S okuliarmi je zima krajšia.

decembra 18, 2010

Takže konečne som zdokumentovala moju prvú optickú pomôcku.. ;) Zatiaľ ju mám len do školy na tabuľu, na telku, na počítač a celkom vtipne vyznelo keď mi lekárka povedala že aj na šoférovanie.. To by som najprv musela šoférovať.. :D No čo vy na to? 

--- (Sorry for my English;)
So finally I photographed my first glasses. ;) I need glasses to school board, on TV, on the computer. It was funny when the doctor told me that also to driving a car.. I would first have to drive.. :D Well, what do you think about it? 

You Might Also Like

9 comentários

  1. aj ja mám nosiť okuliare..ale teraz ich od oslavy neviem nájsť :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám strašně moc dioptrií, už od první třídy jsem nisla brejle.. Teď mám tři roky čočky, nosim je každej den, asi bych jinak byla totálně slepá. Jinak tvoje brýle jsou hezký :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja tiež nosím brýle už asi 4 roky..už som si na ne zvykla:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. keď mi nasadili prvý krát okuliare (pred 4 rokmi) povedala som: "Aký je ten svet farebný!" nezdá sa ti ? ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Simuša: no presne také niečo! :D alebo že koľko toho zrazu vidím:D
    Teres: ďakujem krásne:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pristanu ti :) ja by som tiez mala nosit okuliare,ale dala som prednost sosovkam..okuliare som nikdy nevedela najst a nenasla som ziadne ktore by mi pristali

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Love it! You look sooo cool!!! :)
    Thx for following me! :)

    xoxo

    Karima

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram