(Ne)Stratení v Stratenej.

apríla 27, 2014

Zatiaľ čo vy si tu veselo súťažíte, ja a Cibiskit a asi tak 20 ďalších turistantov sme v záujme zachovania zápočtu (z telesnej) bojovali takmer o holý život! Oh, som to ja ale drama queen, no ďaleko od toho to podľa mňa nemalo. Nebyť mojich škaredých superských turistických topánok a 4875€urových ultrašpeciálnych turistických ponožiek, neviem neviem či by som ešte bola na tomto svete. No napriek neutíchajúcemu podažďávaniu a následne dažďu sme zdolali túto trasu v opačnom poradí (ak by to niekoho zaujímalo) i v zdraví a so svalovkou na zadku prežili. Vďaka vyššie spomínanému turistickému kombu dokonca so suchými nohami! Win! V hostinci sme si na to dali pivo a kex a svet bol zas v harmónii, no čo vám poviem - hotová kalokagatia.

Aby som vám aspoň trošku priblížila čaro a pokoj zo slovenskej hrudy kamenistej blatistej, prikladám fotodokumentáciu z mobilu. Človek by ani nepovedal, čo z neho dokáže vyliezť.



 Ja a mikina - škandál! Cibiskit a jeho vlnka - škándál II.!
 Prudký backstage:
 
 A vy ste ako weekendovali?


You Might Also Like

29 comentários

  1. Práve mi došlo, že to bol vlastne víkend! Opäť som robila minimum vecí, ktoré sa dajú považovať za aspoň trochu kreatívne. Celé zle ach..
    Vidím však, že ty si víkendovala naplno! Fotky sú DOKONALÉ ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nato že sú tie fotky fotené mobilom, klobúk dolu teda :)
    Ale tak, pokiaľ je tam ten kus talentu dá sa niečo pekné vytvoriť s hocičím ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné fotky :) Najviac sa mi páči tá s tou parou nad lesom :)
    Zaujímavý nápad tá animácia! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wooooooow :O domča... jak furt, super mega pecka treska to je!!! :D ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. superske fotky aj keď mobilom su fotene :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kráááásne fotky. Normálne si ma navnadila na podrobnejšie skúmanie slovenských pokladov (teda aspoň tých prírodných). Ja som cez víkend piekla božský pivný koláč, pila čaj z čerstvej medovky a hrala karty o oriešky v čokoláde. Proste pohodka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jeeej! Krásne <3 Páči sa mi tá fotka, čo si vo vlaku :) a tie gify sú parádička :) www.slikesimone.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Cože,mobilem? Vypadá to jak analog. A absolutně miluju ty gify, hrozně kouzelný !!!!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. this is the kind of lanscapes i need to see right now!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. lovely post!
    Such a beautiful pics))
    I`ll be happy if we follow to each other!Just let me know in my blog) Have a nice day!)
    http://www.elationofcreation.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. mám rada fotku v kruhu :) krásne sú... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Do těch fotek jsem se zamilovala !!! Nádhera :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Opravdu čarokrásné fotky ♥

    (nominovala jsem tě na sunshine blogger award http://mizuki-tanaka.blogspot.cz/2014/04/sunshine-blogger-award.html )

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Such a wonderful blog! Maybe you wanna visit mine :* ♥

    joliessa.blogspot.de

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Raj zbožňujem;) najmä Tomášovský výhľad...parádička, v dobrom závidím.

    krasavnutri.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Amazing landscape...love all the pics...

    OdpovedaťOdstrániť
  17. super fotky Domči! a inak ako robis tie fotky v kruhoch? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Jak tohle můžeš vyfotit s mobilem? :O wow, smekám

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Amazing and beautiful photographs! Love the little white flowers ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Fuha, tie fotky sa ti podarili a ani neverím, že si ich fotila na mobil. Ja som nemala v pláne cez víkend žiadny boj o život, len pospávanie a Hunger games

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Tie fotografie sú absolútne a totálne úžasné ! ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram