Útržky.

augusta 02, 2015

Kedže na fb som bola viac akčná ako na blogu, rozhodla som sa i vás fbfree nezainteresovaných oboznámiť a útržkami a poznatkami uplynulých dní. (I keď tam som už skoro všetko vykrákorila)
_Na moje dvadsaťdvojiny som si venovala kúštik islandského potešenia pre moje ušné bubienky, nákovky a strmienky čo teda v preklade znamená, že 25. septembra ma máte varenú_pečenú v MeetFactory v Pražke náčúvajúc éterickej bytosti Sóley (vkladám do toho minimálne také nádeje ako do koncertu Agnes Obel,ktorý ešte stále hodnotím za naj hudobný zážitok)

_Čo ťa zaručene zobudí ráno po troch hodinách spánku?
     - budík? NIE
     - divoký pes skočiac do postele oblizujúc obe oči? NIE
     - nechutná mucha čo ti vletí so izby, trieska so sebou o zrkadlo a vybrala si tvoju hlavu ako cieľ útoku? SPRÁVNE!

_Začala som sa zas učiť francúzsky aby moja bohapustá existencia nadobudla aspoň aký_taký vyšší zmysel // sedem dňový streak yeah!

_Ak ste niekedy čítali Anču Kareninovú a nepáčila sa vám filmová verzia (2012), určite si kuknite adaptáciu z roku 2013. Práve som ju dopozerala a konečne hodnoverné prevedenie dajakej knihy. Z môjho subjektívneho pohľadu by som povedala, že sa zhoduje s tým, čo sa mi odohrávalo v hlave počas čítania (atmosféra, postavy, istá dávka nudnosti) na 87%, akurát Karenin bol vo filme viac švihák ako v knihe (no ako jeho opis v knihe), no vždy lepšie ako kučeravý blonďáčik Vronskij v adaptácii s Keirou. (ktorý vo mne evokuje toto)

_Endless_backless story
Moja chrbát obnažujúca zbierka sa rozrástla o ďalšieho člena. Basic čierne tričko s odhaleným chrbtom som podvedome zháňala už hodne dlhú dobu a podarilo sa mi to napokon tuto. Nenechajte sa zmiasť farbou trička na fotke na stránke, počíhala som recenzie, riskla to a nebanujem! Vždy som také na orchestrálnych koncertoch ticho závidela Štofke.



  #óótédé  
Klobúk//Hat - už ani neviem//IDK
Backless tričko//Backless t-shirt (nájdeš tu) - Shein
Sukňa//Skirt - od Shoshany
Tichošľapky//Shoes - [ejdž end em]




Fotil Cibiscuit

A vy sa ako máte?

You Might Also Like

22 comentários

  1. Beautiful and romantic! Wonderful outfit! :)

    www.fashionizein.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Náherný outfit a to tričko je dokonalé :) A Annu Kareninu bych si chtěla přečíst, ale právě mě odrazují ty nudné části, o kterých jsem slyšela! :D
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. akože keď sa na anču pozriem s odstupom času, príde mi to ako jedno nádherné dielo, ale je pravda že ma miestami nudili tie dlhé pasáže opisov, ale určite je to klassika! :)

      Odstrániť
  3. S francúzštinou ti držím palce, ja sa na niečo také neodvážim;D Na Kareninu sa chystám, tak si potom určite pozriem aj film;) Inak v tom outfite si opäť prekrásna ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mňa jazyky náramne bavia, takže sa nebojím pustiť ani do japončiny :D (samovrah som)
      karenina je must-read!

      Odstrániť
  4. Jeej, vyzeráš krásne! Sukňa je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. muchy, presne, to vždy začnem ešte zo spánku nadávať :D ja sa tak chcem začať učiť španielčinu, tak snáď niekedy v blízkej budúcnosti. a inak tričká bez chrbta vnimam ako sofistikovanejsi level of sexiness, vyzeráš super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Božeee ani nespomínaj, zas idem z chaty plnej múch domov a mám dosť :D
      A presne toto s tými tričkami, tiež som toho názoru, tak díkec! :)

      Odstrániť
  6. Skvělý outfit :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc hezká kombinace.
    Já se mám uspokojivě, na lehátku pozoruju venkovský západ slunce a k tomu plýtvám daty v mobilu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha ani nevieš ako sa viem stotožniť, vždy keď som s našimi na chate padajú slnká a dáta za obeť :D
      A ďaku!

      Odstrániť
  8. Koncertík tak trošku (dosť) závidím, ale keďže ja som out of money, tak nič iné mi ani nezostáva. Určite to bude nezabudnuteľný zážitok.
    Čo sa Aničky K. týka, verziu 2012 a hlavne Aaronove (teda Vronskeho) blond vlasy tolerujem horko-ťažko len kvôli tomu, že práve jemu patrí už dlhé roky druhé miesto v mojom skromnom rebríčku hercov, ktorých zovňajšok lahodí môjmu oku aj duši.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja už si nechcem nechať ujsť takýto zážitok (kedže Dillon lístky išli do_preč), takže money nemoney idem
      aaaah ja proste si vronského vždy predstavím takého snedého alebo aspoň havranie vlasy a nie justin timberlake+vifonka :(

      Odstrániť
  9. This comment has been removed by the author.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. nádherný outfit, moc se mi líbí sukně;)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Beautiful Outfit!!

    Nina xx
    http://ganzbesonders.blogspot.de

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ty fotky jsou úplně nádherný a moc ti to na nich sluší! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram