Všetko sa dá zjesť.

marca 22, 2014

Moje uplynulé dní vyzerali asi nasledovne: škola, ginko, husle, husle, husle, spánok, škola, husle, husle, zápočet, husle, husle, káva, husle, husle, husle, fotenie, husle. Trošku som reorganizovala priority na dobu neurčitú, takže veľa času, teda popravde žiadny už na blog neostal. Dokonca namiesto podradných televíznych programov pozerám prednášky z elektrotechniky a to už je čo. Tak by som vám to tu chcela trošku vynahradiť nádielkou v podobe fotografického materiálu z dielne Vrabčiaka (fbpage ale nemusíte tam klikať, ajtak tam nič nedáva).
Porcelánovú bundičku šľahnutú folklórom (ktorá vo mne evokuje cibuľkové taniere) (ktorá vyzerá v skutočnosti lepšie ako na obrázku, všetky palce hore) som vám už ukazovala pred pár dňami i tu, stihla som ju párkrát prevetrať a ono je to asi väčší pútač zrakov ako lakovky, že fakt. No mne sa preveľmi páči, takže určite nezostane na vešiaku visieť úhorom.
Okrem iného, veľmi ma teší grejpovský čiastočný line up a moja radosť exponenciálne rastie s každým ohláseným menom. Klaxons, La Roux, Le Payaco, Bombay Bicycle Club.. blablabla. Teší ma to sťa prvé fialky na typickom spote pri škôlke, juuu!








Le Payaco - Všetko sa dá zjesť





































Porcelain Jacket//Porcelánová bunda (link), shirt//košeľa (link) - sheinside; jeggins//džegíny - clockhouse; papučky - H&M; watch//hodinky - daniel wellington

You Might Also Like

36 comentários

  1. Ty tvoje vlasy a celkově všechno.... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tá bundička je fakt úplne dokonalá <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. máš nádherné vlasy a ten rúž ti veľmi pristane :)
    Beauté Caresse

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ách jo, ta bundička je krásná, krásná, nejlepší! taky mi připomíná cibuláky a vesnické slavnosti, taková romanťárna zašlých časů .D...Díky tobě už delší dobu prohlížím Sheinside, ale pořád nemám peníze! Když je jedno našetřím, najdu něco v obchodě a už nemám důvod si něco objednávat přes internet...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. cibulková bundička je super <3
    ten grejp to vyzerá sľubne, strašne sa tešííím
    a dúfam že keď ťa tam stretnem ti aspoň zakývať a nebudem tam stáť že to bola tušim ona ( alebo teda možno nie :D )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. cibulková bundička znie lepšie ako folklórna :D
      Ďaku! :)
      som zvedavá koho ešte pridajú zajtra ráno! a kľudne kľudne, aj keď mňa to vždy vyšokuje keď ma niekto fakt spozná z blogu :D

      Odstrániť
  6. jeej, co to je za knizku? tvoj vytvor ? prekrasne!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. velmi pekny styl pisania. taky precitaniasihodny :))
    super kabaitk :)

    blog she.is.the.one

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pači sa mi ako si vyladila koment domôjhoštýlu :D
      ďakujem :)

      Odstrániť
  8. Krásna bundička :)) podobnú som videla v promode ale tá tvoja je oveľa originálnejšia :33 veľmi sa mi páči tvoj štýl písania, je taký iný :O ;))
    CHOCOLATE KISS

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ejhaa, tak toto je skvost! :3 Páči sa mi aj ta nostalgia v podobe Šrobarkis :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďaku <33
      hej šrobarkis aj mňa dojala, dlho som pri nej nefotila, vlastne asi nikdy :D

      Odstrániť
  10. och tu bundičku by som hned brala
    vyzera božskyyy!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Najviac najkrajšia si! <3 žeriem tvoju bundu aj mašľu vo vlasoch <3

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Už tretí deň mám otvorenú záložku s touto bundičkou, či si ju objednať alebo nie...a si ma presvedčila, že ju musím mať, čiže rozhodnuté, objednávam :D :D :D Už sa neviem dočkať, kedy si ju konečne oblečiem :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Fíha, tá bunda je fakt stokrát krajšia ako na obrázku! To s alen tak nevidí :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Nádherný folklore look (rúž, stužka a bundička top!)-profesionálne deformovaná uvažujem nad tvojim farebným typom, tu mi k tebe sadnú sýte farby (najmä rž, hoci foto môže úpravou kontrastu skresliť), no nemusíš byť tmavý typ, ale i tlmené leto napr. by si mohla byť.
    Krásné foto, brala by som také na môj blog, keďže outfit sama si odfotiť nezvládam:) (to ako kompliment ber, odovzdaj)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      no to by aj mňa zaujímalo, ja sa nikdy neviem v ničom identifikovať, ani vo farbe mejkapu :D
      odovzdávam!

      Odstrániť
  15. strašne sa mi páči ked nosíš cop a nejakou mašlou :3 aj ten uzol na tej košeli je zaujímavý a krásne kreslíš.-.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Love jacket<33
    http://chicniceandcool.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Cibuľka je výborná a len pekne pútaj zraky, nech vidia a učia sa ! :D Kočka si. Tvoj pútavý televízny resp. sledovací program fakt závidím. ehm. not. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Dokonala bundička :) a závidím ti, že vieš tak krásne kresliť.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. cele je to take krasne ,e ani neviem co napisat.

    OdpovedaťOdstrániť
  20. mno... čo dodať, v prvom rade si mi pripomenula mašle vo vlasoch, ktoré som nosila ako malá a keď sa ma niekto opýtal ako sa volám, odpovedala som, že Bambuľka... takže ďakujem za milú spomienku... milujem Tvoje obrázky, si neskutočná herečka, či modelka... dávaš tomu dušu... :-) a som hotová z bordového pozadia, ktorý ladí s Tvojím rúžom... To, kde takú stenu dávajú? :-)
    katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Tá bundička je taká krásna že ach!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram