Ako najlepšie viem.

augusta 18, 2014

Tak sa zas poslušne hlásim doma, živá, relatívne zdravá a hudobne vyšantená po víkende v znamení rohlíkov, paštét, mobilných záchodov a bacardi. Veď ste aj mohli vidieť trošku na instakilograme, že ako sme sa mali. Ale o tom ešte niekedy inokedy, Grejpu vyhradím samostatný článoček nabudúce. Dnes prichádzam s fotkami fotenými pred mesiacom, no padli mi do rany, kedže je na nich zachytený zhodou okolností môj sobotňajší festivalový ohoz. Vy ste sa tu ako mali?

Para - Žena


















     Tričko  vintage    
   Kraťasy  forever 21
                      Sandále  prudkovintage,staršie ako ja
Okuliare  ňújorker

Fotil: experimantálny fotografko Filip

You Might Also Like

19 comentários

  1. Krásna si veľmi! :) a úplne najviac sa mi páči fotka v poradí šiesta,kde držíš foťáčik :) zaujímavá je,aspoň pre mňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jsi překrásná! :O franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. čelenka. <3 a posledná fotka najviac najs.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné, těším se na Grape článek! A mimochodem, nemáš ty sandálky z votocvohoz.cz? zrovna jsem je tam prodávala totiž :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čoooožeeee? Také isté? ja som ich našla u nás na chalupe po tete, majú viac ako 20 rokov a ešte na nich píše že stáli 150 korún československých :D ale aká náhoda, že sa nájde niekto čo ich ešte má tiež :D

      Odstrániť
    2. Tak to je dobréé :D, no mamka mi říkala, že měla ve svých sedmnácti taky úplně ty stejné, tak to byl asi nějaký těžce "in" kousek v té době :D.

      Odstrániť
  5. Wau! Si krásna a tie šortky sú na spapanie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nádherné fotky :) ty květy ve vlasech se mi strašně moc líbí ale nějak nemůžu nikde najít ty správné :(

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tie kraťasky sú super :3 Krásne!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. odkud je ta krásná čelenka prosím ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Gorgeous look! I love girly it is. And the photo are AMAZING!

    Kisses, Kali
    | Kali's inspiration board |

    OdpovedaťOdstrániť
  10. jsi překrásná:) ta čelenka ti uplně sluší:) krásné fotky!
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Hi dear, I am totally inlove with your blog :) Lovely style! Would you like to follow each other? Let me know and as soon as possible I follow you back. Have a nice day. Kisses :))
    http://szepsegpotty.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Hi dear! I love your outfit, you're so beautiful!

    Xoxo & Hugs

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram