What inspires you?

januára 24, 2016

"Inspiration exists, but it has to find you working." - povedal Paľo (Picasso) a mal totálnu pravdu. Preto aby som bola neustále inšpirácii na muške a neotvorila jej s prázdnou, vždy sa niečím zaoberám. Najlepšie všetkým naraz, život je príliš krátky a na svete toľko super vecí! Často sa tak stáva, že mi pri hraní na husle napadne námet na nový článok či pri čítaní knihy nová ilustračka. Inšpirácia je skrátka všade - nové farbičky, starodávna platňa ukrývajúca zub času, mestá, ktoré som nikdy nenavštívila a miesta o ktorých sa mi sníva, omaľovánka ako maketa inšpirácie, lomofoťák čo to všetko dokumentuje, neznámi ľudia do ktorých sa imaginárne zamilúvavam. Inšpirácia je všade, stačí si vyčistiť okuliare a zhlboka dýchať. Cítiš?

 

Môj update na túto fotku, síce už nemám také fotogenické vlasy, no niektoré veci sa nemenia.

Čo inšpiruje teba?

You Might Also Like

16 comentários

  1. Neuvažovalas nad ofinkou k tomu mikádu :) ? Dřív ti moc slušela... A koláž je sladká!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne že uvažovala, ale - kaderníčka mi poradila (a ukázalo sa že veľmi dobre!) nechať si ofinu na počiapkové obdobie, teraz by som na ňu asi veľmi nadávala, ale áno, chystám sa na ňu! : ) a ďaku ♥

      Odstrániť
  2. Krásna fotka a takisto aj článok. Inšpiruje ma neskutočne veľa vecí. Ostatné blogy, hudbu alebo rôzne obrázky :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňa najviac inšpiruješ ty!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Love your blog!!! You are amazing!!
    Check my blog and if you want we can follow each other*
    www.a-be-atriz.com
    xx, A Be-atriz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hezky vystiženo. Mě inspirují lidi kolem mě, filmy, lesklé barevné časopisy, ale i (m)učení na test z fyziky... Je toho spoustu.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. čo inšpiruje mňa?.....to mám v blogu ;)
    hardrockrepublica.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ofinka na staršej fotke sa ti neskutočne hodila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc hezký článek a přesně tak :) vždycky se snažím hledat inspiraci naprosto všude! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Great blog and post :)

    http://chicglamstyle.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mňa inšpiruješ ty- keď si pozerám tvoje fotky,mám chuť zafarbiť sa na zrzavo :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram