Radosti.

marca 09, 2014

Nahromadilo sa mi veľa radosti, s ktorou by som sa chcela s vami podeliť, teda aspoň takto prostredníctvom zmesky šťastia a random ajfonšotov.

Radosť turistická:

Pred týždňom sme absolvovali s Cibiskitom [vrámci môjho zápočtu z telesnej] naoko len takú malú túrku, no kedže sme sa cestou nazad oddelili a asi niekde neodbočili, výslednica túry mala zo 21 km, dva páry ubolených nôh, no dobrý pocit zo seba, z ticha, zo šialenstva, ktoré nastáva, keď v okolí dvoch kilometrov niet živej duše a človek môže prejaviť svoje ja, ktoré robí, hovorí, kričí, spieva to čo chce. Vrelo odporúčam.



Radosť z prírody:

Ževraj na druhej fotke je líška, čo poviete?

Radosť školská:

V škole začína prituhovať a ja namiesto mobilu vyťahujem v električke ráno Ritchieho, beletriu priam klasiku pre kybernetičky // The Simpsons

Radosť zo zablúdenia:

Zablúdenie prinieslo aj určité výhody, dostali sme sa do zemi elfskej a otvárali ústa nad nekonečným poľom machových kameňov. Enormné to bolo, oči som si vyočila.



Radosť povrchná:

Ja: "Som smutná, musím ísť do papiernictva"
On: *smiech roka 2014*
// V papiernictve som napokon bola, radosť roka mi urobili ako inak stabilá, no potom sme čírou zhodou okolností zablúdili aj do drogérie a smútok ma definitívne opustil

Radosť roka:

To, čo som pred vami tajila, lebo to nebolo isté, boli nové husličky! Táto radosť však má určitého pôvodcu, vďačím mamulienke za nich. Pusu na čelo už dostala, no mami aj tu ďaku, keď budeš čítať!

Radosť cestovateľská:

Túto radosť zas spôsobil Vrabčiak, ktorý mi k MDŽ urobil výlet za hranice všedných dní i Slovenska
// +radosť povrchná a to nové okuláry z Persun a v ich odraze pán vodič

Radosť z dlhotrvácneho laku:

Lačok je super, týždeň už sa drží, no škoda,že už došiel. Neviete náhodou mi povedať, kde sa dá zohnať nejaká Colorama ešte v KE?
Náramčeky z oasapu.

Radosť nepopísateľná:

Keď vás ráno budí mail, nie že masaker cien u *nemenovaný online shop* ale mail, že Lucy zbiera tváre a že či môže i vás pozbierať! V ten deň i káva bola akási sladšia, no a krátku chvíľu hľa na jej blogu článoček sa zjavil. Naschvál som tu dala iba takú malú fotku, aby ste si kukli tam.

Radosť dievčenská:

Náušnice // Dojemné šortky, trošku ma naštvali, že teraz ich dali za 6.70 dolárov. Každopádne, ešte si nie som istá či ich vytiahnem aj na svetlo sveta alebo iba do postele.

Radosť rodinná:

Lietajúceho psa máme // Valetínska korčuľovačka, okrem iného aj so schwestrou! Skoro som prišla o nohy, nikdy nepodceňte číslo korčulí, lebo inak...

Radosť zo srdiečka:

Lebo mamky vedia najlepšie, že čo na valentína a čo na víkend!

Radosť z počasia:


Klišé života, ale mňa to počasie fakt nejak tak pozitívne nabíja.

Aké radosti rozradosťujú vás? Ak nič, tak si aspoň pozrite brutalistický klip, ja som odpadla z neho.

You Might Also Like

26 comentários

  1. Ach, mám radost z tvého krásného článku!:3
    Úžasné fotky přírody!
    A radost z počasí je pro mě taky moc důležitá!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takže lak dobrý je? Oplatí sa? Potrebujem už doplniť aj ja takéto radosti.
    Ja mám napríklad radosť z toho, že po dvoch týždňoch sa idem naspäť zaradiť do života večne unaveného košického študenta a ešte mám radosť z počasia, takisto! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. taaak tie nové som ešte nevyskúšala, asi zajtra, ale coloramy dobré sú :D
      gratulujem k radosti! :D

      Odstrániť
  3. ja to nikdy asi nepochopím. tak krásne esteticky vieš vytvoriť/dotvoriť/doaranžovať tie obrázky. nehovoriac o úprave. a vždy, keď čítam tvoj/e člán(o)ky, tak je to také jednoduché, ľahko sa to číta.
    + tvoj vkus. ach.
    ale ďalšie komplimenty si nechám na ďalšie články, teším sa na ne:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tie laky she-musím nutne do dmka! a tie kraťasy nie len do postele, ale rozhodne aj von, veď máš dokonalé dlhééé nohy, tie treba ukazovať ;) a na afterglow som jeden čas pekne závisláčila :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ešte budem prehodnocovať, lebo no.. hlavne do školy si ich budem musieť odpustiť :D
      jo ja pozerám niekoľkokrát denne i počúvam a stále ma to ohromuje

      Odstrániť
  5. Pri tom papiernictve som sa zasmiala, tiež mám rada tento typ terapie:-) Day By Day

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jéé tolik radostí :) moc se mi líbí tvoje fotky

    OdpovedaťOdstrániť
  7. dnes samé dobré články sa mi pletú do cesty! a nie líška veď klokaaan!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Kráásny článok! :)) A tie kamene obrastené machom sú brutálne :O ♥

    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. zaujímavý článok,krásne fotky.:3
    radost z počasia!!!dnes bolo superko 15stupnov.vraj.:3

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krasne fotky! A snih na te posledni??? Tady bylo vcera krasnych 19C oh yeh! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Machové kamene, husličky a akvarel od Lucy ;) čo si viac môže človek priať;))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ój, tie lesné sú krásne... Z husličiek musíš mať radosť a tými čipkovanými šortkami veľmi pokúšaš moju peňaženku! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Toľko radostí! :) To zablúdenie muselo byť super :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslím, že som vyčerpala kvótu pre toto slovo na celý rok :D

      Odstrániť
  14. Nie su to také krásne radosti, aké opisuješ ty, ale predsa len mám. Mimo iné napríklad z tvojho článku! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jee tak to je pre mňa naj radosť, keď má niekto radosť z článku :)

      Odstrániť
  15. To panorama je naprosto parádní!!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Píšem kamošovi že nech "fejsne" môj príspevok a zrazu mi príde, že toto slovo som ešte nepočul, tak šupnem do gúglu "fejsnúť" či to takto niekto používa a prvé čo sa zobrazí je tvoja stránka, tak si to tu trošku prezerám a je to haluz veliká, že existujú linky tak ďaleké a nepredvídatelné. Blahoželám k sviežemu mladému flow. Očarujúce..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. najprv som si nevedela spomenúť, kde som také slovo použila no potom som to tiež hodila do gúgla a sa ukázala pravda :D
      tak vitaj, a vďaka za blahoželanie, som potešená!

      Odstrániť

Instagram