Birdsong.

apríla 21, 2014

Moje posledné dni sa nesú v znamení čokapiku (na tony), vysokej literatúry ala pan Herout (ste super fakt!) a úspešnej sabotácii veľkonočných zvyklostí. Vrámci zákonu zachovania sociálneho života som sa včera stretla so sneženkami po 25 rokoch po temer jednom semestri a superbolo, odrobila som si svoje pracovné hodiny ako salix bútľavá, dohodli sme si nejaké to spoločné fotenie (už teraz som zvedavá čo z toho bude) a dočasne sme vytesnili takmer všetky problémy sveta, celkom dobré nie?
Taktiež ste si mohli všimnúť,ibažebystesinevšimli, miernu zmenu designu. Sľubovala som to 264 rokov a kedže na nejaké kódenie mimo zadaní nemám čas, tak som osadila aspoň nový obrážtek hentam doľava, ktorý na svoju chvíľu čakal už asi dva mesiace, neva. Druhou zásadnou zmenou boli farbičky. Trochu som sa bála, či to nie je príliš agresivny posun od tej svetlunkej fialovej, čo vy na to? Môže byť alebo chytáte z tejto červenej záchvaty agresie? Kľudne povedzte...



















Fotil: Cibiscuit

Odkazy na vecičky// Get the look(click on pics):
                

You Might Also Like

27 comentários

  1. veľmi sa ti hodia tieto (alebo všeobecne vysoké?) topánky :) a celý outfit je príjemne zladený, až mám eyegasm :)
    červená je fajn, a duša detailistky hovorí, že sa to aj k tomu rúžu na obrázku-hentam-vľavo (:

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ooo tak to som potešená za eyegasm :D
      heej to tak som aj myslela pôvodne, že k rúžu :)

      Odstrániť
  2. Je jedno, či fialová, alebo červená, celý tento blog je proste skvelý! :) Po miliónty krát ti musím povedať, že milujem tvoje vlasy. A úžasný outfit. Úplne najviac mega ma zaujala tá sukňa. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta cervena je fajn, vypada to hezky ;) a co se tyce outfitu, tak jsem naprosto nadsena, vypadas uzasne!!! Ty boty sladeny s trickem, dokonalost az do detailu! Fakt bajecnej outfit!
    Dom by Dom

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tento outfit je nádherný ale že úúúplne! taktiež nechty aké super! :)
    čo by som ja dala za sabotáciu veľkonočných zvykov a všetkého okolo toho!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja si na zmeny zvykam dlhsie, predosly obrazok sa mi momentalne pacil viac, ale este tak zo trikrat pridem pozriet novy clanok a bude sa mi pacit aj tento novy :)) a velmi sa mi (uz teraz) paci pastelove ladenie fotiek :P

    Peacock & Pineapples

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joooj, tak snáď si zvykneš a nezavrhneš moje snahy o zmeny :D
      a Ď! :)

      Odstrániť
  6. Zasa jeden úžasný outfit! To svetlo a tá sukňa, vyzeráš ako cukrík. Perfektné

    OdpovedaťOdstrániť
  7. táto červená je moc.:D fialová by bola lešia podla mna..:) inak strašne sa ti hodí ten top.:3

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ten outfit je naprosto dokonalý!! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Už jsem novou změnu designu chválila ale neuškodí, to pochválit znova, je to moc podařené a ta červená vypadá nádherně <3

    Outfit je dokonalý, dokonce si mě přiměla milovat ty béžové kabáty, no já je ráda neměla ale tvoje fotky dokáží i nemožné.

    K L A R A | klararecman.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeeem za toľko pochvál :3

      tak som rada, béžové trenčkoty sú super podľa mňa! :D

      Odstrániť
  10. jeeej to je krásny outfit! :) super ti ladí ten top s topánkami :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Moc se mi líbí jak jsi to všeechno sladila, ale tak nějak nenápadně. Prostě tak, jak to ty umíš :). Už se těším na další.
    Jsem ráda, že jsi ráda, pan herout vypadá na opravdu zábavné a záživné čtení :D :). A design se mi líbí, popravdě jsem si toho nejdřív ani nevšimla :D, jsem neskutečně nevšímavý člověk...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeeem :3
      ale inak čudovala by si sa, pan Herout je celkom vtipný na to, aké témy v knižke rozoberá :D a tí, čo ich učí na univerzite v Plzni majú sakrašťastie! :D

      Odstrániť
    2. Hehe:D...No, jo, Plzeň ! Jen si nejsem jistá, jestli jim ten pan Herout pak nebude v životě chybět...Ale tak přeju hodně výdrže s učením:).

      Odstrániť
  12. mne sa viac páči tento obrázok lenže táto červená sa mi nepáči.. možno si zvyknem časom :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pôvodne som tu nahodila aj takú mintovú ale sa mi zdalo že ťahá oči :/ uvidím dokedy tu vydrží táto :)

      Odstrániť
  13. červená môže byť ! :) príjemné obzvláštnenie... a zase si krásna, ako vždy :)
    POZÝVAM ŤA NA 1. JARNÚ GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram