuci trocha bali. ale uz sa tesim ked sa konecne zadari a konecne to aj ja vyskusam

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Paula, airbnb isto vyskúšaj, je to dosť dobre ošetrené, takže niet sa čoho báť
      A dikíčko! : )

      Odstrániť
  3. nejaký airbnb byt sa mi, žiaľ, ešte nikdy nepodarilo vyskúšať. ale veľmi by som chcela, lebo takmer v každom cestovateľskom článku na väčšine blogov je vždy airbnb byt a ja len slintám nad tými nádherne zariadenými priestormi . :D
    fotky máš ako vždy veľmi krásne!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Netreba sa strachovať, je to dobre ošetrené že ten človek čo ti poskytne byt dostane peniaze až tri dni po tom čo odídeš, takže sa nestane žeby niekto vzal peniaze a vykašlal sa na to :D
      A ďakujem : )

      Odstrániť
  4. Taliansko musí byť naozaj super krajina. Raz tam chcem určite ísť! Milujem jahody, mňam! ◠‿◠♡

    Candy Kitten

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Domi, čo hovoríš na Expo? Ktorý pavilón sa ti páčil najviac? Bola som tam zhruba pred mesiacom a nebolo toľko času sa popozerať všade, ale na ten Kazachstan som hrdá! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nabudúci taliansky post dám z expo, celkovo pekné ale extrémne vyčerpávajúce, prišli sme na 10 a o 19 sme totálne odpadávali a to sme ani nešli stáť do tých pavilónov kde sa čakalo 2-3hodiny :D a mám pocit, že jeden deň ani zďaleka nestačí, len zasa tráviť viac dní v tých crowdoch by ma asi porazilo, no hezké veľmi hezké, slovenský pavilón megasuper, ako keby sme boli nejaká technologická veľmoc pomaly :D český bazén potešil, plzeň za 5€ už menej, kuwait super, izrael super, rakušaci sa s tym moc nepárali, slovinsko nic moc, estónsko super...ale ako celkovo expo treba isto vidieť/zažiť/ochutnať, no len tiež by som chcela vidiet japonsko, emiraty a ine a proste nás to strašne odrádzalo zabíjať čas v radoch :/
      Neviem ani že ktoré najviac sa mi páčilo, zvonku isto ekvador a zvnútra slovenský :D a tebe?
      Do kazachstanu sme chceli ale obrí rad

      Odstrániť
    2. No tak mali sme tú vymoženosť,že sme nemuseli stáť v radoch,takže sme pochodili okrem toho Japonska celkom dosť. Pre mňa najlepšie Kazachstan,Nemecko a Emiráty,inak ma niektoré pavilóny absolútne nezaujali ako napríklad český a aj talianské pavilóny neboli nič unikátne na to koľko ľudí tam stálo. Určite sa teším na článok tvojimi očami! :)

      Odstrániť
  6. airbnb milujem! aj my sme boli tento rok v taliansku aj s airbnb a zakotvili sme v jednej mini dedinke na severe talianska. bolo to skvelé :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to muselo byť super!
      u mňa najviac bizzare airbnb bolo v Piešťanoch :D

      Odstrániť
  7. Ta snídaně je teda naprosto božská! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veru, takú si doprajeme vždy keď sa so Smelým stretneme :)

      Odstrániť
  8. Super fotky ! v Taliansku som ešte nikdy nebola, ale budúce leto by som sa tam raada pozrela :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  9. zatiaľ nemám v dohľade žiaden takýto výletík, ale raz by som určite chcela čosi také podniknúť :) a súhlasím, že byty na Airbnb sú úplnou studnicou inšpirácií ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veruže sú a aj keby som mala väčší rozpočet, šla by som do airbnb bytíku!

      Odstrániť
  10. Predtým som sa bála nájsť si ubytovanie cez airbnb, z nejakého dôvodu som tomu vôbec nedôverovala. Som rada, že viem o tvojej pozitívnej skúsenosti, možno sa práve vďaka tomu odhodlám :).

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram