Davajhetka V. // Vyhraj 100$ na nákup u Sheinside!

apríla 25, 2014

Naskytla sa mi možnosť obdariť jedného štastlivca, tak prečo nie! Jedná sa o 100 dolárov na nákup u Sheinsideovcov.

Ak by ste náhodou tápali, že čo s toľkými dolármi, tu je pár postov z dôb minulých aj nie až tak minulých, kde sa čo to stamadiaľ nachádza. Vybrala som hlavne vecičky, ktoré stoja za to, lebo ak ma čítate/pozeráte dlhšie, všimli ste si, že nie vždy to dopadne podľa všeobecných predstáv, no toto sú moji favoriti:
- pseudokoženka, ktorú ste mohli vidieť v nejdenom, ba aj tomto poste
- prúžkovaný bralet z posledného postu
- psíkovská bundička v tomto poste
- porcelánová cibuľkovotanierová, videli ste tuto
- môj vysnívaný kabátec, videli ste neraz, napríklad aj tu



Podmienky:
1. Zaregistruj sa na Sheinside (tu
2. Dva lajky tuto i tamto 

3. Komentni tento post svojím registrovaným mailom 
4. Šliapni do každého exkrementu v meste a staň sa luckerom
5. Čakaj na zázrak 15 dní
6. Po 15tich dňoch čekuj FB

You Might Also Like

131 comentários

  1. jsem lucker! :D
    jajka.cab@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. martina.stancova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. lapetitteaura@gmail.com ešteže podmienku č.4 si škrtla:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. zuzanagrajciarova@gmail.com
    uuuuua psíkovská bundička je aká super! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. bar.fodorova@gmail.com
    ďakujem za možnosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. chcem, chcem! sonjatokarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Parádička! :) zenith11@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ej ej ej! to je sen, to chcem vyhrat!!!!!!
    majuees@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. janka.zabojnik@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. hana@zlamals.eu
    Díky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. simona.capistrakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Klára Recmanová26. apríla 2014 o 4:30

    recmanova.klara@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. dinhova.d@seznam.cz (štěstí začátečníka v giveaway by se mi hodilo :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Splněno (nebydlím v městě, ale i tak tu máme hodně exkrementů) :D kristynadolnickova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. d.keleceniova@gmail.com
    (mňa pre šťastie skôr okaká vták ;D

    OdpovedaťOdstrániť
  16. purity.svk@gmail.com
    (mňa už čajka okakala pred pár dňami, teraz len čakám na to sľúbené šťastie:D)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Super giveaway!! :D

    soloparaalgunos90@hotmail.com

    Kisses!!

    OdpovedaťOdstrániť
  18. :D:D milujem tvoje články
    denie257@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. jana.turekova29@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. dominikadorcakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. kozakovaz@gmail.com

    tento giveaway sa mi páči!! :3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. skúsim šťastie, no :).
    kejmy.do.it@gmail.com

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  23. mia63136@azet.sk :) joooj kiezby, to oblecko tam <3

    OdpovedaťOdstrániť
  24. tims.sobotova@gmail.com
    davajhetka, sa smejem :-DDD košice <3 :-DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  25. zuzana.repkovaa@gmail.com
    Bola som dnes na takej dlhšej túroprechádzke a neviem, či sa mi aj exkrement podaril, ale v každom prípade blata po kolená :D

    OdpovedaťOdstrániť
  26. smidova1583@gmail.com :))

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Doufám, že to výjde i bez exkrementů

    monikasykorova212@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Komentujem teda...=)
    bejka.tomkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Jéé, to je boží soutěž! Super :) Děkujem moc.

    krtinova.andrea@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Super GA :) Ze Sheinside už mám jedno triko, tak třeba přibude další věc do sbírky :D
    DanielaPlskova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  31. tvoja FB stránka je páčiknutá už veľmi dlho. :) Pod menom Katarína Najedená a som refistrovaná na Sheinside pod emailom Katepeas@gmal.com. Ako tu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Všetko som splnila ( k tvojej stránke som sa dostala dávnejšie ale pššt..) alica.h@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  33. budem si držať palce :P :))

    dominika.klementova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  34. majdalenka.zunova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  35. bara.kurdzielova(a)seznam.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  36. lucia.nagy@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  37. satkova.zuzana21@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  38. 1. Hotovka.
    2. Taky tak.
    3. radka.komzikova@gmail.com
    4. Pevne verím, že sa ráta ob***tý balkón od holubov, ktorý som musela drhnúť dva dni.
    5. Čakám.
    6. Budem!

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram