Štastné a Sladké!

decembra 24, 2015

Ste si mysleli, že na vás na Vianočky zabudnem? No to isto! Kedže s maminou máme ako správňacké gazdiné už všetko nachystané a už len načančané čakáme na hlavu rodiny, ktorá je ešte v robote, našla som si malú chvíľočku pomedzi Láskou nebeskou a ujedaním kapustnice aby som vám tu prihodila zopár teplých slov a ukázala vám naše Vianočky.


  #štastnéasladké  
Kedže kybernetky do poslednej chvíle nemajú čas piecť, tento malý pôžitok som si dopriala až ako relaxačnú aktivitu dnes na Štedrý deň a nachvíľu som si zaspomínala na časy, keď som bola ešte malá Doms a koláčiky som piekla z piesku a hľa zrazu som stará koza a vykrajujem si srdcia do opravdického cesta. #chvíľkanostalgie
Kedže šalát sme s mamčou kolektívne vyrobili deň pred, mohla som sa sto hodín oddávať vaľkaniu, pituu kakaa a vykrajovaniu (a foteniu toho všetkého, lebo však blogerka) 



  #štastnéamäkké  
Cez deň v pohodlí pleteniny a matchujúcich ponožiek vzoru alá lovecká sezóna. Hlavne mäkko!


  #štastnéapekné  
Odkedy som sa ostrihala, začala som tak nejako prirodzene viac dbať o svoju tvár, kedže teraz už nemá čo odpútať pozornosť, prirodzene. Aj na Vianočky chcem pri stole vyzerať ako decent human being (momentálne som už na seba všetko nadžabkala), bez istých inštrumentov to nepôjde. Moji favoriti posledných týždňov sú hlavne Dermacol Imperial mejkap (poradila mi Mica a nemôžem si sťažovať), tradične rúžčok Kate od Rimmelu (01) a k nemu taktiež lak tón v tóne ako veľké dievča. Najnovším prírastkom v mojom arzenále sú blusher a highlighter, osobne si myslím, že to ešte neviem dobre používať a tak radšej džabem menej, no ak by niekoho zaujímalo mám Blushing Hearts triple baked blusher a hájlajter je Goddes of Love. Hľadala som nejaký blusher na bežný deň, lebo doma mám len červený a na ten sa vždy necítim, no a prirodzene nechala som sa nalákať na krásne obaly, ako vždy.


No a takto to nejako dopadlo, odfotiť jednu blbú fotku so samospúšťou je fakt umenie. Stihnúť nejaký óótédé bola dnes vec nemožná, no vianočný zelenočervený gýč som si neodpustila a tak ako som bola pred rokom hejter Vianoc, tento rok sa karta obrátila. Viete čo, asi starnem...



To je asi všetko čo by som vám tu dnes chcela vyťukať, ešte_že pustite si piesenku, Last Christmas tak trošku inak tak trošku od Florence. A užívajte vianočnej atmošky, ja idem nadobro offline a vidíme sa niekedy potom!

Jahááj a ešte že, kto nevidel tento rok Pelíšky, ako by Vianoce ani nemal! (Ja už dvakrát!)

  Florence + The Machine - Last Christmas  

You Might Also Like

20 comentários

  1. aký malinký copík :D :D pelíšky mám za sebou tiež dvakrát, teraz si ešte dám druhé love actually, ten dermacol make up je fakt dobrý ? nikdy nemám odvahu si kupovať dermacol veci, naposledy som mala ten ich make up cover mejkap a bol super. Keď po sviatkoch otvoria obchody, bežím kúpiť jeden hajlajter v pupe čo mi kamoška poradila juchuuu.
    tak pekné vianky prajem, a ak ste už po, tak pekné sviatky, veľa jedla a pohody :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. si trafila do čierneho s veľa poznámočkami :D presne sme sa s mamkou smiali, že aký malinkatný copík mám, už nie je veru taký fotogenický; love actually som tiež videla tieto vianky 2x ale nie od začiatku, no aj to sa počíta! :D aaa ja som mala aj dermacol caviarovy makeup ako môj veryfirstmakeupever a celkom v pohode bol, len namňa ešte kus tmavý a tento ľaliový či čo to je nezanecháva škvrny žiadne takže super, mne vyhovuje! :) dermacol makeupcover som chcela,lenže v DMke nikdy nemajú najsvetlejší oddtieň, tak vyčkávam (lenivá som objednať si)
      snáď si mala aj ty pekné vianky!

      Odstrániť
  2. Krásne fotky ! :) Veľmi ti to pristane :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. - Ja Pelíšky chcem pozerať každý rok no nejak sa to vždy nepodarí. To asi mi hovorí duša aby som si to radšej stiahla. :/
    - Pri Popelke som zaspala čiže tento rok ani "To jsou svatební" neboli :(
    - Neviem čo sa so mnou tieto Vianoce deje, dávam to za vinu veku a starobe ale ja si myslím, že tie pravé Vianoce zažijem asi až keď konečne dokončím totu hnusnú školu, lebo na nič iné nemyslím len aby som neskončila v medziročníku :D
    - Šťastné a Veselé linecké koláčiky aj tebe!
    - Čuks

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. - tento rok sa dali stihnúť až trikrát! :D
      - a presne toto, s tou školou, ja to tiež moc prežívam aj so spolužiačkou a pritom vôbec to nie je potrebné, ale fest sa bojím, o tri dni skúška a tá bakalárka no smrť :D
      - ďaku!

      Odstrániť
  4. Úžasné fotky :) Pelíšky jsou naše každoroční rodinná tradice ! :D

    Me Adelaida

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja už neviem, ty ma vždy udivíš tou svojou krásou, s tými vlasmi vyzeráš úžasne ♥ A tie ponožky som kúpila svojej kamarátke pod stromček, takže ma to celkom pobavilo, keď som ich teraz uvidela na tvojej stránke;D Ja som pre istotu dostala včera až 9 párov!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ponožky sú láska! ja ich mám doma milión :D
      a ďaku ♥

      Odstrániť
  6. Vždy ma potešia tvoje krásne fotky a vyčaria mi úsmev na tvári ♥ Ponožky sú skvelé a koláčiky boli určite veľmi chutné. :)
    Prajem Šťastné a Veselé ;)
    http://everydaywithlola.blogspot.sk/2015/12/vesele-vianoce.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja začínam mať pocit, že som divná, lebo v mojom okolí asi ako jediná Pelíšky neznášam :D takže u mňa nehrozia.

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásne fotky, krásne nadpisy ♥ Milujem tvoju originalitu ♥
    A Pelíšky! ♥ Bože, aj 100krát za rok! ♥

    ♡ What I got for Christmas 2015? ♡

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ahoj Dominika, moc sa mi tvoj blog páči

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super post,ako vsetky tvoje posty. Citam tvoj blog uz dlhsiu dobu ale koment pisem prvy - "prinutil" ma k tomu fakt, ze mam rovnake ponozky ako ty :D
    A odteraz budem pisat viac :) :) :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram