Quiet soul.

októbra 27, 2014

Postrehy uplynulých dní:
- choďte do kina na Gone Girl, skoro som sa pototo od strachu a verím, že nabudúce mi už nikto nedovolí vybrať film,ale inak veľmi kvalitné! Teda minimálne mnou to otriaslo a ešte bude otriasať nejaký ten piatok.
- čo znamená posun času o hodinu pre blogerku.dnešných.dní? Obrovský problém tretieho sveta alebo aj slnko zapadá už o 16:30 (ifyouknowwhatimean), raTujme sa milé spolublogerníčky.
- nie je únava, ktorú by nevyriešili tri kávy alebo aj keď to takto pôjde ďalej, v žilách mi miesto krvi bude prúdiť podľa.cibiskita elixír života
- keď v noci neviete spať, nikdy nie je taká neskorá nočná hodina aby nemohla byť ešte neskoršia
- keď ťa život omrzí, viac ako treba, zober si nôž a odrež si... kúsok chleba. (#deep)


Neviem ako zmenežovať prídel fotomateriálu do blogu. Fakticky. Dnes vám síce ponúkam takmer čerstvé ešte teplé rožky fotky, no v zálohe mám asi tak milión fotiek z Prímorska, jeden post z Budapešti, nejaké Košické ešte z augusta a septembra. Jojooj ale však internet veľa znesie, i chaosu,či?















Kabát (link) - Sheinside
Kabelka (link) - Sheinside
To.podtým - bezpredmetné
Boty - Toms

Fotil Tibor, akoinak. 


Ešte ku destinácii fotiek, mostu tuto v KE som sa na fotenie vyhýbala ako čert kríža, no nastal osudový deň a pre zrakberúci západ slnka som prekonala svoje vnútorné boje a dali sme to! Aj keď moju vnútornú hladinu alfa ešte stále dokážu prekvapiť nevraživé pohľady mladých sebavedomých žien. No myslím, že tentokrát to stálo zato, Tibor sa pochlapil a aj zo životom,školou a absenciou spánku trestanej kybernetky vyžmýkal to najlepšie, čo vedel. Iba žeby...?

You Might Also Like

41 comentários

  1. Gone Girl bola famozna :) este na druhy den rano som nad nou rozmyslala a striasalo ma! Ale treba to pozriet viackrat, kvoli detailom a tak :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. heej toto, tiež mi napadlo, že mi toho asi veľa ušlo, ale v dohľadnej dobe to neplánujem pozerať zatiaľ :D

      Odstrániť
  2. Tak jsem koukala na csfd o čem ta Gone Girl je a zní to vážně zajímavě škoda, že u nás v kině to nedávají takže si nejspíš asi budu muset počkat až to někde bude online. :) btw. Vážně boží kabát!! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ach, ten kabátek je úžasný :) Fotky jsou krásné, díky tomu zapadajícímu slunci dostaly nádech romantiky :)

    Radu UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Výborný článek a máš super kabelku, sluší ti to. Na gone girl bych chtěla jít do kina, ale hrozně nerada se bojím, tak nevím nevím :D

    Lucieswlife

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Taky jsem byla naprosto "dodělaná", nebo jak jinak to popsat, z Gone Girl, je to vážně úžasný film,a le pořád o něm přemýšlím (a to jsem ho viděla už před pár týdny...). Jinak se mi strašně líbí to světlo na fotkách, už mi docela shcází. I když mlhy mají taky něco do sebe, že...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ten kabátek je užasný ♥

    Zvu tě ke mě na giveaway : YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tie fotky ma na zadok posadili, kraaasa!

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Uzasna kabelka i kabatek! Z sheinside je super snad vsechno :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďaku :)
      no kedy ako, nie vždy je to práve hitparáda :D

      Odstrániť
  9. Kabátik a kabelka ♥ <3 Nádhera :D ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  10. páči sa mi tvoje bez ofinové ja a tiež svetlo - nesvetlo na fotkách :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Na Gone Girl som bola v kine taktiež a bolo to famózne, čo sa týka outfitu, veľmi krásny kabát, vyzeráš nádherne! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Prekrásny outfit!!!!! <3 Tie vykukajúce ponožky z topánok sú strašne cute! <3

    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. This comment has been removed by the author.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Milujem tie tvoje texty! Nechápem ako to robíš, ale každý ma vždy niečo do seba! ♥ Klobúk dole a krásny outfit samozrejme! :)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
  15. fotografie se moc povedly, v protisvětle se to vždy nepodaří. Máš úžasný kabát. :)
    jinak moc se mi líbí tvoje vlasy, máš úžasnou délku :).

    OdpovedaťOdstrániť
  16. pictures are gorgeous! I love that outfit!
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. krasne fotky, slusi ti to:)

    PS: Zvu te na svuj blog na giveaway, budu rada kdyz se pripojis:)
    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Aj ja som bola na tom v kine a tiež som na tom rovnako ako ty a stále nad tým premýšlam.. Ale inak parádny film aj herecké obsadenie.. A k outfitu : Máš krásny kabátik aj kabelku a úplne mega nadherné vlasyy! Chcem ich! :) Prídem ti ich ostrihať a nalepím si ich na moju hlavu :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  19. nádherné fotky!! ta 4. je neskutečně povedená :)
    a moc ti to sluší!

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Vau skvelý outfit! :) tie fotky vyzerajú fakt super :))

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Krásny blog o móde, ale aj veľmi krásne fotky !! Čoskoro dovidenia a dobrý deň !!
    www.Coccinellecreative.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. LOVE this entire outfit!

    I am having an Oasap winter sweater giveaway. You should join!

    Join my giveaway here!

    Valerie

    OdpovedaťOdstrániť
  23. follow me http://adorableblogg.blogspot.com/ :>

    OdpovedaťOdstrániť
  24. I love your outfit and photography is really beautiful.
    I wonder if you have tumblr?
    If you do not have tumblr, we could reach an agreement so I can share your photos on mine and give credit in the description of the image, if agree.
    xxx

    http://sdlapabreak.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Krásne fotky, krásny outfit, krásny blog!! :)

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Wow its really interesting
    i like your blog
    its really nice
    http://www.consumerspk.com/damages-of-rs-5000-against-dry-cleaner/

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Páni, krásné fotky, skvělý outfit, miluju tvoje vlasy :D
    Ráda bych Tě pozvala na svůj blog! :)
    Ať se daří, s pozdravem

    http://newayofashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Passei e encontrei o seu blog, estive a ver e ler algumas coisas, não li muito, porque espero voltar mais algumas vezes,
    mas deu para ver a sua dedicação e sempre a prendemos ao ler blogs como o seu.
    Se me der a honra de visitar e ler algumas coisas no Peregrino e servo ficarei radiante,e se desejar fazer parte de meus amigos virtuais, esteja à vontade, irei retribuir.
    Mas por favor não se sinta coagido, siga apenas se desejar. deixo a benção de Deus.
    António.
    http://peregrinoeservoantoniobatalha.blogspot.pt/

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Photographs are simply gorgeous and I love how is atmosphere captured on them, simply beautiful!

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram