Life begins at the end of your internet connection.

augusta 08, 2014

V poslednej dobe sa to tu hemží dojemnými ba až zádumčivými hláškami v nadpisoch (no dobreee, až minule, ale čo je doma na blogu to sa počíta), dnešok nebude výnimkou. Túto som však sama vykutila, intelektuálny DIY na záver konštruktívneho rozhovoru na a.sociálnej sieti,alebo aj nájdu sa i inteligentné myšlienky v tej mojej zvrátenej mysli. (Ja si nemyslím, že je zvrátená ale piati ľudia nezávisle od seba to admitli, takže som to prehodnotila a zaradila túto skvostnú črtu do mojej beletrizovanej charakteristiky, čo mi pripomína, žeby som mala aktualizovať moje ja). [Ja sa aj sama so sebou porozprávam, ako si môžete všimnúť].

Zasa som pridala do môjho kiosku nejaké čačky, informatické knižky a iné džezy, tak keďtak mrknite. Veľmi vážne premýšľam v týchto súvislostiach aj s mojím odchodom, bude to chcieť oveľa brutálnejšie triedenie ako toto čo predvádzam posledné dni. A asociatívne ma pri myšlienkach na môj erasmácky pobyt chytá agónia brušných kŕčov prepletená strachom z nového a strachom z toho, že tam asi primrznem k bicyklu po ceste do školy a iné basic strachy. Joooj, vyveďte ma niekto z omylu..

By the way, I tried to say I'd be there, aby som vás tu príliš nepobúrila, pod šatami som mala kraťasy. Mám už svoje roky (hahaha) a akú takú dôstojnosť, aj keď ako sa tak prechádzam Košicami a všímam si okolitý dievčenský svet... Holé zadky sú teraz akosi v móde či čo. Vy čo na to?







Šatičky (link) - Sheinside
Kraťasy - nestoja za reč
Botičky (link) - Oasap
Čelenka - ebay
Kabelka - od sestry

Čo poviete na takúto skrátenú outfitovú promenádu? 

You Might Also Like

21 comentários

  1. Já jenom jásám, strašně se mi tyhle košilové šaty líbí:). A s těmi odkrytými zadky (nejen!) mi připomnělo moje neustálá ranní dilemata, když si říkám, že tohle tílko je už moc "lehké" a průhledné a možná moc vyzývavé a nakonec si vezmu nějaké obyčejné šaty nebo triko...a pak se ocitnu na náměstí a jen zírám na ta odkrytá místa! :D
    A počkej, počkej, kam to jedeš na erasmus?! Já nějak zaspala nebo co, poslední dobou jsem neměla čas číst blogy a teď jen zírám :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej ja tiež, mi trčí 1mm zadku z kraťasov a už vyšilujem, že fuuu aká som poburujúca a potom sa len nestačím čudovať, že môj ohoz je sťa mníška oproti iným :D
      noo do Fínska, ale to až v januári :)

      Odstrániť
  2. toto toto! tie super trendy kraťasy z HM-ka či New Yorkeru na každých druhých dievčenských nohách, kde majú pol zadku tak či tak vonku, to je momentálne u nás v kurze tiež som si všimla :D btw krásny golier na šatičkách ^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej ale to je smutné, 13 rokov to má takto si to vykračuje po hlavnej :(
      a ďaku <3

      Odstrániť
  3. krasna fotka s tymi tenisockami ^^ a tie volankove ponozky juj <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty si zladila golierik s topánkami+ponožkami! Kjuut! :) a teraz k tomu Erasmu - k bicyklu neprimrzneš, ale je možné, že bicykel primrzne k chodníku :D neviem ako je na tom Suomi, ale tu je normálne, že každý bicykluje aj v tej šialenej zime po zmrznutých, neodhrabaných chodníkoch. Ale aby som ťa upokojila, u nás bola posledná zima relatívne mierna, aj domáci tvrdili a dalo sa to vydržať, tak snáď aj tohto roku bude tak :) A strachy sú v poriadku, tak to má byť. Keby si vedela, aký šialený strach som mala ja keď som šla do Dánska, stavím sa, že trikrát väčší ako ty :) A nakoniec to všetko skvele vypálilo, je normálne báť sa, pokiaľ ťa ten strach obmedzuje - a z vlastnej skúsenosti potvrdzujem, že nie je sa čoho báť a určite to bude super :) Prinajhoršom si spomeň na mňa, budem mať podobne pocity, keďže sa o mesiac tiež chystám na Erasmus, takže nie si v tom sama! :D :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. * je normálne báť sa, pokiaľ ťa ten strach NEobmedzuje, ah jaj Baša, dvakrát mysli a raz píš

      Odstrániť
    2. ooo ďakujem! :3
      super, si ma potešila :D hej veď toto, že tam sa bicykluje hlava nehlava čo som videla :D ale chápeš, ty už si životom ostrieľaná a ja som rookie čo najdlhšie žil osamote tak maximálne 20 dní v letnom tábore, takže to bude riadne divoké pre mňa :D ja naštastie až v januári,ale tebe budem držať palce a snáď sa o tom poriadne rozpíšeš po tom, nejaké tie pomarančové story and so on :D

      Odstrániť
  5. Aj mne sa páčia tie skvostné detaily - golierik a ponožtičková čipka vykúkajúca z topánok! A čelenka takmer ušatá! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jé, ta košile je krásná! :) a moc se mi líbí ten gif :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tie šaty sú fakt nádherné :3 A najlepšie sú boty!! Tie by som ti ukradla :D

    31shadesofaubergine

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tie šaty sú úplne cuuute! ♥
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krasna, animace je skvela! pres co ho delas?)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram