F&F showroom: yeti edišn

októbra 15, 2014

Podľa môjho wannabe.time.management kalendáriku majestátne visiaceho na korkovej nástenke prekrývajúc mapu Fínska [všimnite si priority, alebo aj to už je čo, keď niečo prekrýva moju milovanú krajinu], včera tu mal svietiť posledný diel károvaného seriálu, no ehm viete ako to.
Aj majster drevorubač si občas utne ruku alebo ako sa to a aj slečna kybernetka občas pochybí a skrátka..  Podarilo sa mi docieliť veľmi zaujímavé veci a skomplikovať si život o 258%, rozumej bola som vyššími silami donútená preinštalovať si nemenovaný operačný systém (okná) a tak nemám nič. Žiadne vyčančané programy, programy do školy ba ani programy bežného virtuálneho prežitia. Po zapnutí znovuzrodeného windowsu ma čakal internet explorer a nemenovaný neschopný antivírus (pocity: gonna cry, wanna die).  Po symbolicky vyronenej slze som ako správna pragmatička začala riešiť moju žalostnú situáciu a dávať moje znovuzrodené bábo do laty. Čo je ale podstatná informácia z hľadiska blogu, Fotošopy sú gone. Z toho vyplýva,že dnes musím pracovať s tým, čo mám v zálohe a teeeda konečne uvidíte fotky z F&F showroomu. Ak ste poctivý sledovateľ slovenskej blogoscény, asi ste ich už videli odtamadiaľ pol milióna, takže som sa snažila to poňať po svojom a ukázať vám vecičky, čo upútali moje zraky a hmaty. Hlavne teda yeti kabátec, huňaté štóly, čiernopierkové čosi a superské kabáty po kolená. Here we go:






Okrem yeti kabátcu, bolo tam straaašne veľa huňatých vecí a to len by sa človek zababušil a len by hladil. Hmatové receptory jásali!



You Might Also Like

17 comentários

  1. prídem sem hľadať song a nájdem čerstvý post! :D (môžeš mi uľahčiť prácu, nemôžem si spomenúť na meno toho skladateľa už niekoľko dní a ide ma šľahnúť a dávala si tu kedysi od neho skladbu; bola v jednom dieli Simpsonovcov, keď išli na ostrov, kde Marge chodila ako malá na dovolenky a lovili ryby ňam-ňamky :D :D :D neviem, či som ti pomohla pri tvojej pomoci mne :D :D ) a inak, tie perové veci okolo krku mi vždy strašne pripomínali supov :D ale páči sa mi to fialové kábato-pončoidné, vyzerá to tak hebko :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej s tymi supmi, to preto som sa pri tom tak tvarila drsne aj, mne to tiez nieco take pripominalo :D
      aaa ktora to bola piesenka? som to skusala aj googlit na zaklade tvojho opisu ale nenasla som :D

      Odstrániť
    2. Aquarium :D :D som si nakoniec prešla zoznam všetkých použitých pesničiek, ktoré sa v seriáli objavili -_- ale za ten pokoj na duši a v uchu to stálo. inak, tá tvoja príhoda mi pripomenula ako som si vymazala prezentáciu k ročníkovému projektu noc pred prezentačným dňom, zaručene ti nezávidím

      Odstrániť
  2. myslím si, že aspoň polovica ľudí si neprečíta text, lebo je to mimo ich kompetenciu, ale aj takí musia byť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. podla mna to nie je az take nezrozumitelne a pre tych co si neprecitaju text su tu obrazky, samozrejme pocitam s tym ze by tomu ani moja mamka napr. nerozumela asi, ze o com som pisala,ale je aj kopec ludi co ma elementarne znalosti ohladom toho, 100% nikde nevyhovies

      Odstrániť
    2. Ja tvoje texty milujem a musím sa priznať že z polovice tu asi chodím hlavne kvôli nim :D

      Odstrániť
  3. Ten yetti kabát… ten je favorit… :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Haha..ten kabat na tobe vypada skvele :D

    Check my blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Oooo ta předposlední fotka je tak roztomilá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je tak rozkošné :3 Ja by som sa v tom kabáte stratila:D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Predposledná fotka je nádherná :)) Kabáty sú skvelé, no ten prvý je naj :DDD

    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. on sa mne akože namne nepaci, ale podla mna to je kabat, ktory stoji za fotku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ten kabat ti slusi a je skvelej!!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. nice look!
    check out our blog too :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Dominika, úplne že úžasne píšeš, a keď to hovorím ja, 33-ročná ehm nedefinovaná žena, isto iste to bude pravda!!

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram