Dominika n' Roses.

novembra 20, 2012

Taký dojemný článok som mala napísaný a tak sa mi k nemu nehodili tieto fotky, že ich tu dám takto bez ladu a skladu. Aby ste vedeli. Narečnila som sa už dosť minule a ďakujem vám za virtuálnu podporu v mojej predmaturitnej kríze, ste skvelí! :} A môj super muž mi pořídil fotky aby sme spoločne dokázali, že aj v Novembri sa to dá! [asi]


Tak teda, Zbohom Zbraniam, zostali len ruže a ja.







A just som sa iba raz pozrela do obdžektívu.
A neumrzla som!

You Might Also Like

35 comentários

  1. živ a zdráv! :D
    a maturu zvládneš ako každý, mnoho stresu pre nič, ale to si uvedomí človek až potom :) drž sa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mňa desí jedine matematika, ktorú nezvládam už teraz s takými nereálnymi požiadavkami..:/
      ale vďaka! :)

      Odstrániť
  2. prekrásne fotky.. skvelý outfit, ktorý ti veľmi pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. boží triko..a miluju jejich hudbu!!! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Girl your blog is fantastic!
    Would you like to follow each other?It would be amazing

    Let me know answering on my blog, kisses <3
    Laura
    http://gowestyoungcowgirl.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. libi se mi Guns N' Roses shirts on girls :) cool!
    D.

    Zvu Te na Moleskine Giveaway u me na blogu! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na aké gymnázium chodíš?:)
    Inak všetko je veľmi krásne,aj ty!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mega-bombasticky neodolateľná!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krásne tričko:))super to vyzera;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. I looove your hair!

    http://www.frenchinlosangeles.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. úžasné úžasné úžasné!!! :) nádherné tričko, sako, tvoje vlasy a veľmi ti to pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. super tenisky :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram