ITALY I. - Duomo di Milano.

augusta 26, 2015

Miláno - mesto módy, selfie tyčiek a veľkolepej architektúry. Aj keď sa nám snáď všetci taliani ktorých poznáme čudovali a odhovárali nás od neho, spiatočná letenka za 19€ z rodného mesta (áno, z Košíc!) obmäkčí peňaženku i toho najzarytejšieho hejtera a tak sa desiateho augusta večer ocitáme na miniatúrnom letisku a započíname tak štyri dni v druhom najväčšom meste Talianska plné nutelly, panini, fragóly, pizze, pasty, lavazzy a enormných teplôt.











Outfitom tu síce na blogu asi veľa vody nenamútim, kedže toto bezchrbtové tričko a klobúk ste videli len nedávno tuto, no ja som to cítila tak, že toto si proste musím vziať do tak veľkolepého mesta (nerada totižto chodím ako pure turista) a nebudem predsa svoj život prispôsovať blogu natoľko, aby som si neobliekla to isté tričko na seba dvakrát. Neviem prečo sa okolo toho tak oháňam, možno i preto, že mi v hlave víri tisícero myšlienok na blogerskú tému, ktoré by som chcela už dať von. I včera som čítala jeden taký článok a miliónkomentárovú diskusiu a to v mojej hlave naštartovalo nespočetné množstvo myš_lienok. Nesúhlasila som s autorkou, no kedže bol z roku 2014, bolo by asi mimo mísu sa tam čertiť.



Fotky sú fotené na terasách Duoma, kde za 8€ môžete vyšľapať alebo za 13€ pekne popansky výťahom. My sme v mene pekných zadkov vyšľapali, akože po schodoch, nemyslite si nič zlé!
Také tie klasičné turistické z námestia možno nabudúce.



Vy ako dovolenkujete?


You Might Also Like

21 comentários

  1. link na článok?
    inak architektúra vyzerá.. honosne.. alebo ani neviem aké slovo použiť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to by bolo odomňa asi hnusné keby som tu verejne hádzala takéto linky :P

      Odstrániť
  2. Božstvo <3 !
    Taky chci link n článek, prosím prosím...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. you're lucky giiiirl then, to be milan girl ♥
      thanks!

      Odstrániť
  4. vyzeráš krásne ! :) to tričko sa mi veľmi páči, len som ešte nedostala odvahu nosiť tričká s takým výstrihom na chrbte :D možno budúce leto :)
    THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Architektúra a fotografie mega. Príjemný a rozkošný outift. ʕ•͡ᴥ•ʔ

    Have a nice Wednesday ~
    Minnie Mouse Strawberry Lip Smacker

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To triko je super jak máš holé záda! S klobouk, sukně:)) super fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. so beautiful
    i love your outfit!!!
    that place is so pretty, lucky girl :)

    www.chicpineapple.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Strašně ti to sluší. Krásná sukně, top i klobouk :)

    www.dollwithcoffee.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Spiatočná letenka za 19 eur? Vážne? Hriech neísť :-D A ešte do Talianska! Nech už taliani na mesto hovoria čo chcú. Fotky sú skvelé a architektúra na fotkách vyzerá naozaj krásne.
    My sme dovolenkovali v strede júla v Piešťanoch, august bol o práci a spontánnych výletoch s kamarátmi. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veru a to sme ešte stihli takú akciu že 1+1zadarmo takže mega!

      sounds like letná pohoda : )

      Odstrániť
  10. Nedovolenkujem síce nijako, ale ďakujem ti za malý výlet do Talianska. No a čo mám povedať, spiatočná letenka za 19 éčok by bola škoda nevyužiť, to je sakra dobrý dôvod. A je jedno, že máš na sebe niečo dvakrát/viackrát, aspoň tým veciam dávaš príbeh :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako my sme sa aj kus báli, či za takú cenu tam vôbec doletíme alebo sa naše bohapusté existencie roztrieštia nad alpami :X ale dobrodošli, oplatilo sa!
      a dikičko za také pekné slová ♥

      Odstrániť

Instagram