Kvetnaté reči vs. kvetnatá bunda.

októbra 23, 2014

Je to tu, sezóna VKV začala! (Vysvetlenie tejto skratky si pýtajte u bársktorého Košičana). Niežeby som sa tomu tešila, to teda nie, človek si na také niečo nezvykne ani po 21 rokoch života, no teším sa že okrem vkv, som tu dnes i ja. Tuto na mojom malom pieskovisku, na mojom kúsku kódu, tu pri mojom štvorročnom blogerskom decku. Beriem lopatku a formičku a usilovne pracujem na kapkejku z piesku textu. Zasa si tu vyťukávam svoje bezpredmetné riadky a teším sa z toho. Možno banalita, no po nekonečnej odysee chorého počítača a potom chorej mňa (o tom sa vám tu nebudem sťažovať, no bolo to dosť zlé na to aby mi teraz robila radosť takáto maličkosť), teším sa z každej zdravej chvíle a tak som si dnes dopriala za šálku bezstarostného blogovania. Aj keď popravde nezaslúžim si, mala by som robiť veci prospešnejšie mojej budúcnosti, no čo. Little party never killed nobody či ako sa to?

Po prudko metaforickom  a abstraktnom úvode o čosi pragmatickejšie a o štipku realističkejšie pokračovanie,alebo aj zo života kybernetky po 1497krát. Fínsko sa dalo do pohybu (tým nemyslím tektonicky, ale moje Fínsko, moja nádej, môj nový polročný život, moja aurora borealis každodenná) a pokorila som byrokraciu, ktorá zajtra putuje pekne krásne doporučene do mojej zemi zasnúbenej. Občas keď ma chytí taká fínska nálada, tak si do štvrtej ráno pozerám na youtube a instagrame všakovaké videá a fotky z môjej budúcej vlasti a neviem či si dokážete predstaviť a či vôbec ja dokážem opísať, aký je to pocit. Ale je to také, teplé pri srdiečku, joooj. Domovina volá, odpustite mi patetické vsuvky.^^

Vznik dnešnej obrazovej prílohy sa datuje ešte do doby kamennej do minulého mesiaca, keď naše životy ešte neznepríjemňovali povestné košické vetry, takže pochopiteľne neumrzla som v tom. Koniec hlásenia.












Sveter - druhá ruka
Bundička - sheinside
Nohavice - druhá ruka
Boty (link)(videli ste tu) - oasap

Fotky fotil ako inak Tibor, ktorý včera oslávil narodeninu, čo sme patrične zapili holandským kakaom, zajedli fejk sacherkou a Tiborovými slzami dojemnosti. Všeeetko najlepšie Tibó!



A čo vy? Ako ste sa tu zatiaľ mali? 

You Might Also Like

23 comentários

  1. No pozerám, aká si pekne fínsky-pastelovo ladená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aah, pastelky a kytičky. Krásné.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc ti to sluší, ta bundička a boty jsou boží :)

    Lucieswlife

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta bundička je hrozně moc hezká, kéžby ještě bylo takové počasí:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vyzeráš nádherne ako vždy;) A tá bunda sa mi veľmi páči ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásny outfit :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Už mi chýbali tieto tvoje články!!! <3 Mikina aj nohavice sú krásne a odkáž Tiborovi všetko naj :))

    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. dokonalý outfit ♥ najviac sa mi páčia tie rifle a bunda ♥♥♥

    janesworldblog

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak tohle je rozhodně jedna z nejkrásnějších bund! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ja proste milujem tvoje texty, lebo sú také jedinečné, že sa mi z toho zastavuje mozog a oči sa tešia ♥ + chválim outfit :)
    Domcisss

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tak velmi ratuluju k Finsku, moc ti to přeju :). Když si sním o svém USA, taky se koukám na videa (hlavně ze středních), koukám na typické americké (a hloupé, bohužel) filmy a zajímám se o všeobecnou situaci. No, tak hodně zdaru, Fiňanko :D. Znám jednoho Fina a vím, jak se řekne dobrou chuť a miluju tě, ale bohužel si moc nepamatuju, jak se to správně píše...doufám, že nám sem apk napíšeš nějaký slovník základní finštiny!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeeem! :) a s tým slovníkom to vôbec nie je zlý nápad, mám všeliake fiňanské nápady pripravené a toto sa bude hodiť! dík!! :)

      Odstrániť
  12. Nejen bunda, ale i boty, a co teprv ty džíny! Všechno je skvělé, všechno je ťip ťop. Ty jsi vážně kouzelník, takhle krásně slazená a dokonce i s krásnými fotkami, no nevím, nad čím se kochat dříve. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. No tá bunda je teda riadna pecka!

    www.madein-slovakia.blogspot.con

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ďakujeeem slečny, ja i bundička vyódovaná :D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Incredible style and blog! :)

    I would like to invite you to my blog! I would be so happy if we support each other on GFC, Facebook and maybe Instagram! I will support you right back, just let me know!

    Blog | Facebook Page | Bloglovin | Instagram

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram