Pastierka morských koníkov.

júla 21, 2014

Tak sme dotajfúnovali, úspešne prežili a môžeme čestne prehlásiť, že sme zažili Filipíny sevšímvšudy. Ale o nich vám porozprávam niekedy nabudúce, až sa preklíkám miliónom fotiek a videí. No jedno vám viem povedať s istotou: až keď vám domom lomcuje vietor o rýchlosti 250 kilometrov za hodinu, palmy sa ohýbajú v 90 stupňovom uhle, rozrazí vchodové dvere, ktoré štofka odmieta ísť zavrieť, lebo sa bojí, máte srdcO v krku, vtedy si uvedomíte, že vlastne ako dobre nám je tu na Slovensku a VKV (košický vietor) sa od tohto prelomového momentu stáva v mojich očiach len nežným letným vánkom v pozadí patetickej telenovely. No počasie nie je jediná vec, ktorej vnímanie v našich zemepisných šírkach bolo poznačené tropickou cyklónou. O tom potom!


Okuliare // Sunglasses - Giantvintage
Šaty // Dress (link) - Sheinside
Taška // Bag - Sheinside
Sandále // Shoes - Gate
Fotil - Tibor

You Might Also Like

27 comentários

  1. krasne fotky..najma ta prva ^^ a ta retro kabelka je super:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ani se mi nechce věřit, že ty boty jsou z Gate :) Jsou nádherné!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to jsou fakt krásný fotky! :) moc se mi líbí tvoje vlasy, krásně jdou k barvě šatů :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Úžasné fotky ♥ Ako vždy, samozrejme.
    Keď som si tak predstavovala ten tajfún počas čítania, asi by som to tam neprežila. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Náplast "only makes me stronger" je bezkonkurenční! Máš překrásný odstín barvy vlasů, takový letní, moc ti sluší. :-) Tu rychlost větru si snad ani nedokážu představit, vlastně dokážu, ale při představě už lítají i domy (:DD), takže to raději přenechám na zkušenost do budoucna, než na polemizování. O:) A musím ti říct, že jsi nádherně sladila barvu šatů s doplňky, nedají se od toho odtrhnout oči. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej tiež ma očarila :D
      a ďakujeeem! no tajfun nechci ani zažiť, ja som skoro umrela strachom :D

      Odstrániť
  6. To je úchvatné, a hlavně mooc hezké fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Úžasné šaty a topánky, nádherná kabelka!! ♥
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  8. wau, takové dobrodrůžo, ale jsem ráda, že jsi se nám vrátila v celé své kráse zpět:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Do tvého stylu jsem se naprosto zamilovala. Jsi úžasná <3 ty šaty, ach:O

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tieto kabelky su best, mam podobnu po babke :3 :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Fúha, Tajfún by som zažiť nechcela :)) Ináč vyzeráš nádherne tie šaty ti veľmi pristanú :3

    OdpovedaťOdstrániť
  12. do kabelky som sa zamilovala na prvý pohľad och, outfit top ako vždy a skvelé vlasy máš na tých fotkách!! teším sa na post o výletíku a fúha teda aj ja som asi predsa len vďačná za ten náš VKV haha :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeeem :)
      hej VKV je nič, už nikdy nebudem nadávať naňho :D

      Odstrániť
  13. Krásné šaty! Jdou ti k vlasům.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Skvělý fotky :) žeru ty tvoje zrzavý vlasy! :)
    DAwardrobes

    OdpovedaťOdstrániť
  15. dokonalé fotky!! :)) pristane ti to

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Páčí sa mi kabelka a samozrejme krásné fotky.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ja som tie topánky nechala v Gate, 6 €. Shit. :(

    OdpovedaťOdstrániť
  18. :O nemôžem s teba <3 naozaj nádherná

    http://onlyonespring.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. tiež mám tie sandále! Neskutočne pohodlné sú :) Ty samozrejme vyzeráš úžasne
    caramaryl.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Filipíny museli byť peckovné a vyzeráš dokonalo! Bude ofina naspäť? :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj boliiii! :3
      noo neviem, zatiaľ ju nechávam žiť vlastným životom, rastie tak trochu nadivoko, uvidíme :D

      Odstrániť

Instagram