Tajfún.

júla 14, 2014

Čavte! V Manile je práve 00:24 a ja tu píšem tieto prosté riadky, aby ste vedeli, že žijem. Prežila som let a lietanie je najsuper vec! Aj keď 14 hodín v lietadle nie je žiadna hitparáda, no stokrát lepšie ako bus a také. Všetky filipínske pikošky vám poviem potom, a že ich teda je, lebo z mobilu je to o držku. Taktiež asi bude Filipínske videjko, lebo filmujem o 100 sedem. Zatiaľ ponúkam iba svoj instafilipingram a fotky týždeň staré, ale lepšie ako s kameňom po hlave, všakže. Tak sa mi tu opatrujte, ja zas utekám do divočiny. A ešte, že veľmi ste ma dojali komentárikmi v predchádzajúcom článku, ste superskí, ďaku! Pá!
P.S.: zajtra tu ide tajfún, tak snáď prežijeme :D















Okuliare - Choies
Hodinky - DW
Košeľa - Dresslily
Džegíny - Clockhouse
Boty - Oasap

You Might Also Like

17 comentários

  1. Skvělý outfit! Ty botky jsou nádherné! :)

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja ti tak závidím tie krásne vlasy ..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oh ďakujem,ale keby si vedela koľko problémov je okolo nich :D

      Odstrániť
  3. Máš moc hezké vlasy :-) a jsou to skvělé fotky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vela stastia pri tajfune :)) super gifo <3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Také náplaste mám aj ja:D)) super fotky ako vždy!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. velmi dobre fotky a super kontrast stvojimi vlaskami!

    www.donnaiveh.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tie leukoplasty :D :3 Košeľa vyzerá úžasne :)) Pristane ti to <3 Dávaj si pozor nech ťa ten Tajfún neodfúkne :D užívaj si to tam <3 :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. leukoplasty to je moje, fotografko mi minule povedal, že nabudúce nech prídem obutá v leukoplastoch, lebo tak som mala celé nohy dolepené :D
      a dík! :)

      Odstrániť
  8. len Ti chcem milá Dominika povedať, že tvoj blog je určite môj najobľúbenejší! máš super zmysel pre humor a aj keď ťa nemám cez nejaký bloglovin alebo čojaviem čo, tak pravidelne (každý deň aspoň dvakrát:D) navštevuje tvoju stránku v nádeji, že pribudne nový post. si krásna, krásne sa obliekaš, krásne píšeš a tvoje články sa krásne čítajú. tak Ti chcem len zdeliť, že by si s tým nemala prestať, pretože si superská! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeee toto ma strašne potešilo! ďakujem <3 o to viac sa budem snažiť!

      Odstrániť
  9. Отличный образ! Следую за тобой
    http://fashioneasily.blogspot.ru/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Amazing outfit!!! I just love your hair xxxx
    You are welcome to visit my blog -- http://www.mlleepaulettegirl.com/
    Message me on insta -- insta@mlleepaulettegirl.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Máš nádherné vlasy, outfit ti moc sluší, no prostě super fotky! =)

    http://our-in-spiration.blogspot.hk

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram