VIDEO | GRAPE 2015 [sobota]

augusta 19, 2015

Blogerka mieni a železnice slovenskej republiky menia, i nepodarilo sa nám usadnúť za fancy slovenský mliečny stôl, no o dvanástej sme už netrpezlivo stepovali pred toitoikovou bránou a na pravé poludnie teda započalo našich dvanásť festivalových hodín. Ako to dopadlo si môžete pozrieť v mojej mini grejp galérii na facebooku alebo tuto poniže vo videjku.



Síce som trochu podcenila situáciu a neurobila toľko videí aby som bola s výsledkom spokojná, no taký je život festival.


Boli ste? Vám sa ako páčilo?

You Might Also Like

18 comentários

  1. super video!!!
    nebola som nikdy na grape, ale ked pozrem video by som šla teda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super post :) Grejp bol skvelý a pre mňa fungovala aj sobotňajšia búrka, celé som si to užila! avšak situácia s pitím bola katastrofálna :D

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. takže si nakoniec zohnala lístok :)
      my sme našťastie chodili kupovať pití do backstageu, kebyže nie asi inak nadávam :D a ešte som smutná že v sobotu už neboli psychadelické poháre

      Odstrániť
  3. ja som nebola, chcela som ísť, ale nevyšlo to. Videla som však v novinách, že tam bola nejaká živelná pohroma a muselo sa to predbežne skončiť .. :O
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. podľa mňa to až také živelné nebolo, ale hej o polnoci bol fest zrušený :P

      Odstrániť
  4. Bohužiaľ som nebola, ale veľmi rada by som šla na ďalší rok, pretože som ešte v živote na festivale nebola a myslím, že toto je presne ten, ktorým by som chcela začať;) Veľmi sa mi páči tvoje video, aj keď je krátke úžasne vystihuje atmosféru ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jo je lepšie začať takymto malinkym festivalom, dobry napad :)
      a ďakujem :)

      Odstrániť
  5. Tvoje videá sú proste láska! <3
    V čom striháš, upravuješ prosím? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. MI-LU-JU TVOJE VIDEA! Já jsme s výsledkem více než spokojená! Na Grape jsme nebyla, ale chtěla jsem jet. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeeeem :3 ♥
      o rok to určite naprav, grape je must-go leta a nechápem prečo som sa na neho chcela vykašľať tento rok :D

      Odstrániť
  7. Bohužiaľ, nebola som, zasa mi to tento rok nevyšlo. Snáď nabudúce.
    A to video je skvelé :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To video je úžasné. Můžu se zeptat, čím jsi natáčela? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Grape mi príde ako najsympatickejší festival u nás. Video sa ti veľmi podarilo a hneď by som tam aj išla. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram