May the snow be with you.

januára 09, 2016

Tak sme sa dožili obdobia snehu, statusov o snehu a v neposlednej rade i obávaného skúškového. Aká je teda moja prokrastinačná bilancia za posledný tyždeň?
- stihla som postrihať video
- začala som zvliekať kožu
- dopozerala som všetky časti STAR WARS
- opustila som sa a objednala si nové slipon vansky a kožené polobotky a teraz sa na nich môžem kukať tri mesiace kým nebude teplo (lebo si nejdem extrémny šport holých kotníkov)
- skoro som si objednala ďalšie newbalancky, skúškové neprospieva mojej psychike peňaženke
- upratala som wardróbu
- začala som čítať 451° FAHRENHEITA, ktorú som ukradla Cibiscuitovi pár hodín po tom, ako si ju kúpil (#chudák), lebo ma zaujala hneď po pár slovách
- zaobstarala som si nové lepidlo na dekupáž, aby som i v pokročilom polčase rozpadu semestra mala čo robiť
- stihla som sa i kvalitne utápať a pozerala som si menej psychicky náročné odbory

Ale nie, nie som na tom až tak zle, jednu skúšku som už úspešne zdolala pred piatimi dňami (#odvaha) a aj momentálne popri článočku a pozerania Imitation Game tlačím do hlavy horkú čokoládu miliónty slajd z 487 prezentácie. Povedala by som, že slovo multitasking tu naberá celkom nové rozmery.





  #ootd  
Šál/Scarf - Woolmark
Kabát/Coat
Rolák/Turtleneck - ?
Sukňa/Skirt
Rukavičky/Gloves



  Fotil  
Cibiscuit




Ak si tiež idete na vlne skúškového, tak na záver dodám - May the force be with us!

You Might Also Like

30 comentários

  1. Gratulujem k úspešnému ukončeniu Star Wars série, mladý padawan! Ale nie, trochu ma síce pobavila tá tvoja fotečka, ktorú šikovne upravil Cibiscuit a nezabudol ju s nami zdieľať cez rôzne intergalaktické sociálne siete (za to mimochodom ďakujeme). Každopádne, červená ti vždy pristala! Moja peňaženka trpí tiež a to k tomu ani nepotrebujem skúškové (inak, držím palce). Ale, bohužiaľ, ja som ešte nemala toľko šťastia dotknúť sa tohtoročného snehu (choroba ma drží pri notebooku a eshopoch). Snáď ešte nejaký príde a zahalí aspoň na pár hodín svet do beloby, aby každý mohol nejak vyniknúť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ešte zajtra sa Sila prebudí! ale padawan top slovo a hneď za ním JEDI [čítaj ako vidíš] :D hej akože on ma nútil tak pózovať aby mi mohol dorobiť svetelný meč do ruky a ja už nervy, lebo pomaly viac energie tomu venoval ako samotnému foteniu na blogy :D
      hah si ma pobavila s tým, že ani nepotrebuješ skúškové, ja práve hej, lebo to sedenie za compom ma núti viac ako obyčajne rozklikávať všetky tie lákavé ponuky!
      uzdrav sa! ♥

      Odstrániť
  2. to je tak krásňoučké! ty barvy na fotkách, a Tobě to tak moc sluší.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 451 stupňov Fahrenheita ♥ ♥ ♥ sa teším, že niekto číta super knihy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dají-li vám nalinkovaný papír, pište napříč. A potom to nečítaj...
      : )

      Odstrániť
  4. Kabátik je najkrajší a fotky sa vydarili, len toho snehu už moc neostalo :-( a to skúškové nezávidím, našťastie ja už mám školu za sebou :-) tak sa drž :-)!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej no, už je to taká žbrnda vonku, ale tak aspoň dačo!
      ja zas závidím, že máš pokoj! :D
      a ďaku <3

      Odstrániť
  5. This comment has been removed by the author.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pozri si v rámci prokrastinácie film The True Cost, zaručene prestaneš len tak rozhadzovať peniaze. Videla som to v októbri a odvtedy som si nič nekúpila :D :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vlastne áno, jeden šál :D

      Odstrániť
    2. pozriem si až si kúpim tie balancky a potom už nič :D

      Odstrániť
    3. Tie ti neschvaľujem. Radšej by som začala vyznávať barefoot lifestyle, to by bolo dostatočne hipsterské :D a spi už! :D

      Odstrániť
    4. Už som išla spať ale zo zvyku som otvorila blog, refresh a hľa :D
      Ale ani ja o nich niesom presvedčená, ale barefoot je už too much zas. . . :X

      Odstrániť
  7. Taky jsem dostala od ježíška krásné polobotky a taky se na ně chodím každý večer koukat do botníka (a pravidelně je čistím, vírd) :D. A taky velmi doporučuji i film 451° FAHRENHEITA, Julie Christie je boží a celkově se mi to líbilo ;).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si i občas obúvam a kukám sa na ne, alebo skúšam k čomu sa mi hodia (taky vírd)
      Dík za tip! Po dočítaní isto kuknem

      Odstrániť
  8. Nádherné fotky, kabát, rukavice, článek, všechno! The Imitation game je jeden z nejkrásnějších a nejlepších filmů, co jsem kdy viděla :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásny outfit ! Červená ti neskutočne sekne :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  10. prekrásne fotky a tiež aj slová ;) skúškové preži v zdraví tela aj ducha, veď to nepotrvá dlho :)

    Na blogu práve prebieha kozmetická giveaway, tak neváhajte! ;)
    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásná barva kabátku! Fotky se moc povedly :) U nás je sníh už skoro roztátý. Držím palečky na ostatní zkoušky!
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Učit se a u toho se dívat na film, to bych tomu filmu nemohla udělat, obzvlášť ne Cumberbatchovi.
    Outfit je boží a taky mi neunikla Darth Domiki, s Cibiscuitem jste prostě správná dvojka.♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako hej, ale niekedy si človek nevyberá, deň má len 24 hodín, teda okrem toho dňa do skúšky, ten má 34 :D

      Odstrániť
  13. Úžasné fotky. Naozaj ti tento iutfit neskutočne sekne

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Loving everything about your looks!

    http://chicglamstyle.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Krásný loook! ty rukavičky jsou super!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. krásne fotky a dokonalý outfit ! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram