Nočná dumka.

decembra 08, 2015

Okrem vianočnej nálady, ktorú som vám v plnej sile predviedla minule, moju temnú kyber dušu totálne decimuje škola. Semester sa nezadržateľne chýli ku koncu a slovo spánok sa akosi dostalo na červenú listinu ohrozených činností. Jediným svetlým bodom dní mi je polnočné kakavko (ja to proste nedokážem nazvať kakao), ktoré sa pomaly stáva rituálom mojej zúfalej nočnej situácie a štyri struny, lebo vtedy nemyslím na nič iné na tomto svete. 
Keď sa tak nad tým zamyslím, ešte stále som relatívne šťastný človek, ešte stále je sa kde uchýliť od strašidelných jednotiek a núl. Paradoxne do ešte väčšej alchýmie - sveta šesť osminových taktov, béčkových predznamenaní, diminuenda, synkóp a zodretých brušiek prstov. 

 #ootd  
  Klobúk/Hat  // Kabát/Coat - neviem už/idk // Košeľa/Blouse // 
Menčestráky - Gate // Ponožky/Socks // Boty/Shoes - Reno // Kabela/Bag  


You Might Also Like

19 comentários

  1. Ahoj,ani nevíš ,jak Ti rozumím :)
    Hudba je nejlepší přítel..já též nemyslím na nic jiného,než na to,že nemám do zkoušek ještě nacvičenou modernu a ty rychlé běhy v Tellemannovy jsou šmíra..Jelikož studuju a zároveň učím v Zuš a zároveň mám syna ve třetí třídě,tak to je celkem sranda..neujíždím na kakau,ale na vaječňáku..:) :) ...a spánek,v tomhle zachumlaném počasí je velice krátký.No nesmíme se z toho po....
    Každopádně jsem převelice šťastný člověk,protože dělám co mě baví..
    Hudbu miluju:)
    Tak si za tím stůjme a mazleme se nevypaní s každou notou,moc zdravím :),hobojistka ze severu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto je tak krásny komentár, až ma zahrialo zvnútra na ráno : )
      Veľa hudby do života prajem! ❤️

      Odstrániť
  2. to je super, bezova a čierna a do toho ruzova s bielymi bodkami, az som sa pousmiala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podľa mňa je úsmevné hlavne kombo klobúka a krátkych vlasov, pripomínam si Chaplina neviemprečo :D
      Ale som rada za úsmev! Ďak!

      Odstrániť
  3. Nemôžem uveriť, že si sa ostrihala! Vyzeráš ináč a fest ti to pristane :) Ach, myslím, že všetci sa už nemôžeme dočkať vianočného voľna, kedy si dáme d všetkého pokoj... konečne. :)btw. kabátik je prekrásny <3
    WITH GREY WOLF

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem teda! : )
      niektorí si dajú pokoj a niekto si dá bakalárku, ale ty si uži pokoj aj zamňa!

      Odstrániť
  4. Veru hudba je mocná. Závidím vám, ktorí si môžete svoj nástroj nosiť so sebou. Ja mám klavír zatiaľ len u rodičov a veľmi mi chýba. Ale už čoskoro bude aj vo vlastnom tak sa na to teším. Konečne zas začnem cvičiť, hádam som to ešte nezabudla :D

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Inač skoro som zabudla, krásna košeľa a krátke vlasy ti pristanú. Aj keď obdivujem ťa, že si tie dlhé kadere poslala k vode ;)

      Odstrániť
    2. ajtak najkompaktnejšie to majú speváci, tí si ho nosia furt so sebou :D tak ti držím palce potom, teda nedržím, aby si vedela hrať!
      a ďakujem : )

      Odstrániť
  5. Krásna košieľka a hlavne, pristanú ti tie vlasy ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádherné fotky! A tie vlásky ti neskutočne pristanú :)

    31shadesofaubergine

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásny outfit, som ohúrená :) vidno že máš cit pre kombinovanie farieb
    www.simplytheblog.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. a áno, spánok, počula som už o tej mýtickej činnosti, vraj je to príjemné

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram