Cats, I am a kittycat.

júna 15, 2015

Kedže mi započalo tretie skúškové tohto ročníka, moje prokrastinačné bunky klopú na dvere a ja otváram, nazerám za hranice všedných dní až som sa dostala k tomuto videu. Z globálneho hľadiska je totálne odveci, no priam statement video mojej sídliskovej ranej mladosti. No ale nie o tom som chcela. Vec sa má tak, že všetci spolužiaci, známi aj neznámi finišujú svoje skúškové, píšu oslavné statusy, púšťajú žilou alá ruka hore noha v torte a ja úbohá (mesačná dávka sebaľútosti ) začínam. Však čo, že už som odskúškovala vo Fínsku, prečo si nedať pár zápočtov, zadaní a exámov aj doma. A tak som dnes, dozvediac sa konkrétne termíny skúšok, zahájila sezónu prokrastinácie rituálnym žehlením obliečok a košieľ (T: Dominika čo robíš? D: Práve som dožehlila. T: *veľký WTF a otázniky* T: Ďalšia vec ktorú som nevedel, že dokážeš.), no a zajtra si určite upracem izbu, nalakujem nehty, vypracem poličky, zahrám na husľu, pozriem Game of Thrones (to asi aj dnes) a pôjdem... konečne urobím poriadny skúškový harmonogram aby som sa totálne neopustila a nenechala sa opantať sladkým životom prokrastinačným. Držte mi palce vy, vy všetci čo už nemusíte trápiť svoje mozgové bunky a ak ste sa náhodou ešte stále nevymanili zo spárov skrípt, poznámok a testov, sme v tom spolu!







 #OOTD 
Kočičí šaty - Oasap
Kabela - fínsky sekáč
Boty - Gate A
Kočičí okuláre (tieto) - Shein
Beloba - to nevymyslíš



You Might Also Like

20 comentários

  1. Tie šatičky sú neskutočne ruzkošné ♥ Aj okuliare sa mi veľmi páčia ♥ Celá si vlastne neskutočne pekná ^^~

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oooh toľko komplimentov, sa učervenám, kiitos ♥♥♥

      Odstrániť
  2. Amazing pictures dear.
    Love the dress<3

    with love,

    www.kelpasdiary.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Im so in love with this look!!! WOOW..or MIAOW.. ;)

    www.fashionizein.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I love these photos! :)

    www.ankyls.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nám tento rok dali termíny úplne na hovno, a k tomu som ešte jednu neurobila na prvý krát,a z ďalšej neviem stále výsledok. I FEEL YOU -_-

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nikdy nie je tak zle aby nemohli vypnúť teplú vodu... a nám ju veru dnes fakt vypli, zúfalstvo nadobúda dekadentné rozmery :D

      Odstrániť
  6. držím palce, nech prokrastinácia nad tebou nevyhrá ;) inak outfit je úžasný, veľmi sa mi k nemu páči tá hnedá kabela :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zatiaľ v boji proti nej ťahám za kratší koniec, ale aspoň mám upratanú izbu :D
      a ďakujem! ♥

      Odstrániť
  7. To video ma zabilo;D Ale šaty sú nádhera ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Beloba - to nevymyslíš :D :D :D odpadla som :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čudujem sa, že sa nad tým ešte nikto nepozastavil tento rok :D

      Odstrániť
  9. Nechcem provokovať, ale ja som včera zoštátnicovala a je to ten najsuper pocit :D Skúšky určite zvládneš! Ja som prokrastinovala takmer celý čas keď som sa mala učiť, vypozerala som všetky seriály čo sa dalo a pod. Inak šatôčky sú nádherné a v kombinácii s doplnkami vo farbe tvojich vlasov, no super!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. provokatérka! :D ale gratulujem, užívam života kým môžeš :D
      a ďakujem za taký vším, ja som si ani neuvedomila, že mi to ladí k vlasom, často ich nepovažujem za integrálnu časť áufitu a potom že ahaho

      Odstrániť
  10. Tieto šaty som mala aj ja zrovna dnes na sebe! :D Sú podľa mňa super a vždy vzbudzujú záujem ľudí. Držím palce pri učení (prokrastinácií) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. omg i love your dress i want it!! i am cat fan haha
    you look so pretty, love your hair!!!

    www.chicpineapple.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram