Nie všetky cesty vedú do Ríma.

novembra 14, 2012

Ako by to bolo včera keď som sa chystala na môj prvý deň na gymnáziu, s červeno-čiernymi vlasmi a nekonvečným "outfitom". Ako by to bolo včera, čo som sa ako tretiačka v duchu smiala maturantom a hovorila si, že ešte mám rok! Kopec času, svet gombička.

No prišiel na psa (či chleba) mráz. Už nemám čas. Nijaký. Možno trošku, trošililinku a už sa budú podávať prihlášky. Za tie štyri roky som toho toľko nasnívala o budúcich profesiách, že snáď ani v detstve nie a výsledkom týchto premýšľancov bol fakt, že ešte aj stať sa kozmonautkou je pre mňa reálnejšie ako dostať sa na architektúru.

Cítim sa tak typicko zmätene post-pubertálne. Rebelantka bez príčiny. Ako chytač v žite Holden Kaulfield

Neviem čo budem robiť, neviem kde si dám prihlášku, neviem či budem potom šťastná, neviem či si budem ďalších päť rokov búchať hlavu o stenu. Pomenovať túto situáciu frázou "Viem,že nič neviem" je viac ako výstižné.

Napriek tomu si držím palce. Ako povedala Jackie v mojom srdcovo-záležitosnom filme: "Nakoniec všetko dobre dopadne."

 A tretiu vám z trucu neukážem. No na to že mi horí za pätami sa celkom uškŕňam.

Okrem iného, komentáre k minulému článku ma veeeľmi potešili, STE SUPER. :}

You Might Also Like

32 comentários

  1. Páni, já vůbec netušila, že si mladší než já :) Vypadáš starší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jasné vždy všetko dobre dopadne.
    a na architekture si budeš hlavu búchať až 6 rokov predsa :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. naozaj krásne fotky :) a držím palce !

    OdpovedaťOdstrániť
  4. presne rovnaké pocity som mala nedávno, do bodky.. ale školu som si našťastie vybrala (masmedialku), akurát je háčik v tom, že musím maturovať z bio a chémie :D meh

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bio a chémia.. šialenstvo. :D tie ti fakt nezávidím,ale aspoň už máš vybraté :)

      Odstrániť
  5. Práve dnes som riešila prihlášky... Som z toho úplne mimo, takže viem, ako sa cítiš ;).
    Krásne fotky!!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka. :)
      už dnes? :D chytá ma panika z toho.. a ešte aj z toho, že spolužiačka už pred týždňom riešila prihlášky a ja si žijem ako keby sa nechumelilo :D

      Odstrániť
  6. já naštěstí (?) budu řešit přihlášky až příští rok..snad se rozhodneš dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nuž, ja sa smejem kým môžem :D :D
    ale inak, veď prinajhoršom si to po roku môžeš rozmyslieť a zas sa prihlásiť na inú školu :) a to že nejakú vychodíš neznamená že to aj musíš robiť :D proste sa teš že máš peknú fotku na oznamko a viac nerieš kým netreba :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. príde aj na teba! :D
      no hej, dá sa rozmyslieť po roku, lenže za každý rok navyše sa platiii a ešte aby ma škola zruinovala ekonomicky, tak to si radšej vyberiem dobre :D
      okej, teším sa, aj napriek tomu že nám matikárka na každej druhej hodine hovorí,že nezmaturujeme! :D

      Odstrániť
  8. vůbec ti nezávidím.čeká mě to až příští rok, ale i tak už o tom dost uvažuji a nečekaně "vím,že nic nevím". .

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. užívaj si kým sa dá a radšej neuvažuj, z vlastných skúseností :D

      Odstrániť
  9. Já podávala přihlášky dva dny před termínem. A vybrala jsem si asi dobře :) takže času dost, neboj :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no času je dosť, len napr. umelecké školy majú už vo februári talentovky.. :/

      Odstrániť
  10. na fotkách ti to moc sluší :)... No, tak přeju abys vybrala dobře. Já jsem se nakonec dostala tam, kam jsem ani moc nechtěla, ale spokojená nakonec sem... Dobře si to promysli a neposílej to zbytečně brzo ať se neukvapíš ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeem :)
      no niekto má šťastie! :D
      skôr posielať určite nebudem, ani neviem kde :/

      Odstrániť
  11. ahoj pozývam ta ku mne na giveaway
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2012/11/giveaway-heart-patterned-tights-h.html
    KLEPI :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram