BUDAPEST VII. - Jó napot kívánok.

januára 02, 2016

A tak som sa zas ocitla v Budapešti. Hoc jazykom je to pre mňa mesto asi ako každé druhé prvé vo Fínsku (ešte aj v tom Fínsku by som rozumela viac), cítim sa tam svojím spôsobom ako doma. Už som si vydevelopovala i určitý orientačný_metro_zmysel a to je vážení, velice divné nakoľko som priestorovo dosť zmätený živočích. Tým som teda chcela povedať, že tento podivný zvrat v mojej osobnosti len podporuje môj nežný cit voči tomuto domáckemu veľkomestu a to som vám ešte nespomínala moje staronové zajačie erasmácke úmysly, ktoré sa prebúdzajú pri každom novoobjavenom zákutí či kaviarničke. Asi nebude ťažké uhádnuť, kde ma srdco ťahá.
Anyway, nie_až_tak vydarené airbnb sme si kompenzovali vydareným budapeštianskym_gýčom, na ktorý nezanevriem pri žiadnej návšteve. A tak i pred niekoľkými dňami sme sa na pár minút prišli pokochať veľkoleposťou Parlamentu, urobiť si tisíc fotiek lebo_na_googli_je_ich_málo a užiť si kúštik zubatého slnka.




  Budapeštianske stories  




  #ootd:  
Okuliare/Sunglasses
Mramorčok na krku/Necklace - Happines Boutique
Kabát/Coat - neviem už
Sveter/Cardigan
Kabelka/Round_Bag
Košeľa/Shirt - Lindex
Džegíny/Jeggins - Clockhouse
Nezničiteľné boty/Shoes - Reno



  Fotil Cibiscuit.  

You Might Also Like

27 comentários

  1. ty si proste nadherna a Budapest tak kraaasne mesto!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. úžasné fotky, svedčí ti to ;) o tých budapeštianskych kaviarničkách som už počula toľko, že sa raz budem musieť zdvihnúť a ísť ich sama preskúmať :)

    Na mojom blogu práve prebieha giveaway, do ktorej ste všetci srdečne pozvaní! :)
    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veruže musíš! na každom kroku nejaká, to by nebol problém vybrať si každý deň inú : )
      a ďakujem/e!

      Odstrániť
  3. krása!
    v Budapešti som bola prvýkrát v lete a veľmi rada by som išla znova:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Love this post!
    Thank you for sharing, hope you are okay

    Kisses
    x Isabelle | Outfit Van De Dag
    Facebook Page *Click*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sooo prettty!
    Love your blog gorgeous!! Amazing"!
    Check my blog and if you want we can follow each other*

    Happy new year!
    www.a-be-atriz.com
    xx, A Be-atriz
    ❤️

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ty opráš nemčinu a choď už radšej konečne do viedne :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dobreeeeeee :D
      ale tak vieš, budapešť je pre nás z divokého východu vzdialená len 3,5 hodiny zatiaľ čo viedeň dobrých 7 a... time is money! :D

      Odstrániť
  7. Budapesť je krásne mesto, ja som tieto Vianoce tam chcela ísť pozrieť vianočné trhy no nejako nevydalo, nevadí možno budúci rok :)

    P.S: Chcela by som ťa poprosiť, či by si sa nepozrela na blog mojej sesternici http://partofnicol.blogspot.sk/ je to začínajúca blogerka a veľmi by sa tvojej návšteve, komentáru potešila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Veľmi pekný svetrík ! V Budapešti som bola zatiaľ len raz na vianočných trhoch a veľmi sa mi to tam zapáčilo :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Hoci som nikdy nemala pocit, že by bol môj orientačný zmysel nejaký dobrý, sama som často prekvapená, koľko vecí si z nejakého mesta pamätám - asi týždeň dozadu sme boli so spolužiakmi vo Viedni a bez problémov som sa vedela vrátiť späť na vlakovú stanicu :D
    A s názormi na svetrík musím len súhlasiť - je krásny!
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásne fotky, milujem tvoje články! :)

    btw. pozývam ťa na môj blog, kde prebieha novoročná súťaž :)
    GIVEAWAY U MŇA NA BLOGU | PARFÉM CHLOÉ

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tebe tá farba vlasov ladí hádam so všetkým :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. V Budapešti som bola presne v tie dni, ako ty - už neviem jak momentálne, ale dajak som to vystalkovala. Nádherné to mesto...
    A tie fotky so svetríkom sú super!

    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dávala som na insta diár asi alebo na snapchat :D
      ďaku ♥

      Odstrániť
  13. Such stunning photos! love this post! so pretty!

    http://chicglamstyle.com

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram