My name is Grace, I have no place.

augusta 07, 2013

Aby ste mi tu neupadli do stereotypu, vybrali sme sa tentokrát fotiť do preslulej košickej divočiny. Na to, že sme boli dobreženie na okraji mesta, ľudská premávka bola možno aj hustejšia ako minule v centre, to už je čo. Murphy v praxi.

Dnes vám nejdem dávať žiadne tipy a triky, skôr by som sa chcela tak nezáväzne vyžalovať a posťažovať si trošku. Samozrejme nie tak veľmi, iba problémy môjho tretieho sveta a iné.
Takže: 
- smútok roka: človek čaká 454648 dní na siedmu sériu Skins a oni ju nazvú finálnou a vypustia 6 častí. To si robia srandu? Viac ako rok nás napínali kvôli 6tim častiam? Potrebujem nový seriál..
- strach roka: Hroznofestival sa nezadržateľne blíži a keď tak pozerám programčeky, workshopy na Urbanmarkete, rozpis kapiel a všetko, prosto bojím sa že zmeškám niečo super, veď to je nemorálne, toľko skvelých vecí za dva dni! Inak kebyže idete niekto z KE a máte nejaké voľné miesta v aute, karavane, kupé, lietadle alebo dačo, kľudne povedzte.
- infarkt roka - takmer live dnes ráno z mojej rezidencie na sídlisku - (inak toto sa vám môže stať asi len na sídlisku): sedíte si tak na toalete, máte niečo rozpracované a zrazu... Vám niekto chodí po balkóne a rozpiľuje balkón. Infarktové stavy level 2300
- rozporuplnosť: mám upravených asi 22 subvideí do toho jedného veľkého a troch horúcich kandidátov na pesničku a problém je, že všetci traja sa mi hodia k tým videám či už tempom, textom alebo atmosférou, našťastie mám ešte dva mesiace času si to premyslieť a pridať do zoznamu ďalších 18484 pesničiek aby som to mala ešte ťahšie
- fakt: mám zapálené oko, určite sa to tak nevolá ale niečo s ním mám a preto mám všade okuliaru, pre vaše dobro
- pozrite si nové/tretie Rošambo, však pekné to je, no pre mňa prvé ostáva topkou itak...










tričko: mexyshop, sukňa: nowistyle, boty: od Paintera, náušnice: vintage, okuliara.z.roku.pána,vedela.som.,že.sa.raz.budú.hodiť: NY, pehy.na.ramene:matka príroda

A ďakujem za komentáre k minulému článku, úplne super ste, myslím,že chuť je nazad!

You Might Also Like

49 comentários

  1. nekonečne super si!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ešte keď anonymne, tak to ešte viac sa červenám, ďaku! :}}

      Odstrániť
  2. krásna :)
    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kde pozeras skins? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Najprv som si myslela, že sú to šaty :) úplne úžasné :)
    http://karinvirag.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásný outfit, super!!! :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/08/prazdninova-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Už tretie Rošambo, juchú! Ja pozerám Dextra, keď nemám čo robiť, ale v poslednom čase mám stále čo robiť :D Musí byť super ísť na taký festival, uži si ho :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dúfam, že aspoň z toho rošamba bude ešte aspoň 10 častí :D
      a bolo! :)

      Odstrániť
  7. love your blog!
    I am now following you x
    make sure you check out my blog and follow back xx

    www.theunwrittenstyle.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. jéé, ty si úúžasná! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Supr fotky a ten cop takhle ti strašně moc sluší.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jsi nádherná,tvoje fotky mají opravdu smysl :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. toto super vyzerá :) typ na seriál - supernatural :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. infarkt roka wtf :D a posledna fotka krasna, ako sa ti v okuliaroch všetko odraža.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Co třeba Pretty little liars, The Lying game nebo Misfits? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pretty little luhárky som videla ale ďalšie dva ešte nie tak dík za tipy! :)

      Odstrániť
  14. ACHJO UŽ TU ZASE UMÍRÁM, TO JE KRÁSA!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. kde sa dá pozrieť skins? lebo od 4. série to nikde nemôžem zohnať a dostáva ma to do infarktových stavov :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pozerať už asi nikde, len stiahnuť :)
      ja som to tiež prv pozerala onlajn a potom v nejakej časti v štvrtej sérii to prestali dávať na net :P

      Odstrániť
  16. vudím tvoj blog prvý krát teraz,ale hned som sa pridala k čitatelom,nádhern blog máš,tá grAFIKA JE SUPER,čLáNKY sú super,ty si super..prestoo..woow :) teším sa na ďalší post :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. super outfit

    http://myprettyblog48.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Krásné šatky, botky a super hudba. A neboj! Všechno dobře dopadne ;)

    http://bonjourmery.blogspot.cz/

    jsou i horší starosti..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak samozrejme že sú, toto tu je silné slovo nazvať čo i len malichernosťami :D

      Odstrániť
  19. Ej bisťu, to by som sa hneď asi pototo kebyže mi niekto cudzí chodí po balkóne !! Tak a držím palce, aby si na hrozne nič nezmeškala, ja som bola síce iba na prvom ročníku, ale chápem chápem, takéto stresy nám nešťastným návštevníkom spôsobovať !!
    A teraz už len úplne trapne dodám, že som sa zamilovala do kombinácie tohto topu a sukne, amen, už idem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veď som sa aj skoro! sa tu niekto zlaňoval ku mne :D
      a samozrejme,že som zmeškala kopec vecí,ale tak čouž! joj a ten prvý ročník ti závidím, tam bol ak sa nemýlim royksopp a tých by som si teda pozrela oh!
      a ďakuuuu! :)

      Odstrániť
  20. jsi dokonalá :) a ty šaty, jsou nádherné

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Hi ! Your blog is so cute, would love to have us follow each other :)
    ♥Stacey Nguyen

    www.trendyoutings.com




    OdpovedaťOdstrániť
  22. I would love to follow you with GFC, I add you right away. :-) and ps, that post is amazing! great taste you have there! hopefully you will add me back
    xoxo
    Svetlana from Bulgaria
    The Beauty And The Fashion.
    http://svetlanabeauty.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Love this look of yours and those glasses are amazing!!

    From Broadway

    OdpovedaťOdstrániť
  24. boží!


    http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Veľmi nápadité! Páči sa mi Tvoj štýl aj blog! Fandím ;)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. pehy na ramene si zabila! :D
    tričko je úžasné a aj boty..proste awww! LOVE IT!

    Michelle
    http://siburn.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. So Skins máš pravdu. Čakala som na to dosť dlho pretože to bol môj NAJobľúbenejší seriál a potom 6 častí.. (nevadí aspoň niečo) ,ale tie závery..it sucks.

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Krásna sukňa! a samozrejme krásny blog! :)

    http://victorysphotography.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Great Outfit!
    Looks sooo cute! :)


    XOXO
    CherryPrincess

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram