Banánik.

augusta 13, 2013

Som doma a zasa raz oceňujem suchú posteľ, keramický záchod a teplú sprchu, ale ajtak by som ostala ešte pár dní. Malo to svoje čaro veru. Hlavne aj to, že sa na svojich obľúbencov viete dostať do prvej rady bez toho, aby ste stáli hodinu pred stageom a bez toho aby ste potom vyšli z toho crowdu bez otvorených zlomenín, vytknutých členkov a iných postihnutí. Bolo to pohodové, aj keď som nestihla všetko čo som chcela, no hlavné body programu som si splnila na 120%. Ak chcete vidieť nejakú fotodokumentáciu, kuknite tu, neviem či budem robiť článok, veľa sme nefotili, skôr len skákali, tancovali, vyháňali mravce zo stanu, someliérovali, žmýkali sa či už od slnka alebo od dažďa a iné aktivity.
No a to, čo mi na Heineken Openere asi chýbalo bola slovač, ako fakt! I keď z mojich pseudoantropologických pozorovaní som vyvodila aj slovačské negatíva, nič z toho mi nijako neovplyvnilo celkový dojem. Čiže, sečteno podtrženo: o rok znova, bezpodmienečne bezohľadunalineup, lebotostojízato!
A ďakujem za pekné slová tým čo ste ma stretli! :}

K dnešným fotkám, fotili sme ich včera asi o ôsmej večer, takže šum milión je, snáď mi to pre tentokrát odpustíte! A dúfam,že som vás príliš nešokovala, viete, keď som zbadala na parkovisku toto žihadlo, vedela som, že dnes sa zapojí i ono do fotenia. Voláme ho Banánik a zatiaľ ide. Z bodu A do bodu B, pragmatickosť hory prenáša.





Okuliare: Giantvintage, Košeľa: Chicnova, Šorky: DIY, Boty: House, Taška: C&A, Obal: ebay

You Might Also Like

62 comentários

  1. Odpovede
    1. nie je až taký biely, to som sa len z tej tmy ktorá bola namiesto fotiek snažila urobiť dačo :D košeľa je taká mintová (slovenský ekvivalent neviem aký je a mätová to asi nebude) takže to sa počíta!

      Odstrániť
  2. moc ti to pristane, veľmi sa mi páčia okuliare a náušnice :)

    bonieblue.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bezva, sluší ti to, ty náušničky žeru :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mega košelaaaa <3 tušim som ťa videla, nemala si taku nejaku fialovu bundu a okruhle okuliare?? :D ináč vďaka tebe som išla na crystal fighters blizko podia a stalo to za to !!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakuuu!
      no anoano, fialová bunda to som bola ja, a sa teším,že si si užila, my sme tiež boli vpredu a nebanujem! len krátko podľa mňa, jediná nevýhoda :D

      Odstrániť
  5. taká pohodová atmosféra z tých fotiek ide :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super fotky, košeľa 100 bodov! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ta košile je naprosto dokonalá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. prostě dokonalost!

    Zvu tě na svoji první Giveaway ! :)
    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krásny kryt na iphone :) fotky sú úžasné aj tak,pristane ti to

    OdpovedaťOdstrániť
  10. krásný fotky, mají super atmosféru :) a máš super náušnice a košili^^

    http://disisfashun.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. To je cele uplne dokonale, ty nausnicky a bryle a kosile, nadhera! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  12. :) banán je jedno z mojich naneobľúbenejších ovocí, ale auto je coolové :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. mentolová? ale aj to je odveci :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Košela je skvelá a aj fotky :)
    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. tá košieľka♥!
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. nádherné :) moc sluší :)

    http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Super retro chic!Super príspevok :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ách, tvoje fotky jsou čímdáltím perfektnější.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ááá strašně ti to sluší ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Máš strašne, ale fakt strašne super vlasy! A tá prvá veta do slova a do písmena vystihuje moje pocity vždy po Pohode :) Festivaly majú svoje brutálne čaro, aj keď je človek odkázaný na toitoiky, keď si musí vystáť polhodinu frontu do sprchy alebo keď sa ráno zobudí celý dolámaný v stane, no vždy to stojí za to! :) A inak, skvelé fotky :)

    http://eldormovitz.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Jsi krásná :) moc ti to šluší!
    http://petrusha1992.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Hey, I love your blog great work ;) Please come check mine out, if you decide to follow me, leave me a comment and I’ll follow you back :) XxXx
    http://lifewithalipglosssmile.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Taška je super! Ale v C&A jsem jí nenašla, asi budu muset hledat dál :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ono už dávnejšie ju mám a u nás už teraz tiež nie je, iba ružová a modrá variácia tejto

      Odstrániť
  24. To auto je teda fešák, minimálne na fotky :D Mne šum vôbec nevadí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Krasne fotky !!! Moc ti to sluší :)
    Přijd se podivat take ke me , budu rada :)

    www.olivains.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. you look amazing http://differentcands.blogspot.kr/2013/08/korea-style-week.html

    OdpovedaťOdstrániť
  27. http://www.sashe.sk/Tamarchi/detail/chick-2 asi 5 minút pred pozrením si tohto postu som náhodne natrafila na to :D

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Wow, love your blog! Really worth to follow! Kisses from the Philippines. xx

    http://yanmaling.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Úžasné! krásná atmosféra, skvěle pózuješ.... ;)
    PS: Ta košile je nej ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  30. He dear,
    Great review!!!

    Would you like to follow each other on GFC/Bloglovin? I'm follwoing you already!! You made my day if you follow me back :))

    Hope you have a fabulous week ahead full of things that makes your heart happy<3

    much ❤ & kisses

    kelpasdairy.blogspot.nl

    OdpovedaťOdstrániť
  31. You have an amazing style, very inspiring!
    Would you like perhaps to follow each other?
    Let me know :)
    XO

    www.wardrobestories.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. SUper fotky a outfit!
    koukni na nový post na http://worldneedsblondes.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Uuuu kabelka. A my máme dva takéto rychlé šípy doma. Fakt sa teším až takéto čosi zdedím. Ale minule som videla v Prahe ešte lepšie žihadlo- originál trabant a pekne prerobený :D. Nie vážne, odmontovaná strecha apod. Úplne super!

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Moc se mi líbí brýle! A nedivím se, že jste Banánika zahrnuly do fotek, taky bych asi neodolala :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  35. wow,great pictures,you look pretty.Pls post more! Shall we follow each other? I love comment and browse blogs I followed!
    XOXO
    Poppy:
    http://me-poppy.blogspot.com
    Pls leave a message if u follow me , i will follow back soon~

    OdpovedaťOdstrániť
  36. hey great blog, beautiful pictures, I really like it here - great ideas -!

    will you follow me? I've been following your blog :)
    greetings and kisses;)



    I invite you to myself

    http://cosszykownego.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Ta košile je bezvadná, líbí se mi ti králíčci :)..krásně pózuješ :) ten kryt na mobil je též úžasný :))

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram