Are You What You Wanna Be?

apríla 17, 2014

Konečne som sa i ja dožila kúsku voľna, ale fakt je to iba taký kúštičok. Taký miniatúrny výkrik do tmy oddychu. Momentálne už pol dňa refrešujem MAIS a čakám na výsledky najväčšej udalosti semestra, čiže zápočtu z matiky. Miestami je to napínavejšie ako bársaká brazílska telenovela, čo si budeme hovoriť.
Another motýlie stádo, ktoré mi šarapatí v žalúdku je spôsobené faktom, že od podania prihlášky na erazmusy uplynuli už temer tri týždne. Tri. Ešte asi jeden oh! Rozkrájam sa od nervozity, držte palec!
Čo ma zaujalo:
- oku lahodiace
- veľmi trefné až smutné ako veľmi (dík Biskit)
- veľmi kvetinkové a absolútne nepotrebné
- video pre IT zainteresovaných, som odpadla (dík Juraj)
- žeriem nový album od Fosterákov!
- do kolien ma dostáva aj lineup Orange Warszaw festivalu a keď poskúškujem na prvé termíny, ja tam proste pôjdem, lebo Floooreeencee!


Priamy link na vecičku/Get the dress:


Priame odkazy na vecičky/Get the kaps look:
            


Priame odkazy na vecičky/Get the look:
           

A vy čo nové? Sme sa dlho nečítali v témach života...


You Might Also Like

25 comentários

  1. -Floreeeence!! noo, ja môžem len snívať zatiaľ, pokiaľ nebudem dospeláčkou... :(
    -veľmi kvetinkové a absolútne nepotrebné sú ale veľmi krásne!!
    -aaaaa, čo sa týka erazmu(su??) držím všetky palce aj tie od susedov :))
    baajdvej outfity sú k sežrání úplne; a čo ja nové? včerajší košický vetrík a nemilosrdný beh na autobus mi zničili pravú creepers-u a som z toho smutná, ale ináč všetko skvelo postarom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. - ja môžem snívať, pokiaľ nezarobím :D :D
      - díky za palce, budem ich potrebovať! :)
      - nebuď smutná, sa zahojí alebo možno aj nie,ale VKV hejtujem tiež silno

      Odstrániť
  2. mne sa ľúbi posledný vínový outfit a prúžkovaný korzet;)
    držím palce s erazmom!

    krasavnutri.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kam by si chcela ísť na Erazmus? :) tie slip-on tenisky (ja to volám tichošľapky :D) sú úplne super, ale za tú cenu, no neviem, ja si šetrím teraz na vansky ^_^ btw ja som od mala nedala dopustiť na tie slovenské cvičky ejkejej jarmilky či ako sa to...a keď som na ne nedávno náhodou narazila ma až taká nostalgia pochytila, že však na behanie okolo domu by boli fain, pozriem na cenu - 15 eur, tak som ich s LOLom položila naspäť. Tých nových Fosterov som ja osobne už zjedla. Škoda, že sú to takí namyslenci a už pred dvomi rokmi odmietli Grejp -_- Orange line up je najsam, aj keď väčšinu artistov odtiaľ, ktorí pre mňa stoja najviac za to, som už videla :) priateľ ma volá na Open'er, ale ich lajnoap (:D) ma až tak nedostal.
    Ten pásikový outfit :3 (moja mama to vyslovuje aufit :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. do Fínska hlavne, druhé mám Španielsko ale nepohrdla by som ani tým :D
      s LOLom :D :D to ako keby som seba videla :D
      noo ale na Open'eri suu fosteráci, len mne dátum nevyhovuje vôbec, inak sa mi zdá ich lajnap dosť zaujímavý,aj keď všetko nepočúvam závodne, ale dosť mená si naložili zas
      a som ani nevedela že odmietli grejp joj! ale že ešte grejp má jedno meno releasnuť, tak som zvedav na to ešte :)
      a ďaku za pochvalu AUFITU :D

      Odstrániť
  4. This comment has been removed by the author.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super cop. A miluju ten prstýnek a šaty.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné věcičky, ten cop je úžasný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. rôznofarebné nechty sú super!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zaľúbila som sa do tej dlhej sukne <3 <3 Skvelé looky!! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jezis to je krasne naskladane a naaranzovane, love it! A cekat na vysledky at uz zkousky ci prihlasky na Erasmus, to presne vim, jak se citis. Dobre to dopadne, drzim palce! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Aaa to je uzasneee, moc hezky to vypada, jak to mas nafocene.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Florence a the Kooks :3333333 ideeeeeeeeeem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tak crossing fingers, ať Ti to všecko dobře dopadne! ;-)
    Ještě než se začnu rozplývat nad tvým dalším úžasným článkem, se ještě rozplynu nad tvým dalším úžasným "template". Úžasný je ten tvůj portrétík vlevo :3

    Věcičky jsou úžasné, nejvíc mě dostaly ty krásné šaty s ptáčky. Jsou prostě boží a tu kombinaci s converskama prostě žeru, je to nejvíc kjůt. Všechny fotky jsou jak vypadnuté z tumblr, čiže nádhera.


    KLARA | klararecman.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram