Grejp 2014.

augusta 25, 2014

Dobrý večer priatelia, tak dnes o ňom.
Grejp. 3 dni. Bombay Bicycle Club. 548 zimomriavok. 24 rohlíkov. Editors. 9 wall-street hotdogov. La Roux. 7 deci bacardi. Klaxons. 5 paštét. 3 dúhy. PARA. dva hamburgery. jeden pár usefull gumákov. jeden brunch v auparku na lavičke (punk není mrkev). nezistené množstvo vinného vína. 0 grciek. A viete čo? Mám rada také dni, prví poslednííííí budú poslední.

(faktže) Malý fotodenníčok, kedže Tibor nebol schopný poslať mi časť dokumentácie z jeho jablka, tak iba moje:



Bilanciu našej posátky ste si mohli preštudovať vyššie. Váš Grejp chutil ako?

You Might Also Like

18 comentários

  1. Ty fotky jsou krásné, skvělé, perfektní :)

    Lucieswlife

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Už tretím rokom hovorím: "Greeejt Greeejp :)"

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja len druhým, aj keď ročník s Royksoppom som už oplakala na tisíc spôsobov :P

      Odstrániť
  3. bylo to skvělý taky jsem dělala report =)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. grejp bol najlepsi! a som strasne rada ze som vas stretla

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Fotky sú prekrásne :)) Museli ste si to tam riadne užívať! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. aj som vás tam tuším kdesi videla :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. bola som tiež, bolo najviac super aj keď spätne mám pocit, že som toho nevidela dostatok, nabudúce si musím dať aspoň jednu prebdenú noc a neprispôsobovať sa unavenej spoločnosti :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám zas pocit, že už neviem vydržať toľko čo zamlada (lol ako keby som mala 50), paradoxne, doma nespím do 5 rána permanentne :D

      Ale ako všetko má svoje výhody aj nevýhody, kamka si dala prebdenú noc, spala v cudzom random stane a vrátila sa bez dokladov, takže :D

      Odstrániť
  8. wau, smutno mi je, ze som nebola....

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Aj tieto fotky stačia na to, aby som si povedala, že tam muselo byť ozaj skvelo ! Krásne fotografie a pekný report.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Haha, super popis :D
    Závidím La Roux.. a vlastne všetkých účinkujúcich :/ :D

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram