Žijem si svoje.

decembra 12, 2010




Pred týždňom [!] sme dostali fotky z konca roka [!].. Proste naša škola sa nezaprie..
Z ľava: Gerbera, Adel, Lenka, Standa, Mariett, MOJA OSOBA, Maja, Blanda
dole Susan, Biba.. 
Dosť sa hanbím že som sa tu týždeň neozvala,ale kedže sa trávim v poslednej dobe na internete tak 20 minút čistého času ani nie je kedy.
V stredu sme koncertovali a v piatok som si konečne vybrala rám mojej novej a zároveň prvej "optickej pomôcky" [!] HURÁ! Nebudem to tu rozpitvávať, potom keď to budem mať doma snáď odfotím ;)
Ďalšia pozitívum týždňa že som si objednala na Vianoce tri knihy fínčíny.. <3 Radosť neskutočná:) A zároveň ma štve že na svete je ešte toľko jazykov ktoré chcem vedieť a život je tak krátky! :D
No a dnes sa chystám konečne na nákup darčekov  [bolo by aj načase] a celkom sa divím že som si to nenechala na poslednú chvíľu ale na predposlednú.. Dúfam,že sa mi podarí uskutočniť tento plán minimálne na 90% aj ked myslím že si dosť fandím kedže nemám žiadnu predstavu čo komu dať :P
A v utorok dorazí sestra po pol roku z Londýna tak som zvedavá že čo a ako. Mamča dokonca navrhla aby som išla na jarné prázdniny za ňou že letenku mi zaplatí kľudne no ja nevychádzam z údivu. 
A bodaj by už bola JAR! Prepáčte mi,ale nemám rada zimu.. :D

You Might Also Like

6 comentários

  1. tiež by som sa mala už po nejakých darčekoch poobzerať, absolutne neviem čo také by som mohla zaobstarať :)ah strašne by som si šla pozrieť vianočné anglicko, londýn, milujem ten štát !
    a fotku optickej pomôcky si poprosím, idem si vybrať v najbližšom čase, potrebujem inšpiráciu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no nakoniec po troch hodinach stravenych v optime som kupila akurat tak totalne NIČ:D tie vianoce ma zruinuju..
    no a opticka pomocka taka trosku retroidna, ale kym som sa k nej dopracovala vyskusala som asi miliontisic inych v piatich roznych optikach:S no potom snad dam nejaku tu fotku:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. You girls look gorgeous :)

    Hugs from Ditte - Denmark
    www.glimmerglam.dk

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram