VIDEO - 150 DAYS OF ERASMUS!

júna 13, 2015

Keby ste vy len tušili,že aké veľké a pritom márne snahy boli vynaložené na to, aby ste mohli vidieť toto videjko skorej ako teraz. Aby som uviedla do deja tých, čo nestalkujú instakilogramy, ocitla som sa na týždeň v okolí Banskej Štiavnice (o čom vám ešte napíšem), kde som sa mala pôvodne učiť, no v duchu prokrastinácie i postrihala som za deň a pol škandinávske video. Trikrát hurá, video postrihané no čo z toho, keď ho nikto neuvidí? I teda pred dvoma dňami presne, vyskúšali sme ho zavesiť "hore" prvý krát. Cez zdieľanú Edge wifi - zostáva 8147 minút, čiže niečo okolo piatich dní - čo dodať. Pokus číslo dva - včera sme započali púť na miestny penzión, ukradnúť si trochu wifiny pre dobro ľudstva, no po hodine sme to taktiež vzdali. No trikrát hurá Košickej optike, hneď ako som dorazila po strastiplnej ceste domov, videjko pofičalo za 5 minút na TyTubu a teraz na blog. Tak číhajte a kľudne povedze, čo si o tom myslíte. Videosnapov bolo pôvodne cez 500 a tentokrát som sa rozhodla vsadiť viac na impresie a pocity než na slepé dokumentovanie polroku. Snáď to nebol šľap vedľa.

Pre naj zážitok na svete si dajte HD 1080p, no ak vaše internety nezvládajú, budem rada aj za 720p.




Ak sa vám moje videjká páčia, poteším sa aj odberu na jútube, už teraz si brúsim objektívy na ďalšie letné videjko!

You Might Also Like

31 comentários

  1. Ahoj Domči , hoci tvoj blog pozriem raz za čas , som rada , že som mohla pozrieť jedno z najúžasnejších videí za posledný čas a ver či nie , nejaká aj slzička vytiekla. Strašne túžim ísť práve do týchto severských krajín :3
    A čo sa týka videa samotného , zostrihané na jedničku !!
    Super ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nechce se mi ani věřit, že to co vidím na videu je skutečnost. Vypadá to jako jedna velká pohádka. Krásné. Nádherné záběry a skvělý střih!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka!!! :) aj to bola pohádka, naj polrok života :)

      Odstrániť
  3. Video je úžasné! Naozaj ako u nejakej rozprávky :)) Musíš natáčať častejšie!
    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja by som natáčala aj 24/7, no asi by to išlo na úkor zaujímavosti, preto to nechávam na dlhšie časové obdobia :P a ďaku!

      Odstrániť
  4. Nekomentuji skoro nikdy, ale toto <3. protebe bude to video také skvělá památka!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďaku ♥
      veru, vždy sa k mojim videám rada vraciam keď som posmutnelá na duchu :P

      Odstrániť
  5. Nádherné video :O A skvelo vybraná hudba!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super video ;) to musel být úžasný zážitek.Finsko je překrásná.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. oddnes ťa odoberám <3

    OdpovedaťOdstrániť
  8. bol to šľap na správne miesto :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. malý šľap pre ľudstvo no veľký šľap pre mňa :)
      Ď!

      Odstrániť
  9. Krásne hrejivé video, mohlo by mať kľudne aj hodinu :D šikovná

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Perfektní inspirace, mě čekají 2 měsíce na severu Norska :). Díky
    cestokopka.tumblr.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Niezwykle inspirujący blog ! Warto tutaj zaglądać. Pozdrawiam serdecznie, Oliwia Mrozowicz.
    oliwia-mrozowicz.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Úplne dokonalé video! ♥ Muselo to byť 150 neskutočných dní! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tak toto je vážne krásne video! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Šľap vedľa? To rozhodne nie, úplne skvelé video! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ďakujem slečny za milé komentáre! ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram