All Black (temer) Everything.

októbra 07, 2014

Ak aspoň trochu sledujete môj blog, a to ani nemusíte byť antropológ či iný ológ, stačí, že vám slúžia tyčinky a prípadne aj čapíky, môžete spozorovať, že moje oblečko väčšinou hýri všakovakými farbami, melónikmi, obláčikmi, čerešničkami, kytkami, jednorožcami grcajúcimi dúhu a i. Takisto moji kybernetickí spolužiaci majú pozorovacie schopnosti ako správni ITčkári vycibrené a teda keď sa mi raz za 187 rokov podarí namixovať z mojej infantilnej paletky celé.čierne.všetko, nevyhnem sa otázke:

"Čo si dnes taká temná?"
Vtedy sa len potmehúdsky pousmejem popod imaginárny hipsterský fúz a odvetím:
"Aby som ladila k mojej temnej duši!" 
Keď sa nad tým tak spätne zamyslím, asi na tom bude aj kus pravdy...















Klobúk - H&M
Koženka (sold out) - Sheinside
Tričko - čo skriňa dala
Sukňa (link) - Oasap
Silonky - H&M
Minitaška - Yesfor
Oxfordky (sold out) - Persunmall

Fotil Cibiscuit


Avšak nie je všetko allblack čo je čierne, biele nehty som nedomyslela, ale však čo: yolo roka 2014 alebo sa budem tváriť, že je v tom prudký podprahový metaforistický odkaz pre budúce generácie, ako niektoré dielka na Bielej noci. A čo vy a temnota?

You Might Also Like

28 comentários

  1. Miluji cernou <3 skvely outfit. Ten klobouk je uzasny, taky mam v planu si nejaky brzy poridit, ale nikde se mi nedari najit ten "vysneny".

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tento outfit som si zamilovala, keďže ja čiernu môžem až priveľmi :D takže za mňa všetky palce hore, temnota ti pristane ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Úžasný! Ten klobouk, silonky, boty,...vlastně všechno :D Já jsem docela fanda černé, hlavně na oblečení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jéj :) môj klobúčik :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pecka šaty klobúk atď. :D :D....som ťa dnes videla v električke , si nastupovala na Idanskej...a som sa cítala ako keby som videla nejakú celosvetovú celebritu :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teraz sa trosku hanbim lebo dnes som sa citila ako trosečník totàlny aj som tak asi vyzerala :D

      Odstrániť
  6. Ty silonky jsou prostě naprosto úžasný! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádhera ! Moc ti to sluší a ty silonky jsou skvělé !
    http://klarissaaddell.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. domi si úžasná!! a tie bodkované pančušky sú strašne zlaté :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ja a temnota? 60% veci v mem satniku je cernych a mam to tak rada :D :) a tobe to taky moc slusi! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Aj som chcela upozorniť, že čosi biele na nechtoch svieti, ale napísala si to sama :D Čiernu mám rada, páčia sa mi aj all black outfity raz za čas :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Toto je nádherný outfit, veľmi ti to pristane;)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. wunderbare bilder!
    biancarubina.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Dominica, outfit na jednicku :) a tie silonky su roztomile :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Krásny outfit, aj jednotlivé kúsky. Ja takto oblečená (tmavo) chodím bežne :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. odpadla som, dokonalé :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Chtěla bych být taková tyčka jako ty! MOC TI TO SLUŠÍ! :3

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ďakujeeeeem slečny, ste strašne zlaté! ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram