Davajhet VI. / Giveaway VI.

júla 01, 2014

Pôvodne som ju chcela šupnúť na koniec predchádzajúceho článku, ale pre pokoj v duši a poriadok v komentároch som sa rozhodla ju takto osamostatniť. Veď jeden článok navyše ešte nikoho nezabil a keď som sa tak vybrala s obráštekom.


Víťazka alebo teda aj víťaz, aby som nikoho nediskriminovala, môže vyhrať Geek tričko, také aké som mala aj ja v tomto článku napr. Ak by ste ho aj nenosili, pekné tričko nie je nikdy nepekné zlý darček pre mladšiu sestru či priateľku, nie?
Nebudem chodiť už toľko okolo horúcej kaše, poďme rovno na vec pravidlá:
1. Romwáci požadujú, aby ste napísali nejaký komentík, citujem: "show their love to the tee at the product page", čiže keď preskrollujete na tejto stránke úplne dole, alebo teda na vašej ctenej klávesničke stisknete END, tak sa dopracujete ku komentárom, kde môžete komentovať cez váš fb account.
2. Jeden lajk tuto:


3. Do komentáru tuto pod článok hoďte svoj email a môžete mi aj napísať niečo zaujímavé. Ak toto splníte, jediné čo vám už teraz ostáva je tešiť sa zo života a kto sa bude najviac tešiť, vyhrá tričko. Výherca bude ohlásený na fb page, ktorú ste lajkli v druhom kroku. Neviem ešte kedy, ale do odchodu za exotikou určite, čiže tak o 5-9 dní. No tentokrát nebudem písať mail, po ohlásení sa mi výherca bude musieť sám ozvať do jedného dňa a ak sa neozve, vyberám ďalej.

Tak sa tu zatiaľ majte!

You Might Also Like

25 comentários

  1. iva.skalicanova@gmail.com
    Nechcem písať len taký obyčaj ako každý, ale keďže tvorivá nálada ma nejako opustila, tak musí vystačiť len takéto jednoduché prianie pekného dňa. Nie je to nič prevratné, či nedajbože hipster, no hádam vám to aspoň trochu zlepší deň. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Toto tričko by som venovala sestre alebo bratovi :D (nie dámske, žartujem)...on je čistý geek so všetkým čo k tomu patrí,z inej planéty...fyzik to je, a teoretický, teda to ešte horšie ako experimentátor :D

    lapetiteaura@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nadherne tričko! Dúfam, že budem mať šťastie :)
    Werusha788@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super giveaway :)
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. This comment has been removed by the author.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. viktapobox.sk@centrum.sk
    btw: tvoj blog je úžasný, tak ako ty:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. didus.xd@gmail.com
    podarilo sa ti už rozvariť ryžu? viem,že to je odveci,ale aby tu nebol len taký suchý mail a mne sa to práve podarilo..

    OdpovedaťOdstrániť
  8. d.keleceniova@gmail.com
    Neviem čo zaujímave napisať, ale niekedy sa aj citim ako taký geek :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. s.juzkova@seznam.cz
    Nevím, co napsat.. no snad vyhraju! :D tričko je supr :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Sakriš, tenhle komentář píšu už napočtvrté :D No, takže, na ROMWE jsem jim to tam okomentovala, snad se potěší, tebe na fb lajkuju už dlouho, no a teď něco zajímavého...no tak to teda nevím no, vlastně dneska jsem v denním tisku četla, že ideál německého arijského vojáka, byl vlastně napůl žid. To je tak všechno

    Klára Recmanová

    OdpovedaťOdstrániť
  11. hana@zlamals.eu
    Vďaka a přeji pěkný večer :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram