O mojich rozšírených zreničkách a tyčinkovo-čapíkových orgazmoch.

októbra 28, 2012

Sú aj také dni keď nehľadám intelektuálne pohladenie na duši a zmysluplné, nebodaj vtipné či praktické články. (klamem, nie sú) Dnes v takýto upršaný deň vám teda ukážem pár blogov, ktoré mi rozširujú zreničky a pri ktorých moje tyčinky a čapíky zažívajú orgazmické stavy. Nebudem vám tu notoricky omieľať Kiaru od Šalátu alebo ... či ... . (dosaďte si, lebo ani si neviem vybaviť nejaký extrasuperpopular blog, kedže ich zvyknem z princípu nesledovať)

No a tým slovkom pár myslím skutočne máličko. Slovenských vynechám, ajtak by ste ich všetci veľmi dobre poznali (okej, moju bodkovanú menovkyňuslečnu od červených makov si neodpustím), a predstavím vám túto trojicu blogov:

Link na tento blog mi poslal môj úžasný muž a ja som ho prešla komplet celý! Slečna z Chicaga, dokonca huslistka ma uchvátila so všetkými tými límečkami, košieľkami, svetríkmi,sukničkami, bodkami, prúžkami,aktovkami, botičkami a všetkým do čoho by som sa dokázala aj ja sama nasúkať a to by som teda veľmi rada! Navyše je veľmi sympatické, že aj napriek enormnej popularite neskĺzla na takú tú štandardnú úroveň extrapopulárnych blogov a nepotrebuje z toho svojho robiť jeden reklamný banner na Kóreu. Dokonca vo väčšine prípadov sú outfity bez tváre alebo len poskladané z kúskov oblečenia. Občasné tipy na klasickú hudbu sú pre mňa veľkým pozitívom ako aj rôzne inšpiračné záležitosti.













Už len pri otvorení blogu sa mi zreničky zväčšujú z toho designu, v ktorom má všetko zmysel. Followujem ju už dlhšie no v istom bode ma prestala baviť. Nedávno som však otvorila blog a prebrúzdala sekciu s outfitmi a zas pocit blaženosti z toho, že ešte tu sú blogeri, na ktorých sa mi stačí len pozerať.



Už keď len kvôli tomu ich headeru otvoríte ten blog, tak neoľutujete. Ale určite to nie je to jediné čo stojí za zhliadnutie. Dvojica David a Sabina blogujú ako párik už niečo cez dva roky. Nájdete tam veľa fotiek na analog, veľa fotiek zo zákutí Londýna a už aj Paríža, kde Sabina pracuje pre Dior. (bože aká som ja informovaná) Skrátka dobre sa na nich pozerá a fotia na rôzne analogy, čo mi je sympatické. Dúfam, že im to vydrží dlhšie ako istému nemenovanému českému blogpáriku (pamätníci určite vedia ktorému ;)






Hah, a teraz som vám odhalila moje najtajnejšie najpovrchnejšie zákutia, ktoré sú inak pre verejnosť dobre ukryté. Cítim sa obnažene. :D
Kľudne mi dajte aj vy nejaký ten tip na blog, o ktorom si myslíte, že stojí za to! Ak je to váš, sem s ním! :D

You Might Also Like

20 comentários

  1. díky za tipy! určitě se na jejich blogy podívám, vypadají suprově :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem za typy. Tú druhú poznám, je úžasná !

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ♥:O nic víc k tomu nemusím dodávat!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Strašně krásné fotky ! :))

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. najviac sa mi páči výraz "reklamný banner na Kóreu" :D idem si ich všetky pozrieť teraz (školské povinnosti idú stranou!) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. wow this is a really amazing post!loved the pics.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. slečna červených makov ďakuje. .)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. paráda, už len podľa popiskov a vybraných fotiek vyzerá super, idem prelúskať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. nádherné proste nádherné, môj prvý čapíkový orgazmus!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super, vďaka za tipy!
    Keiko mám veľmi rada a už dlhšie ju sledujem a z toho jej designu som tiež namäkko :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. juu, to je pocta :) ďakujem ..a super tipy, idem ich poočumovať

    OdpovedaťOdstrániť
  12. aaaw, thats so lovely of you! thanks a lot :)

    xx, Sabinna and David
    Broken Cookies

    OdpovedaťOdstrániť
  13. juu, diky za tipy..vsechny jsou uzasny!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Wau ! Tá brošna aka šijací stroj ...

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Lovely blog!
    Check out mine sometime if you want :))

    http://aimerose.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. mám rada takýchto inšpiratívnych ľudí :) jednoducho niečím fascinujúci a vždy originálni a dá sa na nich pozerať aj celý deň :D akurát vždy im tíško závidím čo všetko fajného majú na sebe, koľko majú možností pri nakupovaní atď. keďže v tu našom zapadákove sa ťažko nakupuje, aby človek nevyzeral tak ako ďalších 10 ľudí okolo i keď jasné existujú sekáče,diy či objenávanie cez net..ale nie je nad to vyraziť do obchodu :D a s istotou, že majú aj moju veľkosť

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Posledná dvojica je jednoducho fascinujúca. Veľmi sa mi páči aj ich názov "Broken cookies". Majú neuveriteľné fotky a o outfitoch ani nehovorím. Prvá slečna ma tiež veľmi zaujala. Najviacej sa mi páči keď tam nie je hlava, je to také decentné. Jej design je tiež veľmi jednoduchý. Keiko má nenormálny design. Toto ma úplne fascinuje, keďže ja som zatiaľ neprenikla do tajov nastavovania designov na blogspote.

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram