Mandarin and seville orange jigger.

augusta 03, 2014

Život sa odvíja v naoko.pokojnej rovine. Až na pár zdravotných patálií, stretnutia tretieho druhu s ježkom o 2:20 ráno, fancy pitíčko po nociach rozumej zapredala by som dušu pre fentimans, Zeleného plesa a reinkarnáciu môjho postcrossingového života, si žijem basic život. Život bez dátumu a času, bez orchestrálnych skúšok, bez budíkov. Jediným mýľnikom v blízkej budúcnosti mi je grejp a gynda, koľko poetična na záver (veď vy viete,že si nezvyknem dávať servítku pred ústa). A u vás ako?









Jedna prudko poburujúca a druhá prudko drsňácka, hladinu sarkazmu nechám na vás.










Bunda - mamkina
Bralet či čo (link) - oasap
Šortky alebo skôr hotpanty (link) - oasap
Boty ala papučky - h&m
Okuliare - giantvintage
Indiánska taška (link) - yesfor

FOTIL - TIBOR


Veľa bodiek v mojom shope! Rovnaký top ako v tomto poste predávam tu, lebo mám dva, kebyže chcete.



You Might Also Like

22 comentários

  1. Užasnýý top ! A vlásky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. bunda je nádherná (celkovo outfit uplne waaau), posledné dve fotky sú maximálne dokonalé ^^
    aj ja žijem pre Fentimans! + grejp závidím, uži si ho aj za mňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. bunda = skvostný vintidž kúsok <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a to mi tak dlho ležala v skrini, aby mohla tento rok zažiariť hah :D

      Odstrániť
  4. aj ja mám jediný mílnik teraz Grejp :D
    tie vlasy... to aj ja chcem také

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Prudko drsňácka a vlasová je super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kabelku mám taky :) je super, ale trhají se mi ty cancourky :(
    DAwardrobes

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. u mňa zatiaľ v pohode a to dosť často ju nosím teraz :)

      Odstrániť
  7. zamýšľam sa nad významom frázy "stretnutie tretieho druhu" :D ...ja som dostala prvú pokutu v živote -_- a inak, v tom bralete je koľko miesta na eh..cicky? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hah, tak ako ježko mal dosť z nás, chudák :D a ešte som bola prekvapená aké má taký ježko dlhé nohy, jeden by neveril!
      ehm.. k braletu, tak ti poviem, pre mňa je miesta tak akurát, kedže nie som práve z tých matkou prírodou obdarených, ale také éčka by sa do neho nezmestili podľa mňa :D

      Odstrániť
  8. hey hey, lovely post. Lovely pictures...

    http://tcompah.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Keď čítam ten popisok, ako keby som čítala o sebe. (teda, aspoň tie husle, grejp a gynda sedia). Inak krásny blog!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. high five!
      ale kamarát ma za tú gyndu riadne vysmial :(
      a ďakujem! :)

      Odstrániť
    2. Ja som sa ti nevysmial mna len rozosmiala ta veta vobec som odteba necakal ze daco take tam das :D ale prekvapujes mna kazdym dnom :D

      Odstrániť
  10. fentimas jsem ochutnala poprvé teprv tento týden, ale miluju jí !

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Skvělé. Ta kabelka je boží a tvar brýlí ti hrozně sluší! :3

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Nádherné vlasy ! ♥

    Check my blog Check my blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovedaťOdstrániť
  13. joj tie tvoje vlasky krásne sú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Máš skvělou bundu a šortky. Vlastně celý outfit, ale nejhezčí jsou stejně vlasy.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Kraasne :) Tvoje vlasy sú super doplnkom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. l absolutely fell in love with your blog, following you!<3
    Make sure you also check out my blog and follow me as well.

    http://fashionableperfection.blogspot.nl/

    Love John Setrodipo

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Just found your blog a few minutes ago & must admit that I really like it! It has such a great content and your pictures are really beautiful! :)

    In case you would like to check my blog, here is the link: www.number-93.com :)

    Best,
    Julia

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram