Taký je život.

decembra 10, 2015

Čo je nové v hypernove alebo aj čriepky z môjho fb a života:
- toto video z backstage fotenia pre Pirelli kalendár, o ženách - iných, krásnych, výnimočných
- zhliadli sme jediné premietanie Macbetha v kine v KE, úprimne - výprava, kostýmy, kamera, hudba, Macbeth - vizuálny a hudobný orgazmus, trošku časovo_pretiahnuté a posledná polhodina bola už mimo moju hladinu sústredenia, no celkový dojem super
- naklikala som si vlastný list Ježiškovi, lebo sa vrámci prokrastinácie rada bezcieľne potulujem po eshopoch
- zajtra sa ideme s orchestrom sústrediť na sústredenie, aby to v pondelok bolo tip top, dojdi keď chceš
- virálny instagram husband, už dlho som sa tak nenasmiala; hlášky na stránke súvisiacej s videom sú snáď ešte väčší kill
- už len jeden zápočet ma delí od pekelnej brány skúškového, neviem či sa smiať alebo plakať
- ošálila som sa najmäkkučkejším šál aký mám, no trochu plzne ale čo už, taký je život.

 





#DNESNOSÍM: Kabát/Coat, Klobúk/Hat - New Yorker, Šála/Scarf, Sveter/Sweater, Sukňa/Skirt, Boty/Shoes - Reno




 Fotil Cibiscuit

You Might Also Like

26 comentários

  1. Beautiful colors togetehr!! Amazing outfit! :)

    www.fashionizein.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tohle je super kombinace! Nejen barevně, ale i stylově! :) A ty krátké vlasy ti mooc sluší! <3

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc krásně sladěné! Nejlepší svetr, klobouk a šála ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja ťa úplne žeriem s týmto účesom, myslím, že ti to oveľa viac pristane! A ten šál je božský. Každý deň si užívam tvoje príspevky na facebooku ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Posledná fotka vľavo! (srdiečkové oči:))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kombinácia farieb je nádherná! Celé ti to pristane! Omieľam to stále, ale tvoje vlasy sú tak prekrásne! :)
    WITH GREY WOLF

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jediný fashion blog, na ktorom si človek aj dobre počíta. Ďakujeme Domi! A tie nové vlasy sú super.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krajšia ako kedykoľvek predtým <3

    OdpovedaťOdstrániť
  9. s tímhle účesem jsi ještě krásnější než předtím... tvůj blog mám ze všech nejradši. měj se krásně!
    markéts

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Moja drahá, koľko ty máš vlastne tých kabátov? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Síce ti väčšina vlásky pochvaľuje, ale ja si nemôžem pomôcť a myslím si,že dlhé vlasy ti išli najviac. Samozrejme ti to pristane aj takto, ale dlhými to bolo ono :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja odpoviem len že taký je život a že teraz sa zasa nebudem strihať sto rokov : ) neboli už moc zdravé, ale sa teším až mi zasa kus narastú

      Odstrániť
  12. Naprosto úžasný oputfit! Líbí se mi každý kousek!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. závidím ti to umění kombinovat!
    Božská si!
    a krátký vlas ti moc sluší.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. boží vlasy. je to mnohem šmrncovnější, úplně jsi prokoukla :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram