Caviare Days - Shut The Door.

novembra 28, 2012

Keď vaša obľúbená pesnička nie je ani na youtube, tak je to na zaplakanie. Asi bude však fakticky dobrá, kedže som si po roku zmenila zvonenie na mobile a vypínam aj tichý režim!
Okrídlený sveter z nowistyle; fotky od Jakuba; motto dňa: Menej je niekedy najmenej; bonus







A taktiež sa zapájam do fashion challenge [fešn čelindž] na ACupOfStyle s mojím milovaným kabátom. Je to jeden z tých, ktorý sa k vám domov dostanú tak, že vám babka zavolá, že sa u nej zjavil nejaký kabát čo by vám pasoval a doteraz netuší odkiaľ sa vzal..


You Might Also Like

36 comentários

  1. Hrozně ti to sluší :) Ten svetr a ta mašlička kolem krku jsou suprový :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. uu <3 nádhera.. btw, nie je blbé mať taký sveter pod kabátom? nikdy som si také nekupovala lebo som myslela že sa to ťažko "rve" do rukávov :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. juu vďaka :}
      no nejako som nepociťovala žeby to bolo blbé, asi skôr som to ani nevnímala takže v pohode :D ale tiež neviem či by som volila taký sveter keby som si ho mala kúpiť :P

      Odstrániť
    2. a ja viem prečo nevadilo, pretože sú tie rukávy kratšie čiže nemali ani ako prekážať v kabáte :))

      Odstrániť
    3. to mi tiež napadlo, že sú 3/4ťové,ale teoreticky by mohli prekážať keby chceli:P

      Odstrániť
  3. Ni neskutočne roztomilá :).
    A sveter je bombastický!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. "Menej je niekedy najmenej" to zní zajímavě, fotky jsou krásný

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tým som sa dnes riadila keď som si nevedela čo obliecť k svetru,hah:D
      vďaka! :)

      Odstrániť
  5. Proč jseš tak hubeňounká =) Jinak moc ti to sluší..a máš krásné oblečení=)
    http://beautyblog-terr.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi pekný outfit. Kabát je nádherný :O

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jéj, objavila som ťa vďaka fešn čelindž :D vyzeráš krásne
    New follower via bloglovin :)

    www.seesimona.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Opravdu přemýšlím jakou postavu si představuji když se na ty fotky podívám, ale moc se mi to zamlouvá, moc. ty dívčí copánky to krásně podtrhávají. Taková by děvčata měla být, vynalézavá, hravá:) Svá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Wow, jsi nádherná, a ta postavička :O. A nádherný svetr. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Máš úžasný blog! A outfit je krásný, ta mašle je perfektní! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ta masla je uzasny detail!!!
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. skvělý fotky, nejlepší surrealistická quote ve sloupku a vůbec .)
    / a to bylo vtipný, jak ti to vyšlo pod tu giveaway :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha, vďaka, už som aj zabudla skoro že tam ešte je tá quote, tak je ukrytá :D
      no ja som dúfala že sa presne toto nestane že tam niekto rýchlo zakomentuje nejakú hlúposť pod ten koment :D

      Odstrániť

Instagram