Fluorescent Adolescent.

marca 28, 2014

O budúcnosti:
Poslednou dobou prispievam pomenej, no takú peknú message som dostala, že som musela už niečo vyplodiť. Aj tie priority sa zas posunuli o krok ďalej, lebo tak... Ak raz človek nemá istotu a sebavedomie, ani 4875 vínnych praliniek mu ju nevyčaruje, že? Po krátkej odbočke sa z vôd umeleckých vraciam nazad na cestu za vyšším vzdelaním, ktorá mi teda ide podstatne lepšie ako to druhé. Okrem toho, klavesnica mi horí od premotivovanosti, píšem totižto motivačné listy pre erasmusy, držte palce! Ak toto výjde, umriem šťastím, ak nie tak sa hodím o zem asi, ale najskôr sa nestane nič. Každopádne je to topic nr. 1 teraz pre mňa.

O dnešku:
Dnes idem fotiť Killing the Antibull, ak ste z Košíc a pociťujete deficit umeleckého vyžitia, určite sa zastavte na kus performance do Déžavú!

O včerajšku:
Človek by netušil, koľko vzruchu spôsobia kytky na hlave. Podobné pocity mnou zmáhajú ako i slečna z blonďavého vesmíru opísala. Aké jednoduché je v týchto zemepisných šírkach vychýliť ľuďom v trolejbuse zraky z ich bežných rovnovážnych polôh ala pohľadu do blba či do zeme. Niekedy by ma to trápilo možno aj, no teraz sa už len pousmejem a slečnám čo si nás pri fotení v parku skúmajú na prednej kamere pekne zamávam, však mám dajakú francúzsku výchovu [ako by povedala bývalá triedna na strednej, pozdravujem].
A nabudúce ešte väčšie kytky!






Zadok odišiel na dovolenku.







jacket/stará známa - sheinside
sweater/sveter (link) - sheinside
jeggins/džegíny - clockhouse
tights/silonka - ebay
oxfords/boty (link) - persunmall
headband/kytky na hlave (link) - choies
little moustache/malý mustášik - ringsandtings
photos/fotil - Cibiscuit

You Might Also Like

39 comentários

  1. kde som ja, keď ty si v parku, och jooooooj :D alebo kde si ty keď ja som v parku?
    oxfordky a kvetinkyyy kráása <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ty tam niesi keď tam som alebo ja tam keď tam niesi, to je odpoveď :D
      ď <3

      Odstrániť
  2. ách, to je zas tak sladké a dívčí :3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Juu dva dni do zadu som si tú čelenku objednala aa po týchto krásnych fotkách sa na ňu teším ešte viac!! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. na mňa včera ludia čumeli keď som sa len rúžovala v bričke :D nepochopim...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vždycky se mi tahle čelenka líbila, ale nikdy jsem neměla tolik odvahy ji koupit, takže asi tak k čelence, ale je dokonalá, stejně jako fotky!:) Taky už jsem se chystala na jarní focení, ale teď jsem onemocněla, takže z toho sešlo:/ a čím že to fotíš?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nikon d3100+50mm f1.8 :)
      no ja tiež posúvam tu svoju odvahu pomaličky iba :D skoré uzdravenie teda :)

      Odstrániť
  6. takú podobnú čelenku mám aj ja a tie podivuhodné pohľady veru... :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Fantastic pictures as always! Love how you layered tights underneath your ankle jeans! Alex


    tobebeautifulingodseyes.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. i'm glad that someone appreciate that! :D thanks!!! :)

      Odstrániť
  8. krásne fotky. kvietky sú super a veľmi sa mi páčia oxfordky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já teď řeším takové dilme-nosit jednu takovou tu "prostornou" midi sukni, nebo se na to vykašlat? A ještě s podpatkama! Protože já prostě úplně vidím ty obličeje mých spolužíků, žáků a všeobecných lidí ve městě...Ale musím říct, že zrovna dneska jsem byla v Praze a mně připadlo, že tady jsou všichni tak zajímavě oblečení...Nebo se mýlím? Mně se tvoje čelenka strašně líbí, je rkásně jarní.). Já bych ji zkusila skombinovat nějak s tou "porcelánovo-cibulkovou" bundou.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no podľa mňa mini jednoznačne s opatkami, tiež mi tu jedna visí a sa teším na ňu už ako ju vyvetrám zas po roku :) pokiaľ sa človek odosobní od rečí cudzích ľudí, dá sa všeličo nosiť, ale s tou Prahou, napr. blondieverse písala, že práve tam bolo tých milion pohľadov tiež, tak ťažko povedať,ale také všeliaké "výstrelky" sa lepšie znášajú vo väčších mestách, aj keď tie česko-slovenské sú také samé o sebe kuriózne, hrajú sa na veľké, kozmopolitné, napredujúce a neviem čo a pritom sú to také "veľké dediny"...
      s cibulkovou bundou mi teraz napadlo,že by som mohla skombinovať takú čisto bielu kvetinovú čelenku, dík za nápad! :)))

      Odstrániť
  10. Silónky krásne dopĺňajú celý outfit :) Suuuper!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. aj môj zadok by mohol odísť na dovolenku :D :D s tým erasmusom držím palce :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale no :D :D :D
      ďakujem, akurát ešte píšem motivačné tak dúfam,že to bude stáť zato! :D

      Odstrániť
  12. Krásne kytky, rastú na stromoch a už aj ľuďom na hlave. Nebránim sa tomu :)

    Ema

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Vypadáš nádherně. Zbožňuju ten tvůj námořnický (?) outfit. Máš nádherné vlasy, já je prostě zbožňuju a nemůžu se na ně vynadívat. Kdybych byla z Košic, určitě bych přišla! :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Super fotky!

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Jako princezna :-)
    http://petrusha1992.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Nádherné fotky a úžasný lak na nehty.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ako čerstvý držiteľ erasmu ti silno držím palce, aby všetko vyšlo ako má :) a kam ťa srdco ťahá?
    Kytky nosiť, povinne a stále, používať jemnú francúzsku výchovu, usmievať sa a mať všetkých a všetko v paži :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. nice look! Love it! <3

    http://www.naturellebeautywall.blogspot.mx/

    Att. Alexa Bernal

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram