BUDAPEST VIII. - Eprecske.

januára 04, 2016

Ako som už raz spomínala, dovolenky a vo všeobecnosti zahraničie znesú veľa (mojich debilných nápadov), jedným z nich je pokročilá úchylka na jahody, ktorá započala pravdepodobne jahodovým kufríkom a prerástla do obludných rozmerov v podobe jahodovej čapice. Jeden by si pomyslel, že na 22 rokov by som už mohla mať rozum dospeláckejší vkus, no viete ako je to... Zahraničie znesie veľa. Okrem iného aj filajový k_ničomu_sa_nehodiaci kanken, ktorý v danej chvíli obsahoval snáď celý svet.


 Eprecske pasujem za slovo víkendu! (Alebo aj hovorovo jahôdka po maďarsky, google translate tomu síce neverí, ale takeaway maďar sa bije do pŕs. 


  Moment, kedy vznikla táto fotka.  



  Coldplay - Strawberry Swing  
 4


  Városligeti Műjégpálya  


  Hello, World.  


  Prvý zvitok v mojej Sardinke, ktorú som dostala na Vianky. Už som zvedavá na výsledok.  



  #ootd  
jahôdka/strawberry - thrifted
kabát/coat - aj do -10°C
šál/scarf - ten istý čo minule, len z opačnej strany
baťoh/kanken - fjällräven


  Všetko okrem tejto bohapustej fotky fotil Cibiscuit.  


  Všimli ste si, že je to ten istý šál ako vždy v minulom poste? #vizuálne_klamstvá 

You Might Also Like

13 comentários

  1. jeziiis to je zlatá čiapočkaaa :D ten šál to je pure magic :D
    ak úspešne dobojujem skúškové ( čomu pomaly ale isto prestávam veriť) musím ísť do Budapešte. Neviem či je to tam naozaj také pekné alebo len na vašich fotkách :D
    PS: ja som sa včera naučila tiež maďarské slovo, píše sa nyomtat, číta ňomtat a znamená tlačiť. neviem prečo ale príde mi to maximálne vtipné ako väčšina maďarských slov :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som dostala výsmech, že mám kondóm na hlave od fotografa, ale žijem s tým, mám ju doma asi dva roky už a až teraz som si ju reálne dala medzi ľud! :D
      akože ja tiež mentálne trpím, jednu skúšku mám za sebou lebo som odvážny padawan a hneď som si jednu natrepala na 4.1. takže už "len" tri? :D
      a budapešť je veru pure magic, chcem tam fest ísť na erasmus aspoň na rok, lebo to je úplne super mesto, má samozrejme svoje muchy, more bezdomovcov po metrových podchodoch a nerozumiem jazyku, ale naozaj je to mesto s veľkým M!
      dík za jazykové okienko :D

      Odstrániť
  2. This comment has been removed by the author.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. " Zahraničie znesie veľa" - úplne súhlasím! vždy chodím na výlety oblečená v takom duchu :D
    inak veľmi pekné fotky ako minule a ako vždy . :D
    a kabát a šál sú úplne skvelé!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tá čiapočka má pobavila, si úplne roztomilá a tá tvoja hravosť! Čo sa týka toho šálu, tak je to skvelé, že sa tak úžasne dá využiť, *klamstvá* navždy ♥ Budapešť je môj sen, snáď sa tam raz dostanem a budem počúvať ten čudne znejúci jazyk, ktorý sa k Slovanom dostal akosi náhodou, či? No nič, pristane ti to ako vždy!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je vec, ktorá sa v sekáči nenecháva :D
      a sny si treba plniť!
      a ďaku ♥

      Odstrániť
  5. Lovely post, your blog's a true inspiration
    Happy tuesday

    Kisses
    x Isabelle | Outfit Van De Dag
    Facebook Page *Click*

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tá čapica je naozaj super ! :D :) A foťáčik takisto :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ahooj, pekny člaanok a ta čiapka!! super..;)
    btw, chodiš s tym fotografom, čo ťa fotil?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádherné fotky a tá lavička je cute <3
    Dadalajf.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Stunning photos ! the beanie look so cute :)

    http://chicglamstyle.com

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram