505.

apríla 07, 2014

Posledné dní mi bežia rýchlosťou priemerného Higgsovho bozónu, no predsa sa našlo 15 minút medzi dukátovými buchtičkami a prednáškou, aby som vás tu mohla vizuálne obšťastniť  mojim virtuálnym pseudoleporelom zo života kybernetičky. Posledný týždeň bol riadne hektický, stihla som dekrementovať moje IQ o tridsať bodov, programovať 4875 hodín in a row (preháňam as usual) ba aj presťahovať polku izby. No a kedže vám píšem z klávesnice, kde ak chcete napísať P, musíte prekonať hranice vlastnej trprezlivosti a ja ju ešte dnes potrebujem, porúčam sa a pekný zvyšok pondelka prajem.

Dvakrát veľký bakalář a uhorky poprosím: Okuliare | Náramky | Ponožky | Náhrdelík Moje nové Casio: 

You Might Also Like

32 comentários

  1. Oooo, ten náhrdelník je bezkonkurenčný! :-) Day By Day

    OdpovedaťOdstrániť
  2. z kadiaľ máš prosím ťa veci na treťom obrázku od konca? :) neskutočne krásne obrázky máš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super fotky, ty obaly na iphone jsou moc hezké:)

    http://missbagaholic.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tú izbu máš super spravenú(: krásne fotky

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jé, děkuji, že sji překonala svou trpělivost a podělila se stímhle leporelem:)! Strašně s emi od tebe líbí ty hravé, kytičkované a celkově pozitivní fotky, jsou krásně jarní.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mám rád tvoje fotky a ešte viac to gifko ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten obal na Iphone je skvelý :O Odkiaľ? :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ako pozeram na nazvy clankov, v poslednej dobe mas rada arctic monkeys, vsak? super fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. hey! I really like your blog :) I am your new follower.

    check out mine, if you like: http://ninalavitaebella.blogspot.com/

    have a nice day xx

    OdpovedaťOdstrániť
  10. prozradíš mi odkud je ta podprsenka a obaly na iphone? :-) jsou užasný :-) kuju :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. H&M a obaly kadetade, nejaké mám aj na fb na predaj :)

      Odstrániť
  11. Nádherný obal na mobiil:33 ten lak na nehty mám také:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásne fotky a ten náhrdelník je krásny! :)

    vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. nádherné fotky.. moc se mi líbí!!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. super fotky :-)

    ♔ http://wtfisstylish.blogspot.de ♔

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Love all the Photos!!! <3

    http://www.naturellebeautywall.blogspot.mx/

    Att. Alexa Bernal

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Hey beauty you have a really nice blog :)And I love your new post =)
    Regards from Bosnia ♥
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Jak to sakra děláš, že máš tak úžasný fotky? Závidim tvůj talent, i když vím, že se to nemá. :-D :(

    OdpovedaťOdstrániť
  18. amazing pictures :)

    http://agabierkophotography.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. úžasné fotky.

    pls hollow my blog.
    anahjalliyah.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Woow, nádherné fotky, vážně :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. úžasný blog, úžasné fotky, musím dát follow

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Milujem tvoje fotografie, milujem tvoje randomy. I keď sú to úplne rozdielne fotografie, vždy vyzerajú skoro ako jednoliaty celok. Páči sa mi hlavne tá maska na spanie s tým topom a fotografie oblohy + bokeh ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram