Halloween /Hell ou in/ & Clockwork Orange /Mechanický pomaranč/

novembra 01, 2012

Ešte pred dvoma týždňami som mala v pláne úplne odignorovať tento "sviatok". Čo odignorovať, odsabotovať rovno. No prišlo na lámanie chleba a neobišlo ma to. Môj hlboko premyslený helouínsky kostým vám tu nebudem opisovať, prv si niečo naštudujte o filme Clockwork orange na wiki a teraz názorná úkážka sťaby z encyklopédie Helouvínskych masiek.


A tematicky pre vás aj piesenka:
Blur - The Universal

súhrn z extrémnej chystačky a pripravovačky, finálne podoby našich podobizní




You Might Also Like

5 comentários

  1. bože, ja ten film tak nemám rada :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Měla sis dát i umělý řasy na to jedno očko :) Ale i tak je to super :) My mámě helloween party až dnes, tak sem zvědavá na všechny ty kostýmy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mrzí ma to Bonnit :D

    Mala som umele ale iba na hornom viecku, nehcela som si zalepit oko prilis :D hah, tak uzi si to! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. fakt podarený kostým konečne vidím niečo bez upírích zubov či veľkej vrstvy makeupu takže palec hore :) film bohužiaľ nepoznám, akurát z toho popisu mi príde zvláštne, že práve hudba resp. tá Beethovena ho doháňala k toľkej agresivite (ak som to teda správne pochopila)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka:)
      No v podstate Ho dohanala k agresivite az po tom čo podstupil to liecenie ktorom bol vedlajsi ucinok ze sa mu zhnusi hudba, lebo mu tam pustali tie nasilnicke videa a oni mali na pozadi klasicku hudbu

      Odstrániť

Instagram