Ťažko je žiť ťažko.

augusta 24, 2015

Konečne som sa na chvíľu zastavila (doma). Tak trochu i nedobrovoľne, kedže môj tuhý korienok skolila choroba (wtf ochorieť v auguste) čo má za následok to, že sa len tak ponevieram po byte ako taký chorý mýval, čítam knižky ako na bežiacom páse, spím asi tak 487 hodín denne, s nechuťou pijem zázvorový čaj a nemám na nič chuť. Ani na tých 500 fotiek čo ma čaká z Milána. Ani Sylvia mi na dobrej nálade moc nepridáva - Nočné tance a angličtina at its finest sú pre moju zázvorom opantanú hlávku predsa len ťažší oriešok než som si myslela. Na ňu ešte budem musieť dorásť.



Blúzka // Blouse (find here) - Romwe
Sukňa // Skirt - kedysi dávno z Choies
Knižka // Book - Nabokova Lolita

You Might Also Like

28 comentários

  1. Tá sukňa je úžasná a tie obliečky tiež ! :D :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prajem ti, nech sa z choroby dostaneš čo najskôr a na fotografie sa už veľmi teším ♥

    last buys | jollychic

    OdpovedaťOdstrániť
  3. snová ♥ a ja som si od sylvie zadovážila sklenený zvon, tak som zvedavá, kedy príde na rad (rozumej-z 12 kníh sa ťažko vyberá, že ktorá dostane prednosť :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nad zvonom som tiež dumala, nakoniec som z knižničnej poličky zvolila bilingválnu verziu aby som si uľahčila život, no v konečnom dôsledku to podľa mňa nie je dobré, lebo keď si tak čítam ten český preklad popri origináli, občas nadobúda kus iný význam takže v konečnom dôsledku ajtak skončím pri AJ // a v konečnom dôsledku dôsledkov sa cítim na Sylviu ešte moc nedozreto
      ale kľudne sa potom somnou podeľ o názor na bellJar :)

      Odstrániť
  4. Náhodou, zázvorový čaj je mňamka :D! A přejem brzké uzdravení.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zázvorový čaj je univerzálny liečiteľ na všetky problémy no vo fínsku som sa ho prepila :X
      ale ďaku :)

      Odstrániť
  5. Ja som preležala cez leto v posteli kvôli chorobe asi dva týždne, takže presne viem, ako sa cítiš. Ale mala som aspoň výhodu v tom, že zbožňujem zázvorový čaj :D Skoré uzdravenie!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to snáď každý ho zbožňuje okrem mňa :( :D
      díkec!

      Odstrániť
  6. Skoré uzdravenie Domi.
    Well, priznám sa, že pochopiť tetu Sylviu mi robilo problém aj v slovenčine. Ja som si dnes začala lámať hlavu nad Aničkou K. ale v originálnom vydaní (áno, v ruštine). Keďže som v tomto jazyku len nováčik a ešte som sa nestihla poriadne ohriať, trvalo mi krásnych desať minút prečítať prvú vetu. Ale keďže practice makes perfect, tak mi nič iné nezostáva len čítať ďalej aby som ruštinu dostala až do každej bunky celej mňa.

    P.S.: zázvorový čaj je jeden z mojich najobľúbenejších, mňam!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ty si iná pani dávať anču v ruštine, ale to uznávam, čítať autora v pôvodnom jazyku, držím ti palce, ja by som si netrúfla :D ale zas je to dobré na jazyk, keď dáš obe zväzky budeš namakaná :D

      a díky Tami. :)

      Odstrániť
  7. Odpovede
    1. hihiii to je predsa všetkým známe, má ich asi celý dievčenský svet a sú z IKEA :D
      ale keď sú tak krásne

      Odstrániť
  8. No o tej chorobe v auguste viem svoje, hnisavý zápal mandlí na 3 týždne odradí aj toho najpoctivejšieho študenta, zaslúžila by som si nahradenie tých prespatých dní.. Takže prajem skoré uzdravenie! verím, že na tom nie si až tak zle ako ja :D Kedže vieš aspoň piť čaj, ja som ledva prehĺtala sliny.. váž si aj ten nechutný zázvorový :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Len sa rýchlo uzdrav, pretože na fotky z Milána sa stáášne teším :)
    With grey wolf

    OdpovedaťOdstrániť
  10. možno (nie možno, určite!) je to divné, ale ja sa tak mierne vždy teším z choroby, lebo vtedy môžem piť hektolitre zázvorového čaju celé dni a noci :D tebe však, samozrejme, skoré uzdravenie :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja už asi viem kde je problém, že ho pijem vždy taký silný že potom z neho plačem a neznášam ho, lebo neexistuje, že každý ho miluje len ja som hejter :D
      dikičko : )

      Odstrániť
  11. Prajem skoré uzdravenie, taktiež tak pôsobím pri chorobe, ako živá mŕtvola! Každopádne, tá fotka je nádherná ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Doufám, že ti bude brzo líp, ale zase na druhou stranu ti závidím, že se vyspíš a ještě přečteš tolik knih! :D :)
    Mimochodem ta fotka je úžasná! Jak jsi ji vyfotila? :) Moc ti to na ní sluší :3
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ďakujem :D
      vyfotené pomocou statívu a samospúšte kedže môj nikon nepodporuje diaľkovú spúšť, selfie tak trochu inak :D

      Odstrániť
  13. Skoré uzdravenie, ale tak aspoň stihneš prečítať veľa super kníh! Ja som sa za celé leto dokopala až k jednej :D Very najs fotka inak :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram