ŽIJEM.

decembra 04, 2010




Marietta & ja
alebo aj girl and BAJLODŽI
Takmer po týždni píšem a ešte stále ŽIJEM! Po maximálne extra mega vyčerpávajúco-náročnom týždni,ktorý som rada,že som prežila. Šesť testov na päť dní. Čo je veľa to je veľa! .. :D A ešte k tomu včera 135 minút čistého času MATEMATIKY... Nehorázne.. A tak sa ani nedivím,že môj mozog sa zvonením po poslednej z troch hodín matematiky úplne vypol. A kedže bol piatok, bolo viac než prijateľné si zresetovať hlavu. 
A dopadlo to nad moje očakávania.. :)
Zajtra pravdepodobne pridám ďalší článok do kolekcie môjho filmového vkusu:)




Standoušek & ja



sweeeeetheart <3



sweeeeeetheart :)



nominovaní v kategórii: voľný štýl



nominovaní v kategórii: ústna dutina



nominovaní v kategórii: vlažní vs. veľké huby



poďme sa zblázniť alebo aj pomyslenie na 135 minút matematiky



osadentstvo piatkové 

You Might Also Like

4 comentários

  1. keď piatok podvečer si zresetujem hlavu... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkné fotky. :) Máš pěkné zrcátko. :)
    http://dasdushablog.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hi there!
    What a lovely blog you have here!
    Nice pictures and good inspiration.. Thanks for sharing!

    Wanna be followers? Let me know..
    Love from Stockholm.. xoxo!

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram